Fitness Seller

Kuyt voor 4 jaar naar Liverpool

Kuyt wordt nodig gemist op dit moment denk ik. 3-0 Groningen tussenstand.

Edit: eindstand

Laatst bewerkt:
Feyenoord moet er nog minimaal 3 spelers bij halen: een spits, een VM en een LB/RB/CV. Met het huidige materiaal doen ze het naar behoren indien ze als 4e eindigen.

Cruz lijkt me geen slechte optie als spits aangezien hij nu 5e keus is bij Inter achter o.a. Zlatan en Adriano.

Feyenoord moet er nog minimaal 3 spelers bij halen: een spits, een VM en een LB/RB/CV. Met het huidige materiaal doen ze het naar behoren indien ze als 4e eindigen.

Cruz lijkt me geen slechte optie als spits aangezien hij nu 5e keus is bij Inter achter o.a. Zlatan en Adriano.[/QUOTE]

ze hebben gezegd dat cruz zn salaris veels te hoog is :rolleyes:

maar het is duidelijk dat er hele goeie versterking moet komen , anders kan dit seizoen nog is heeeeel slecht aflopen

Een goede spits voor Feyenoord weet ik niet zo snel te noemen maar misschien Luirink of Sankoh van Groningen voor in de defensie???

volgens mij worden de aankopen is het buitenland gedaan

Wel zonde want Luirink is een topper in wording en eentje die goed bij het Feyenoord systeem past. Vind hem overigens beter dan Vlaar en denk dat ie niet zo achterlijk veel geld hoeft te kosten.

Wel zonde want Luirink is een topper in wording en eentje die goed bij het Feyenoord systeem past. Vind hem overigens beter dan Vlaar en denk dat ie niet zo achterlijk veel geld hoeft te kosten.

ik weet het niet zeker hoor , maar de spits zeker weten , en voor de middenvelder zijn ze ook int buitenland aan het zoeken..

rtodeep zei:
ze hebben gezegd dat cruz zn salaris veels te hoog is :rolleyes:

Cruz is onhaalbaar, aldus Erwin Koeman op radio Rijnmond. Ze schijnen nu interesse te hebben in de Braziliaan Vagner Love van CSKA Moskou. Vraagprijs is 7 mio.

Een goede spits voor Feyenoord weet ik niet zo snel te noemen maar misschien Luirink of Sankoh van Groningen voor in de defensie???

Erm Luirink heeft al een aantal maanden geleden getekend bij AZ haha. Ik zou toch de linksback-positie als prioriteit stellen in de verdediging. Die Bosschaart is echt van het niveau á la FC Katwijk.
Als spits wil Feyenoord trouwens Vagner Love halen, heb ik vernomen :)

Daar komt onze Ajacied. Dubbele cijfers? De kans is nogal groot dat niemand deze competitie de 8 goals in 1 wedstrijd red, dus ga niet lopen verkondigen dat het beter had gemoeten. Bedenk ook nog eens dat AZ de vaste krachten: Perez, Van Galen Landzaat en Timmer die altijd in de basis stonden, en tevens de beste spelers waren allemaal vertrokken zijn.

Ik gok AZ dit jaar zeker hoger in als Feyenoord, hoe ze het gaan doen tegen AJAX en PSV weet ik nog niet.

Dan zijn we het eens, lijkt me. ???

aandachtspunten feyenoord:
rv
cv
lv
cm
lm
sp
lsp

conclusie ze hebben te weinig geld om echt een indruk te maken dit jaar. misschien het zoveelste overgangsjaar inplannen:D

ff serieus linksback en spits moeten er wel komen want van hooijdonk en bosschaart zijn van niveau excelsior(er is toch een samenwerkingsverband:D)

In de jacht op een opvolger voor Dirk Kuijt heeft een delegatie van Feyenoord dinsdagavond de Servische spits Nikola Zigic bekeken, zo meldt Rijnmond.nl. Zigic speelde met zijn club Rode Ster Belgrado het Champions League voorronde-duel tegen AC Milan.
De 25-jarige Zigic speelde de gehele wedstrijd, maar scoorde niet. Rode Ster verloor in eigen stadion met 2-1 van de Italianen, en is nu uitgeschakeld voor de groepsfase van de Champions League. De spits speelde tot nu toe 76 wedstrijden voor Rode Ster en scoorde daarin 44 keer.

Zigic stond de afgelopen maanden ook al in de belangstelling bij grote clubs als Arsenal en Blackburn Rovers, maar tot een transfer naar Engeland kwam het nooit. De Servier speelde afgelopen zomer met Servie en Montenegro op het Wk in Duitsland en maakte in de groepswedstrijd tegen Ivoorkust een goal.

Zigic zou ongeveer 7 miljoen euro moeten kosten

7 miljoen voor die overschatte reserverus lijkt me verre van lucratief.

• Topic Starter Topic Starter
Cruz, Love en Pizarro worden ook genoemd in het geruchtencircuit.

Het zal mij benieuwen wat er nog aan gaat komen..

Laat ze die Zigic maar halen, is een soort Jan Koller maar dan de jongere versie, dat lijkt me wel een goeie koop, heeft ook al in de belangstelling gestaan door clubs als Arsenal.

Juventus schijnt in een gevorderd stadium bezig te zijn met Zigic.

Het zou mij niks verbazen als Kuyt verre familie van van Vossen is.

Juventus schijnt in een gevorderd stadium bezig te zijn met Zigic.

zigic is echt eenhouten klaas. net Van Hooijdonk alleen dan zonder vrije trap.

zonder voorzetten van de zijkanten kan zigic niet veel. vergeleken met van hooijdonk ga je er niet veel op vooruit. het is een slechtere versie van Vennegoor.

Ja, een houten klaas die 'r wel 55 in heeft liggen de afgelopen 77 wedstrijden, snap ook niet dat Juventus dan niet bij PSV aanklopt voor Vennegoor!

er worden nou echt 100 spitsen genoemd :roflol:

ik wacht rustig af, ik hoop zelf op pizzaro of cruz

Terug
Naar boven