MuscleMeat

Kastnation 2020

Bezoekers in dit topic

Dus 2,5 gram om te beginnen en dan ga je nog eventueel bold toevoegen? Best heftig :o

1000 mg test en 500 mg npp vond ik prima kuurvoorstel hoor :thumbs:

En blijf weg van orals als je blast/cruist en geen wedstrijden doet. Biedt geen meerwaarde en is onnodige belasting voor je lever, nieren, ...
 
  • Like
Waarderingen: Vonk
Dus 2,5 gram om te beginnen en dan ga je nog eventueel bold toevoegen? Best heftig :o

1000 mg test en 500 mg npp vond ik prima kuurvoorstel hoor :thumbs:

En blijf weg van orals als je blast/cruist en geen wedstrijden doet. Biedt geen meerwaarde en is onnodige belasting voor je lever, nieren, ...

hoor dit veel mensen hier op t forum zeggen, die orals heeft dat echt geen toegevoegde waarde?

en idd word een best heftige kuur maar ben die 750/500 750/600 kuurtjes wel zat
 
3,6gr toch totaal incl. orals en de bold? Dat is wel stevig te noemen maat...

ja orals zit er sowieso in op 100mg anadrol 3 weken sowieso als het echt geen toegevoegde waarde heeft die eerste 3 weken stop ik er mee
 
Nooit te oud of te laat om te leren kerel, maar besef je wel dat je maar 1 lever hebt, een nier zou je nog wel kunnen missen ;) :D

1250-1350 is wel even wat anders dan 3600 he, dat is bijna factor 3.
 
hoor dit veel mensen hier op t forum zeggen die orals heeft dat echt geen toegevoegde waarde?

en idd word een best heftige kuur maar ben die 750/500 750/600 kuurtjes wel zat

Stel jezelf de vraag WAAROM je een oral zou nemen.

Om je kuur te kickstarten? Onnodig want je blast/cruist. Allicht cruise je op een bovennatuurlijke hoeveelheid testosteron en dus heb je de hele tijd al voldoende in je lichaam :P

Kickstarten kan je doen als je vanaf een natuurlijke hoeveelheid testosteron begint.

Een tweede reden om een oral te gebruiken kan zijn omdat je een bepaalde look wil voor op het podium. Je doet geen wedstrijden dus waarom zou je je lichaam belasten met extra orals voor een heel tijdelijke look?
 
  • Like
Waarderingen: Vonk
Stel jezelf de vraag WAAROM je een oral zou nemen.

Om je kuur te kickstarten? Onnodig want je blast/cruist. Allicht cruise je op een bovennatuurlijke hoeveelheid testosteron en dus heb je de hele tijd al voldoende in je lichaam :P

Kickstarten kan je doen als je vanaf een natuurlijke hoeveelheid testosteron begint.

Een tweede reden om een oral te gebruiken kan zijn omdat je een bepaalde look wil voor op het podium. Je doet geen wedstrijden dus waarom zou je je lichaam belasten met extra orals voor een heel tijdelijke look?

daar heb je wel een punt ja

Nooit te oud of te laat om te leren kerel, maar besef je wel dat je maar 1 lever hebt, een nier zou je nog wel kunnen missen ;) :D

1250-1350 is wel even wat anders dan 3600 he, dat is bijna factor 3.

maar Vonk als ik gewoon mijn bloedprik en alle waardes zijn gewoon goed net zoals vorig keer dan kan er toch weinig fout gaan in die blast van laten we zeggen 16 weken>?
 
Echt totaal nutteloos zoveel gear maar goed jou lichaam maat :dunno:
 
daar heb je wel een punt ja

maar Vonk als ik gewoon mijn bloedprik en alle waardes zijn gewoon goed net zoals vorig keer dan kan er toch weinig fout gaan in die blast van laten we zeggen 16 weken>?

In het verleden behaalde resultaten....

Idealiter zou je een bloedtest doen tijdens de piek van je kuur om eens goed te weten wat het met je bloedwaardes doet. Je cholesterol o.a., helemaal als je een oral toevoegt.

Het is meer de vraag of de sterk verhoogde dosering de moeite waard is versus de extra gains die je ermee denkt te maken ten opzichte van een kuur met een iets gematigdere dosering van ongeveer 2gr bijvoorbeeld.
 
Pas goed op jezelf kerel. Omlaag die zooi. Je zit nu op cruise dosis en hebt een prima bw. Dan hoef je toch niet ineens dit te gaan zetten om vooruit te gaan? Die 5 kg pak je ook met de helft van dit. Gewoon niet doen broer. Rustig aaannnn
 
1ml test c eod 200mg
1ml Npp eod 100mg
Was voor mij een prima blast
2ml Npp doe ik wel volgende keer.
 
doe gewoon de testosteron op +- 1 gram met groeihormoon en een beetje insuline. Is toch echt al een knalkuur dan?
 
doe gewoon de testosteron op +- 1 gram met groeihormoon en een beetje insuline. Is toch echt al een knalkuur dan?

Vind kuur zonder 19 nor sinds kort niet sterk genoeg meer.
 
het gaat me allemaal niet snel genoeg eerlijk gezegd wil toch echt een massa monster worden.
Vind kuur zonder 19 nor sinds kort niet sterk genoeg meer.

Ben ik helemaal met je eens
 
Zoals het er voorlopig uit ziet

Week 1-10 1500mg Test-e
Week 1-10 900mg NPP
Week 1-6 100mg Anadrol
Week 3-6 Lantus 30iu
HGH 5iu


eventueel zal ik later bold toevoegen en dit langer doortrekken

Waarom per se 1500 test? Heb jij bij deze dosering 0,0 bijwerkingen? Geen gyno?

6 weken 100mg anadrol per dag lijkt me ook niet echt bevorderlijk voor de gains. Functioneer jij nog optimaal bij deze dosering anadrol? Geen last van maagzuur? Geen problemen met eetlust?

Als je toch per se grammen wil knallen doe dan een 500 test + 1500 npp per week:p. Is voor het forum en haar leden ook meer waard omtrent het onderwerp NPP.
 
Waarom per se 1500 test? Heb jij bij deze dosering 0,0 bijwerkingen? Geen gyno?

6 weken 100mg anadrol per dag lijkt me ook niet echt bevorderlijk voor de gains. Functioneer jij nog optimaal bij deze dosering anadrol? Geen last van maagzuur? Geen problemen met eetlust?

Als je toch per se grammen wil knallen doe dan een 500 test + 1500 npp per week:p. Is voor het forum en haar leden ook meer waard omtrent het onderwerp NPP.

ik heb echt nooit maar dan echt nooit problemen gehad tot nu toe, behalve een keiharde pik en agressie/mindfucks wat ik van me zelf al heb (heeft ook te maken met opvoeding, meegemaakte dingen in het leven natuurlijk)
 
  • Like
Waarderingen: Vonk
Ieder z'n ding tof. Tof toch dat juist ook wat lui iets hoger doseren in plaats van de standaard DBB kuurtjes. Advies is gegeven, hij volgt z'n eigen plan. Move on and enjoy the log.

Zeker. Maar maak mij wat zorgen als ik die doseringen zie. Ik zou het niet aandurven.
 
In het verleden behaalde resultaten....

Idealiter zou je een bloedtest doen tijdens de piek van je kuur om eens goed te weten wat het met je bloedwaardes doet. Je cholesterol o.a., helemaal als je een oral toevoegt.

Het is meer de vraag of de sterk verhoogde dosering de moeite waard is versus de extra gains die je ermee denkt te maken ten opzichte van een kuur met een iets gematigdere dosering van ongeveer 2gr bijvoorbeeld.
Kan je uit ervaring wel globaal vertellen wat dat gaat doen met je bloedwaardes.. ik zelf schrok er toch aardig van (alles was x10 fucked)
 
Back
Naar boven