MuscleMeat

Kuurvoorstel

• Topic Starter Topic Starter
Afspraakjes maken jullie maar op tinder heren :windup:

HGH en insuline omdat hgh je insuline ongevoelig maakt ;-)

HGH en insuline omdat hgh je insuline ongevoelig maakt ;-)

Interessant filmpje. Kan er wel geen conclusie uit trekken hoeveel eenheden insuline je moet gebruiken naast 10iu hgh. Zegt hij nou dat je het later moet injecteren dan hgh? Heb maar 3x per dag tijd om te prikken, in de ochtend, midden van de dag en voor het slapen.

Dacht iedere drie uur hgh IM prikken samen met 2iu slin sub (of half uurtje erna afhankelijk van welke slin je gebruikt).
Dus eerste maand hgh hoog op 20 à 30iu met slin en daarna hgh verlagen en IGF erbij omdat deze zorgt voor meer insuline gevoeligheid.
Dit is denk ik wat ze willen zeggen, maar zou toch maar eerst advies vragen aan een arts of iemand die hier ervaring mee heeft. Denk niet dat er veel dbb'ers zijn die hier ervaring mee hebben. En zou niet willen dat iemand dit nadoet die hier geen ervaring mee heeft, je zal maar missen met je iu slin :-s

Dacht iedere drie uur hgh IM prikken samen met 2iu slin sub (of half uurtje erna afhankelijk van welke slin je gebruikt).
Dus eerste maand hgh hoog op 20 à 30iu met slin en daarna hgh verlagen en IGF erbij omdat deze zorgt voor meer insuline gevoeligheid.
Dit is denk ik wat ze willen zeggen, maar zou toch maar eerst advies vragen aan een arts of iemand die hier ervaring mee heeft. Denk niet dat er veel dbb'ers zijn die hier ervaring mee hebben. En zou niet willen dat iemand dit nadoet die hier geen ervaring mee heeft, je zal maar missen met je iu slin :-s

Ik ga het sowieso niet doen als ik nog niet weet waar ik mee bezig ben :p maar ik ben idd ook niet iemand die zomaar wat aanneemt van iemand hier op het forum :o lastig stofje die insuline, heb me er nooit in geïnteresseerd maar als ik dit zo hoor is het wel iets dat ik nodig heb. Achja ik heb nog een half jaar de tijd om het even uit te pluizen

Idd, snap nu ook waarom Rich Piana post workout nog een pot ben & jerry's naar binnen speelt :-p owja maat van me zit year round op 3iu per dag(no slin) als wielrenner ;-)

Off season neemt ie 200mg deca/250 sust per week gedurende 6 weken en epo

Ik heb wat opheldering nodig. Is je doel momenteel om veel massa te pakken of voornamelijk voor herstel ?

Idioot hoge dosering voor vechtsport!
Aan te raden stack (uit ervaring)
e5d 125mg test e en 250mg bold + gw501516 (cardarine)

Evt halo en hgh erbij (nooit gedaan)

Zelf weeg ik 80kg dus als je wat zwaarder bent of vaker gekuurd heb kan je zwaarder doseren, maar een gram test pw voor vechtsport is absurd en werkt alleen tegen je!

Idioot hoge dosering voor vechtsport!
Aan te raden stack (uit ervaring)
e5d 125mg test e en 250mg bold + gw501516 (cardarine)

Evt halo en hgh erbij (nooit gedaan)

Zelf weeg ik 80kg dus als je wat zwaarder bent of vaker gekuurd heb kan je zwaarder doseren, maar een gram test pw voor vechtsport is absurd en werkt alleen tegen je!

Alles in jou post heb ik zelf al gereageerd in dit topic :o

Ik heb wat opheldering nodig. Is je doel momenteel om veel massa te pakken of voornamelijk voor herstel ?

Massa kracht herstel pezen gewrichten aanhechtingen aansterken blessures voorkomen etc etc etc

Off season neemt ie 200mg deca/250 sust per week gedurende 6 weken en epo
Is deca niet lang te traceren? En in sust zitten toch ook lange esteres van test in, deze blijven volgens mij ook lang in het lichaam. Of is hij geen pro? Dan zou ik het wel stom vinden om year round op hgh te zitten.

Melvin manhoef zou ook wel op 2iu hgh en 100mg test zitten :yes:

Is deca niet lang te traceren? En in sust zitten toch ook lange esteres van test in, deze blijven volgens mij ook lang in het lichaam. Of is hij geen pro? Dan zou ik het wel stom vinden om year round op hgh te zitten.
Is geen pro, en als het gele busje gespot is laten ie zich wegzakken. Je zou verstelt staan wat de semi-pro's en amateurs allemaal nemen.

Terug
Naar boven