NickT
Dutch Bodybuilder
- Waardering
- 15
- Lengte
- 1m80
- Massa
- 100kg
- Vetpercentage
- 12%
Wat "zijn dat je echte stats nick?"
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
hey kleine ik was onder de indruk van nick zen stats, dat is men streefdoel voor deze zomer, nu als je een fucking probleem hebt bol het zelf af v**le hond hopGast ga es je vriendjes pijpen fagg, je begint verdomd irritant te worden. Met je kut stats,
"Gast ga es je vriendjes pijpen fagg" Heb je het over jezelf? Die iq test voor je is idd een goed idee ga nu ergens anders ragen@tremendes ik denk dat dit de reden is waarom de aas sectie verpest is. Maybe is het een goed idee om eerst een iq-test af te leggen voordat je in de aas sectie mag reageren, want dit is echt absurd.
"Gast ga es je vriendjes pijpen fagg" Heb je het over jezelf? Die iq test voor je is idd een goed idee ga nu ergens anders ragen
Ga er niet teveel woorden aanverspillen en val terug op wat ik al zij; kijk echt naar jezelf, want ik kwam hier op een normale topic een normale vraag stellen en jij komt met schelden. Aan jou hebben we dus helemaal niets dus verlaat dit topic aub. byeIk denk dat dit de reden is waarom een meid niets van je wilt en je friendzone om gepaald te worden door een van je vrienden. Klein onzeker ventje.
Types als jou verneuken de aas sectie en door trutjes als jou word er hier enkel getrolt.
'tijdelijk', als je geen monster bent die 130kg bij 180 bent, dan kan je een groot deel vasthouden van je kuur hoortja alles is tijdelijk bij kuren lol... je mag nog zo droog staan na je kuur.. no roids= inleveren miss nie direct maar na 6weken zeker..
alsje iets niet neemt omdat het tijdelijk is dan neem je beter.nix...

'tijdelijk', als je geen monster bent die 130kg bij 180 bent, dan kan je een groot deel vasthouden van je kuur hoor
Ikzelf heb zelf gekuurd en ben van 80-81 naar 88-89 gegaan en ben daarna niet meer onder 86kg geweest. Nu ben ik maanden buiten strijd geweest en woog nog steeds 82-83kg. Een deel hou je er wel van bij volgens mij. Ooit zal je wel eens terug zakken, maar dit heb je ook als je natty bent en stopt met trainen.
Hetgene waar ik op doelde is dat dbol echt wel een vochtpakker is. Ja sommigen krijgen er meer kracht van en ja de pump kan goed zijn maar dit is veel sneller weg omdat je er ook amper vvm mee pakt. Vocht verdwijnt als sneeuw voor de zon terwijl vvm toch (gedeeltelijk) goed kan worden vastgehouden tot op een bepaald niveau.

bold ga je niet snel van merken maar resultaat is prima als je rond 16 weken laat lopen of 24 weken.
Tnx. Ik ben al begonnen. Denk dat ik min. 20week aan hou. Het is toch de combi geworden.
500 Test E
750 Bold
400 Tren E
Hgh naar 10iu.
Zit te denken om ong. de laatste 8 week Tren te vervangen door Mast en dan droger te gaan trainen naar zo'n 6%.
Tnx. Ik ben al begonnen. Denk dat ik min. 20week aan hou. Het is toch de combi geworden.
500 Test E
750 Bold
400 Tren E
Hgh naar 10iu.
Zit te denken om ong. de laatste 8 week Tren te vervangen door Mast en dan droger te gaan trainen naar zo'n 6%.
Mirin.. Haha afkorting admiring zie ik net op Google. Ben niet zo thuis in de afkortingen![]()
Mr tis voor mij ook een aanslag op de portemonnee en moet er veel andere dingen voor laten.. Tis gelukkig ook maar tijdelijk.