XXL Nutrition

Kuurvoorstel

• Topic Starter Topic Starter
Is misschien ook niet zo slim om deze vraag op een bodybuilding forum te zetten

Beter worden voor je vechtsport en dan deze doseringen is pas lachwekkend :roflol:
Ik doe niet eens aan wedstrijden. Alleen al 1g test zonder hgh of wat dan ook is teveel. Teveel massa zit je alleen maar in de weg tenzij je Melvin manhoef of alistar heet natuurlijk. Hgh heb je gewoon nodig. Stel ik zet test met gw1516 en halotestin. Dan heb ik massa, uithoudingsvermogen en kracht dat mijn lichaam eigenlijk niet eens aankan. Tadaaa geblesseerd voor de rest van het jaar :o hgh op 10iu word je niet alleen "vol" van wat er goed uitziet vind ikzelf maar je herstel gaat er ook op vooruit en niet een beetje. Pezen en aanhechtingen worden sterker, dit gebeurd niet met alleen test gw en halo

Dat je niet aan wedstrijden doet maakt het eigenlijk nog erger. Maar succes ermee:thumbs:

Waarom zou ik er precies insuline bij doen? Voetballers gebruiken geen AAS en zitten ook vol op de hgh
Wil er 1200 test naast hebben lopen en nog 1 andere inject maar ben er nog niet over uit welke. Verder halotestin aan het einde en GW1516 tussendoor

Dit was trouwens gewoon een vraag. Waarom insuline bij vechtsport?

Waarom maakt het dat dan erger?

Ik denk dat hij zich aangevallen voelt maar ik wil serieus gewoon weten waarom er insuline bij moet :o ookal zou ik niet aan vechtsport doen, waarom insu wel bij 10iu hgh maar niet persee bij 5iu. Heb nog nooit insuline gebruikt en weer er zo goed als niks vanaf (ben het ook niet van plan om het in een kuurtje te voegen btw)

Waarom zou ik me aangevallen voelen? Ik zeg dat je kuur belachelijke doseringen heeft en dan voel ik me aangevallen, lol.

Insuline is altijd beter voor erbij en al helemaal als je doel sneller herstel is. Insuline zorgt er mede voor dat je sneller hersteld. Bijna alle serieuze powerlifters gebruiken het ook, niet voor de kracht maar voor herstel.

Insuline voor herstel ??? Moet ik es googlen als ik daar tijd voor krijg

Het is wel ug hgh he :o misschien dat ik overdrijf maar pharmagrade is toch wel 2x zo goed dus staat 10iu gelijk aan 5iu

Denk niet dat 5iu ug hgh mijn pezen en aanhechtingen gaat versterken, nooit op deze manier profijt van gehad tenminste. Maar misschien zat de fout bij het niet nemen van insuline I dont know word vervolgd

Insuline voor herstel ??? Moet ik es googlen als ik daar tijd voor krijg

Het is wel ug hgh he :o misschien dat ik overdrijf maar pharmagrade is toch wel 2x zo goed dus staat 10iu gelijk aan 5iu

Denk niet dat 5iu ug hgh mijn pezen en aanhechtingen gaat versterken, nooit op deze manier profijt van gehad tenminste. Maar misschien zat de fout bij het niet nemen van insuline I dont know word vervolgd
Tuurlijk. Insuline is een nutrient pusher en dat draagt bij in alle opzichten bij voor een beter en sneller herstel.

ben sarcastisch. en toevallig ook a klasse in thai

Waarom wil je perse geen insuline dan?

hemmers.

woon momenteel in duitsland dus dat gaat mss lastig zijn

Terug
Naar boven