Cruisecontrol88
Competitive Bodybuilder
- Waardering
- 1.139
Nein, nooit een wedstrijd gedaan en zal ik ook nooit doen denk ik haha
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Beter worden voor je vechtsport en dan deze doseringen is pas lachwekkendWie heeft het over breed zijn? Dan voldoet een flesje testo ook aan de eisen![]()

Ik doe niet eens aan wedstrijden. Alleen al 1g test zonder hgh of wat dan ook is teveel. Teveel massa zit je alleen maar in de weg tenzij je Melvin manhoef of alistar heet natuurlijk. Hgh heb je gewoon nodig. Stel ik zet test met gw1516 en halotestin. Dan heb ik massa, uithoudingsvermogen en kracht dat mijn lichaam eigenlijk niet eens aankan. Tadaaa geblesseerd voor de rest van het jaarBeter worden voor je vechtsport en dan deze doseringen is pas lachwekkend![]()
hgh op 10iu word je niet alleen "vol" van wat er goed uitziet vind ikzelf maar je herstel gaat er ook op vooruit en niet een beetje. Pezen en aanhechtingen worden sterker, dit gebeurd niet met alleen test gw en haloWaarom zou ik er precies insuline bij doen? Voetballers gebruiken geen AAS en zitten ook vol op de hgh
Wil er 1200 test naast hebben lopen en nog 1 andere inject maar ben er nog niet over uit welke. Verder halotestin aan het einde en GW1516 tussendoor
Dat je niet aan wedstrijden doet maakt het eigenlijk nog erger. Maar succes ermee![]()
ookal zou ik niet aan vechtsport doen, waarom insu wel bij 10iu hgh maar niet persee bij 5iu. Heb nog nooit insuline gebruikt en weer er zo goed als niks vanaf (ben het ook niet van plan om het in een kuurtje te voegen btw)Ik neem dat TS meer uithoudingsvermogen wilt en wat meer agressie en focus als ik de middelen zie die hij pakt. Daar zijn deze doseringen niet voor nodig.
Moet ik es googlen als ik daar tijd voor krijg
misschien dat ik overdrijf maar pharmagrade is toch wel 2x zo goed dus staat 10iu gelijk aan 5iuTuurlijk. Insuline is een nutrient pusher en dat draagt bij in alle opzichten bij voor een beter en sneller herstel.Insuline voor herstelMoet ik es googlen als ik daar tijd voor krijg
Het is wel ug hgh hemisschien dat ik overdrijf maar pharmagrade is toch wel 2x zo goed dus staat 10iu gelijk aan 5iu
Denk niet dat 5iu ug hgh mijn pezen en aanhechtingen gaat versterken, nooit op deze manier profijt van gehad tenminste. Maar misschien zat de fout bij het niet nemen van insuline I dont know word vervolgd

Denk dat je sarcastisch bent
Ronaldo staat ziek droog en heeft daardoor een beachboy look, goed voor tienermeisjes enzo. Maar zijn massa is matig --> massa is dan ook niet nodig is voor zijn sport.