XXL Nutrition

Kuyt voor 4 jaar naar Liverpool

Ja, een houten klaas die 'r wel 55 in heeft liggen de afgelopen 77 wedstrijden, snap ook niet dat Juventus dan niet bij PSV aanklopt voor Vennegoor!

tja joego-competitie misschien?

een vriend van me is joego en zijn pa is fifa spelersmakelaar en hij volgt al het joego voetbal. dus hij zal het wel weten ;) dat is wat hij mij verteld, als feyenoord hem koopt hoop ik dat hij het fout heeft gezien.

• Topic Starter Topic Starter
Ja klopt Joego-competitie.

Kijk, ik ben niet bepaald een volger van het Joegoslavische voetbal maar ik denk niet dat het tegenwoordig gepast is om de Nederlandse competitie veel hoger in te schatten dan dat soort competities. Daarbij ga ik er toch ook wel vanuit dat scouts van 'clubjes' als Juventus (en vele andere clubs die hem volgden voor het wk) ook best wel deskundig zijn op het gebied van voetbaltalent.

Ja klopt Joego-competitie.

Kijk, ik ben niet bepaald een volger van het Joegoslavische voetbal maar ik denk niet dat het tegenwoordig gepast is om de Nederlandse competitie veel hoger in te schatten dan dat soort competities. Daarbij ga ik er toch ook wel vanuit dat scouts van 'clubjes' als Juventus (en vele andere clubs die hem volgden voor het wk) ook best wel deskundig zijn op het gebied van voetbaltalent.

ow zie net dat je je post aanpast.. was ook beetje overdreven natuurlijk. als je pa joego is EN spelersmakelaar met joego's onder contract (had/heeft o.a. Glusevic, Stefanovic, rankovic en die joego spits die een jaar of 5 terug met machlas in de spits stond bij vitesse.) en je pa ook bijstaat in zijn zaken, dan ga ik af op zijn 'kennis' waarvan je mag verwachten dat deze wel wat beter is dan de gem. nederlander.

ja als ze ECHT hem gevolgd hebben, zoals misschien beweert dan mag je er van uit gaan dat het goede scouts zijn als ze bij Juve werken, maar zo goed zijn ze nou natuurlijk ook weer niet. scouts van topclubs komen nooit aanzetten met een onverwachte aankoop. 'scouten' alleen gearriveerde spelers met een zak geld in de hand. uitzonderingen daargelaten uiteraard.

ontopic: ik heb geen idee wie ze moeten/willen gaan halen. het kan mij ook niet schelen waar hij vandaan komt of hoe hij heet, als hij er maar 20 inknalt/rolt/pegelt/loeit/laast/pist/poept....:mad:

"Het Algemeen Dagblad" maakt vandaag bekend dat Feyenoord geen interesse meer heeft in de lange aanvaller omdat deze niet in het systeem van de club zou passen.

• Topic Starter Topic Starter
Ja ik las het net. Ik vind Kluivert serieus een geweldige keuze, maar ik denk niet dat dit erin zit. Buiten het 'probleem' met zijn ajaxverleden denk ik niet dat Kluivert het zonnige leventje in Spanje zou willen opgeven voor een paar jaar ballen in Rotterdam.

Ja ik las het net. Ik vind Kluivert serieus een geweldige keuze, maar ik denk niet dat dit erin zit. Buiten het 'probleem' met zijn ajaxverleden denk ik niet dat Kluivert het zonnige leventje in Spanje zou willen opgeven voor een paar jaar ballen in Rotterdam.

NOOIT!!!! aub , dan maar een koekebakker ofzo :D

Ik teken voor Patje in de KUIP!
Lijkt me geweldig. IMO 1 van de beste spitsen NL ooit heeft gehad!

Feyenoord: liever een middenvelder dan een spits

ROTTERDAM, 24 augustus 2006 12:45 - Verdedigend heeft Feyenoord met het aantrekken van linksback Philippe Léonard en rechtsback Dwight Tiendalli de beoogde versterkingen binnen. Blijft een week voor het sluiten van de transfermarkt nog over: een spits en een middenvelder.

Nadat eerder Julio Ricardo Cruz (salariseisen) te duur bleek om te huren is ook de komst van de boomlange Nicola Zigic geen optie voor de Rotterdammers. De spits van het Servische Rode Ster Belgrado zou niet in het systeem van Feyenoord uit de voeten kunnen, meldt het Algemeen Dagblad vandaag. Of het aantrekken van een vervanger van Dirk Kuyt nog altijd prioriteit heeft is nog maar net de vraag. Een spits zou eventueel nog in de winterstop kunnen worden gehaald. Het technische team rondom de Rotterdammers lijkt de voorkeur te geven aan het aantrekken van een (verdedigende) middenvelder. Daarbij staat de Oekraïner Anatoli Timosjtsjoek nog altijd bovenaan het verlanglijstje. De speler zou graag naar De Kuip komen, maar zijn club Shaktar Donetsk stribbelt nog altijd tegen.

Ik teken voor Patje in de KUIP!
Lijkt me geweldig. IMO 1 van de beste spitsen NL ooit heeft gehad!

gehad :(

hij haalt al een aantal jaren niet meer het niveau van de eind jaren 90. Is ook voortdurend geblesseerd.

Optie: Ricardo Oliveira van Betis Sevilla.

Was eerder op proef bij feyenoord een aantal jaar terug maar speelde toen MET OPZET onder de maat omdat hij zichzelf nog niet klaar achtte voor een overstap naar Nederland. HIj bleef liever nog in Brazilie.

Is daarna naar Valencia gegaan en toen Betis Sevilla en heeft er behoorlijk wat in liggen in Spanje. Maar werd verhuurd naar Sao Paulo vanwege te veel NIET-EU spelers. Daar deed hij het ook weer erg goed en haalde zelfs de finale van de copa libertadores (geloof ik)

heeft het nu helemaal verbruid bij Betis omdat hij 9 dagen te laat terug kwam in spanje en nu dreigt Betis hem een boeten van 1 miljoen euro op te leggen en te verhuren aan een russische club.

Ik zeg: ophalen deze jongen in spanje... toppertje, of huur hem voor een jaar.

Profiel:

Voetbal International - Ricardo Oliveira (Ricardo Oliveira)

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

(links)

WAT LEES IK NOU ???

Feyenoord heeft in haar zoektocht naar een nieuwe spits op de deur geklopt van Patrick Kluivert. Dit weet de NOS te melden. De aanvaller staat onder contract bij Valencia, maar leeft daar in onmin met trainer Quique Flores. Kluivert kreeg vanmorgen van de oefenmeester te horen dat hij niet meer mee mocht doen op de training, waarop de Nederlander boos het trainingsveld verliet.
Of de voormalig Ajacied open staat voor een vertrek naar De Kuip, is nog onduidelijk.

;roflol: als hij dr min 25 maakt mag hij komen :D anders verbranden we hem

WAT LEES IK NOU ???

Feyenoord heeft in haar zoektocht naar een nieuwe spits op de deur geklopt van Patrick Kluivert. Dit weet de NOS te melden. De aanvaller staat onder contract bij Valencia, maar leeft daar in onmin met trainer Quique Flores. Kluivert kreeg vanmorgen van de oefenmeester te horen dat hij niet meer mee mocht doen op de training, waarop de Nederlander boos het trainingsveld verliet.
Of de voormalig Ajacied open staat voor een vertrek naar De Kuip, is nog onduidelijk.
;roflol: als hij dr min 25 maakt mag hij komen :D anders verbranden we hem

Ik ben benieuwd of hij het doet. Hij is iig verzekerd van een basisplek, maar dit kan hij als ex-ajacied niet maken. Zeker niet omdat hij altijd beweert heeft nog eens naar Ajax terug te willen keren.

Ik ben benieuwd of hij het doet. Hij is iig verzekerd van een basisplek, maar dit kan hij als ex-ajacied niet maken. Zeker niet omdat hij altijd beweert heeft nog eens naar Ajax terug te willen keren.

dat zegt bijna iedere speler van bronchorst zegt dat ook al heel lang , en hij is dr nog steeds niet ( zal waarschijnlijk wel komen want hij komt ju steeds minder te spelen ) maarja t is een goeie speler en als hij t verschil kan maken voorin

en er lopen al wat spelers met een 020 verleden, tja je moet wat he :rolleyes:

Komende zondag afscheid Kuyt in Kuip
ROTTERDAM - Feyenoord neemt zondag rond de thuiswedstrijd tegen Heracles Almelo afscheid van aanvaller Dirk Kuyt. De voormalige aanvoerder van de Rotterdamse ploeg wordt speciaal ingevlogen om in de Kuip zijn fans gedag te zeggen. Zaterdag speelt de publiekslieveling eerst met zijn nieuwe club Liverpool tegen West Ham United.

Dirk Kuyt

Een opvolger voor Kuyt, en Kalou (Chelsea), heeft Feyenoord nog niet gevonden. De clubleiding ontkende donderdag dat Patrick Kluivert, die weg moet bij Valencia, een belangrijke kandidaat is. „Hij staat op geen enkel lijstje. Hij is dus niet in beeld bij ons”, liet directeur Chris Woerts weten.

kuyt zal denk ik een omwijs mooi afscheid krijgen , jammer dat ik er niet bij ben :(

ik had mn steentje graag willen bijdragen.. lievelingen van het legioen krijgen vaak een super mooi afscheid

Begroting sluitend te maken? Feyenoord doet mischien nooit geen opzienbarende aankopen maar dat komt dan ook vooral doordat ze er in Rotterdam niet van houden in het rood te staan na de afschuwelijke begin jaren 90..

Door de verkoop van Kuyt en ook Kalou (Chelsea) kwam deze zomer ruim twintig miljoen euro bij Feyenoord binnen. Minder dan de helft van dat bedrag is beschikbaar voor versterkingen. Het grootste deel van de transferinkomsten gebruikt de clubleiding om de forse schuldenlast te verminderen.

Bron VI & nu.nl

Zie je wel Klaas begroting sluitend maken :)

Edit : Dirk heeft een mooi afscheid gehad maar ze hadden hem beter kunnen vragen nog een partijtje mee te voetballen 0-0 thuis tegen Heracles .

Vanavond om 22:20 Jorien v/d Herik bij studio voetbal. Hij heeft een hoop uit te leggen.

Vanavond om 22:20 Jorien v/d Herik bij studio voetbal. Hij heeft een hoop uit te leggen.

en dat heeft hij ook gedaan. Maar gelukkig is het nu weer allemaal rechtgetrokken en is het financieel weer redelijk op orde.

laat die zogenaamde Mr.X maar komen met zijn miljoenen, doei Joerien!!

Terug
Naar boven