AndroidHealthClinic

Kuurvoorstel en info

MandoD

Novice
Waardering
0
Lengte
1m73
Massa
88kg
Goedemorgen Bber's

Heb 7/8 maand geleden mijn 2e kuur gedaan (supersus, deca en dbol) en heb enorme gains gepakt (veelal vocht) en heb van de 13/14kg die ik heb gegained, 7kg overgehouden.

Tijdens mijn kuur leek mn kop op die van een opgeblazen kikker en vond ik et zelf, na fotos gezien te hebben, echt ernstig maarja het hoort erbij.

Nu is mijn vraag hetvolgende;

Als ik dezelfde kuur doe zonder de dbol, is dat dan een verstandige keus, want heb echt een hekel gekregen aan waterretentie!
Het ziet er dan alsvolgt uit:

Wk 1 t/m 10 op de maandag en donderdag 300mg supersus
Wk 1t/m 8 op de maandag en donderdag 200mg deca
Wk 12 of 13 mn nakuur met nolva

Zo kom ik per week op de 600mg supersus en 400mg deca.
Mijn doel is om wel massa te pakken maar die plofkop te vermijden, nu weet ik wel dat deca en sus sws wat vocht houden vandaar dus mijn vraag!

Ik hoor van jullie

Groet! (y)

Opgeblazen kikkerkop ligt toch vooral aan je voeding bro. Natuurlijk heb je met deze middelen al snel een dikke kop.
Denk dat het eruit laten van de DBol overigens weinig zoden aan de dijk zal zetten mbt vocht..

Misschien wat primo of winstrol stacken?

Opgeblazen kikkerkop ligt toch vooral aan je voeding bro. Natuurlijk heb je met deze middelen al snel een dikke kop.
Denk dat het eruit laten van de DBol overigens weinig zoden aan de dijk zal zetten mbt vocht..

What he said... Eens nakijken of je niet teveel zout binnenkrijgt.

Goedemorgen Bber's

Heb 7/8 maand geleden mijn 2e kuur gedaan (supersus, deca en dbol) en heb enorme gains gepakt (veelal vocht) en heb van de 13/14kg die ik heb gegained, 7kg overgehouden.

Tijdens mijn kuur leek mn kop op die van een opgeblazen kikker en vond ik et zelf, na fotos gezien te hebben, echt ernstig maarja het hoort erbij.

Nu is mijn vraag hetvolgende;

Als ik dezelfde kuur doe zonder de dbol, is dat dan een verstandige keus, want heb echt een hekel gekregen aan waterretentie!
Het ziet er dan alsvolgt uit:

Wk 1 t/m 10 op de maandag en donderdag 300mg supersus
Wk 1t/m 8 op de maandag en donderdag 200mg deca
Wk 12 of 13 mn nakuur met nolva

Zo kom ik per week op de 600mg supersus en 400mg deca.
Mijn doel is om wel massa te pakken maar die plofkop te vermijden, nu weet ik wel dat deca en sus sws wat vocht houden vandaar dus mijn vraag!

Ik hoor van jullie

Groet! (y)

ga eens voor 250mg test E en 400mg tren e e5d(ew)

Ik denk dat je een behoorlijk deel van die vochtretentie aan de deca kan toeschrijven, dus als je nu weer 400mg deca gaat pakken... :rolleyes:

Terug
Naar boven