Pelikan
Cool Novice
- Waardering
- 4
- Lengte
- 1m75
- Massa
- 80kg
- Vetpercentage
- 11%
Ik train heb 2 trainingsmaatjes, die ondanks dat ze 19 zijn aan de trendflow willen beginnen.
Nu hebben ze geen enkele kennis van AAS en heb ik ze ook afgeraden dit te doen.
Toch hebben ze nu beide een tube trendflow besteld en nolvadex als nakuur.
En zullen hier binnenkort mee beginnen.
Ondanks dit hebben ze natural al flink gegaind. 184 cm ( 80kg droog bij 9%) en de ander 176cm ( 76kg bij 11%)
Ik zelf zou in eerste instantie met ze mee doen, maar heb besloten om dit niet te doen vanwege een verhuizing. Ik ben over een paar maanden wel bereid deze kuur te proberen omdat ik zelf nog geen zin heb om te prikken.
Nu vraag ik me af wat zijn reële resultaten die ze gaan behalen.
Ik zelf geloof niet in een opneembaarheid van 30%, maar ga eerder uit van 15-10%
De gel zou 100mg test per ml moeten bevatten.
Een van de jongens denkt door middel van deze kuur zich ook vrolijker te kunnen voelen ( hogere testosteron waarde) klopt dit?
Beide hebben ze 1 tube besteld wat mij een beetje weinig lijkt voor een kuur
Nu hebben ze geen enkele kennis van AAS en heb ik ze ook afgeraden dit te doen.
Toch hebben ze nu beide een tube trendflow besteld en nolvadex als nakuur.
En zullen hier binnenkort mee beginnen.
Ondanks dit hebben ze natural al flink gegaind. 184 cm ( 80kg droog bij 9%) en de ander 176cm ( 76kg bij 11%)
Ik zelf zou in eerste instantie met ze mee doen, maar heb besloten om dit niet te doen vanwege een verhuizing. Ik ben over een paar maanden wel bereid deze kuur te proberen omdat ik zelf nog geen zin heb om te prikken.
Nu vraag ik me af wat zijn reële resultaten die ze gaan behalen.
Ik zelf geloof niet in een opneembaarheid van 30%, maar ga eerder uit van 15-10%
De gel zou 100mg test per ml moeten bevatten.
Een van de jongens denkt door middel van deze kuur zich ook vrolijker te kunnen voelen ( hogere testosteron waarde) klopt dit?
Beide hebben ze 1 tube besteld wat mij een beetje weinig lijkt voor een kuur