XXL Nutrition

Kuurvoorstel trendflow

Pelikan

Cool Novice
Waardering
4
Lengte
1m75
Massa
80kg
Vetpercentage
11%
Ik train heb 2 trainingsmaatjes, die ondanks dat ze 19 zijn aan de trendflow willen beginnen.
Nu hebben ze geen enkele kennis van AAS en heb ik ze ook afgeraden dit te doen.
Toch hebben ze nu beide een tube trendflow besteld en nolvadex als nakuur.
En zullen hier binnenkort mee beginnen.
Ondanks dit hebben ze natural al flink gegaind. 184 cm ( 80kg droog bij 9%) en de ander 176cm ( 76kg bij 11%)

Ik zelf zou in eerste instantie met ze mee doen, maar heb besloten om dit niet te doen vanwege een verhuizing. Ik ben over een paar maanden wel bereid deze kuur te proberen omdat ik zelf nog geen zin heb om te prikken.

Nu vraag ik me af wat zijn reële resultaten die ze gaan behalen.
Ik zelf geloof niet in een opneembaarheid van 30%, maar ga eerder uit van 15-10%
De gel zou 100mg test per ml moeten bevatten.
Een van de jongens denkt door middel van deze kuur zich ook vrolijker te kunnen voelen ( hogere testosteron waarde) klopt dit?

Beide hebben ze 1 tube besteld wat mij een beetje weinig lijkt voor een kuur???

Buiten het feit dat ze te jong zijn:

Geen enkele kennis van AAS maar besluiten trendflow te nemen.. niet zo slim. Als ze perse willen kuren laat ze dan injecties zetten, zo moeilijk. vervelend en pijnlijk is dit niet. Eerste injectie is spannend. daarna totaal geen probleem meer.

Ook zullen ze erg veel moeten gaan smeren, wat erg duur is. kun je veel beter andere dingen van halen.

Betreffende het vrolijker voelen, ik voel mij persoonlijk lichamelijk en geestelijk wel wat beter in mijn vel zitten.

Resultaten zijn van meer zaken dan alleen het middel afhankelijk.

Trendflow met methyl tren lijkt me nog wel iets dat enige waarde aan trendflow zal geven in een kuur maar verder moet je er zoveel van smeren voor je er iets van merkt dat je beter enkel winny/dianabol kan nemen ipv trendflow.

Trendflow met methyl tren lijkt me nog wel iets dat enige waarde aan trendflow zal geven in een kuur maar verder moet je er zoveel van smeren voor je er iets van merkt dat je beter enkel winny/dianabol kan nemen ipv trendflow.

Onzin. Test is test of je het nu spuit, slikt of smeert. Oraal en transdermaal zal je ivm de opname hoger moeten doseren maar als je portemonnee het toelaat is er geen verschil.

Praat zulke mensen geen mt aan bro.

Ik heb laatst een trendflow (4ml per dag) en MT (2 mg per dag) kuurtje gedaan en is me erg goed bevallen.
Lekker kort kuurtje, alleen niet echt voor een beginner de MT aangezien er wel wat side effects merkbaar zijn.

Ik ben van plan dit kuurtje nogmaals te herhalen aangezien het goed is bevallen :)

Onzin. Test is test of je het nu spuit, slikt of smeert. Oraal en transdermaal zal je ivm de opname hoger moeten doseren maar als je portemonnee het toelaat is er geen verschil.

Dat is ook waar ik op doel, als je er iets van wilt merken is het gigantisch prijzig waardoor je beter test kan gaan spuiten of enkel winny/dianabol oraal nemen.

2 vials test is, ik noem maar wat, 70 euro terwijl voor 500mg ew trendflow je maar minimale opname hebt waardoor je voor een gelijke dosis je 3-4 tubes nodig hebt voor zover ik begrepen. Dus 70 euro of 300/400 euro.

Als je trendflow met methyltren pakt heb je aan 1 tube genoeg omdat je enkel trt dosis nodig hebt en methyl tren het werk doet.

Buiten mt/trendflow zie ik niet echt opties voor t spul behalve gewoon als trt gebruiken. Voor kuur is het veel te duur en is winny only een betere keuze waar je meer waar voor je geld krijgt.

Beste is uiteraard gewoon test only injects

En inderdaad wat al gezegd is, geen mt voor beginners.

ken iemand die dit icm anavar heeft gebruikt, die was er eigelijk best wel over te spreken......

Terug
Naar boven