- Waardering
- 22
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Feyenoord moet er nog minimaal 3 spelers bij halen: een spits, een VM en een LB/RB/CV. Met het huidige materiaal doen ze het naar behoren indien ze als 4e eindigen.
Cruz lijkt me geen slechte optie als spits aangezien hij nu 5e keus is bij Inter achter o.a. Zlatan en Adriano.[/QUOTE]
ze hebben gezegd dat cruz zn salaris veels te hoog is![]()
maar het is duidelijk dat er hele goeie versterking moet komen , anders kan dit seizoen nog is heeeeel slecht aflopen
Een goede spits voor Feyenoord weet ik niet zo snel te noemen maar misschien Luirink of Sankoh van Groningen voor in de defensie![]()
volgens mij worden de aankopen is het buitenland gedaan
Wel zonde want Luirink is een topper in wording en eentje die goed bij het Feyenoord systeem past. Vind hem overigens beter dan Vlaar en denk dat ie niet zo achterlijk veel geld hoeft te kosten.
rtodeep zei:ze hebben gezegd dat cruz zn salaris veels te hoog is![]()
Een goede spits voor Feyenoord weet ik niet zo snel te noemen maar misschien Luirink of Sankoh van Groningen voor in de defensie![]()

Daar komt onze Ajacied. Dubbele cijfers? De kans is nogal groot dat niemand deze competitie de 8 goals in 1 wedstrijd red, dus ga niet lopen verkondigen dat het beter had gemoeten. Bedenk ook nog eens dat AZ de vaste krachten: Perez, Van Galen Landzaat en Timmer die altijd in de basis stonden, en tevens de beste spelers waren allemaal vertrokken zijn.
Ik gok AZ dit jaar zeker hoger in als Feyenoord, hoe ze het gaan doen tegen AJAX en PSV weet ik nog niet.

)Juventus schijnt in een gevorderd stadium bezig te zijn met Zigic.