XXL Nutrition

Kuurvoorstel Test, Tren, Bold. Iemand ervaring mee?

Geloof ik best, al is het nog relatief vroeg om aan de hgh te gaan voor mij, ben ik wel alvast dingen aant plannen voor in de toekomst.

Is echt een kut dure sport dit haha, aas, dieet, abbo en alle tijd wat je erin steekt is gewoon absurd. + kleding problemen:(

Is die 10iu ug gh trouwens waard?

Kijk wat je ervoor terug krijgt bro;)

Alle mannen willen eruitzien zoals jou.
Alle chicks fantaseren over keer kapot gen34$t te worden door een grote brede man.

HGH zou ik alleen doen als ik echt veel geld had, prof worden we toch niet. :(

Kijk wat je ervoor terug krijgt bro;)

Alle mannen willen eruitzien zoals jou.
Alle chicks fantaseren over keer kapot gen34$t te worden door een grote brede man.

HGH zou ik alleen doen als ik echt veel geld had, prof worden we toch niet. :(

Mwuah ik krijg vaak de vraag hoeveel ik kan bankdrukken van jongens?

767c1cf78f8e9dc1f915e5ea323fbc38.jpg

Nee ff zonder gekkigheid, vriend van me heeft vandaag een gloednieuwe x6 gehaald, dit komt doordat hij relatief weinige uitgaves heeft (sport niet, gaat amper uit etc). Als je vaste uitgaves hebt, en daarop komt ook nog aas wat een vaste uitgave is geworden dan wordt t sparen gewoon moeilijk.

Laatst bewerkt:
  • Topic Starter Topic Starter
Geloof ik best, al is het nog relatief vroeg om aan de hgh te gaan voor mij, ben ik wel alvast dingen aant plannen voor in de toekomst.

Is echt een kut dure sport dit haha, aas, dieet, abbo en alle tijd wat je erin steekt is gewoon absurd. + kleding problemen:(

Haha klopt allemaal.. Met name kleding probleem wordt erg irritant. Krijg geen spijkerbroek meer aan en een winterjas is niet te vinden..

Of de gh het waard is dat moet nog blijken, maar heb de laatste maand het idee dat alles wat ronder en voller wordt. Ik zit nu in mijn 5e maand gh en mijn lichaam kan t nu pas aan om 10iu te zetten. Dat hoop ik iig! Ben sinds 3 dagen van 8naar10iu gegaan. Het geeft wel echt veel sides wat niet altijd heel fijn is en je moet echt de tijd nemen om het op te bouwen..

Ik ben net met m'n 2e cycle begonnen. In mijn eerste ben ik van 98kg naar 112 gegaan met test500 en Bold 500. Omdat ik eind dit jaar misschien het podium op wil ben ik toen begonnen met gh om er max kwaliteit massa over te houden. We zullen zien wat het brengt de komende maanden :)

Haha klopt allemaal.. Met name kleding probleem wordt erg irritant. Krijg geen spijkerbroek meer aan en een winterjas is niet te vinden..

Of de gh het waard is dat moet nog blijken, maar heb de laatste maand het idee dat alles wat ronder en voller wordt. Ik zit nu in mijn 5e maand gh en mijn lichaam kan t nu pas aan om 10iu te zetten. Dat hoop ik iig! Ben sinds 3 dagen van 8naar10iu gegaan. Het geeft wel echt veel sides wat niet altijd heel fijn is en je moet echt de tijd nemen om het op te bouwen..

Ik ben net met m'n 2e cycle begonnen. In mijn eerste ben ik van 98kg naar 112 gegaan met test500 en Bold 500. Omdat ik eind dit jaar misschien het podium op wil ben ik toen begonnen met gh om er max kwaliteit massa over te houden. We zullen zien wat het brengt de komende maanden :)

Ja, elke 3-4 weken nieuwe broek omdat elke broek tussen de bene scheurt en akward is als je zit en iedereen ziet t haha. Ik heb nu een bikerjas maat 2xl en die is best lekker, alleen iets te lang maarja.

Nice, welke wedstrijd wil je meedoen?

Ik wou zelf 2x2iu protocol doen, dus smorgens 2iu en savonds 2iu.

Gorilla wear heeft alle maten mannen :D

Maar geen idee of hun spijkerbroeken lekker zitten.

• Like
Waarderingen: Jarr
  • Topic Starter Topic Starter
Ja, elke 3-4 weken nieuwe broek omdat elke broek tussen de bene scheurt en akward is als je zit en iedereen ziet t haha. Ik heb nu een bikerjas maat 2xl en die is best lekker, alleen iets te lang maarja.

Nice, welke wedstrijd wil je meedoen?

Ik wou zelf 2x2iu protocol doen, dus smorgens 2iu en savonds 2iu.

Ik denk de Enercup.. Eerst even kijken hoe ik met mijn gewicht uitkom straks.

2x2iu zal alleen vetverbrandend werken.. Zou je echt resultaat willen behalen qua massa met gh dan zal je toch minimaal 6maanden moeten zetten met min. 8iu. Ik ben begonnen op 3iu.. 4iu trok mijn lichaam in het begin niet! het heeft bijna een maand geduurd voordat ik 4iu kon zetten. en ik zette 7/7.. Zal uiteraard wel per persoon verschillend zijn, maar de sides waren fucked up haha.

Wrangler heeft trouwens een type broek, het is meer een joggingbroek maar met een spijker look die compleet stretch is. zelfs de boord etc is stretch.. Ik heb de afgelopen weken zowat elk kledingzaak gehad en dit is de enigste broek die me past en goed zit :)

Terug
Naar boven