Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Feyenoord zou moeten proberen De Cler, Tymochoev en die Milevsky (Spits oekrainer, speelde sterk op ek -21, en viel in op het wk) proberen aan te trekken. Zijn ze direct weer een van de favorieten voor de titel.
nogmaals: de cler mag onder geen beding weg bij AZ.
tymoshuk: minimaal 8 miljoen willen ze hebben.
MIlevski: denk niet dat ze die laten gaan voor een paar miljoen. Dat wordt hun topspits voor de komende jaren.
nogmaals: de cler mag onder geen beding weg bij AZ.
tymoshuk: minimaal 8 miljoen willen ze hebben.
MIlevski: denk niet dat ze die laten gaan voor een paar miljoen. Dat wordt hun topspits voor de komende jaren.
1,5 maand geleden heeft Dinamo Kiev een bedrag genoemd van 8 miljoen euro toen Porto interesse toonde in Milevski.
Maar als hij net zo goed wordt als KLaas jan, mag hij van mij komen.feyenoord heeft al 7 geboden, denk dat hij komt nadat shaktar zich heeft geplaatst voor de CL
De geruchtenstroom na het vertrek van Dirk Kuijt komt, zoals verwacht, weer snel op gang. Wij van FR-Fans.nl willen ons niet teveel bezighouden met deze berichten, omdat het vaak op niets gebaseerd is. Bij deze willen we alleen kort de namen noemen die in de (betrouwbare) kranten genoemd zijn.
Erik Nevland werd afgelopen week door De Telegraaf genoemd als mogelijke opvolger voor Dirk. De spits van Fc Groningen heeft nog een contract in het hoge Noorden en maakte vorig seizoen indruk in de Eredivisie.
Door Russische media wordt Cska Moskou-spits Vagner Love gekoppeld aan Feyenoord. De Braziliaan zou zelfs al door scouts van Feyenoord bekeken zijn. Love zou ongeveer acht miljoen euro moeten kosten.
Verder zijn er websites die Julio Cruz (Inter Milan) en John Carew (Olympique Lyon) noemen als mogelijk opvolgers, maar helaas worden er geen concrete bronnen genoemd. Deze berichten mogen daarom helaas nog niet serieus genomen worden!
die vent is MAF. Volgens hem heeft feyenoord nog geen 7 miljoen geboden maar rond de 5-6. Feyenoord moet nu niet meteen 7 miljoen oid gaan uitgeven. Nu hebben ze eindelijk eens geld en dan raken ze het dalijk meteen weer kwijt, net als ten tijde van Lazovic. Ze kunnen beter het geld binnen boord houden zodat de Havenstedelingen in de toekomst de huidige top 3 weer kunnen bestijgen.
Makkelijk gezegd, maar geld in de kas vertaalt zich niet in betere sportieve prestaties, en die heb je juist nodig om die toppositie weer in te nemen!Ze kunnen beter het geld binnen boord houden zodat de Havenstedelingen in de toekomst de huidige top 3 weer kunnen bestijgen.
Ik denk dat een spits en bijna in dezelfde mate een ervaren controlerende middenvelder een vereiste is om enigszins een fatsoenlijk seizoen te spelen.
Ik kan me ook niet voorstellen dat er niet al een lijst is van eventuele opvolgers voor Kuyt, zal dus geen roekeloze aankoop worden.
eerst hoor je dat hij dan goedkoper word en nou wil hij meer, ik geloof dr allemaal geen **** meer van wat die kerel zegt..ik denkt dat hij wel komt !!!
Feyenoord moet nu niet meteen 7 miljoen oid gaan uitgeven. Nu hebben ze eindelijk eens geld en dan raken ze het dalijk meteen weer kwijt, net als ten tijde van Lazovic. Ze kunnen beter het geld binnen boord houden zodat de Havenstedelingen in de toekomst de huidige top 3 weer kunnen bestijgen.

Wat een bullshit over Ajax en Feyenoord, de zogenaamde topclubs. Ik heb nog nergens AZ gelezen. Doet het de laatste jaren toch beter als de eerdergenoemden. PSV die vorig seizoen volgens mij wel 10x met 1-0 gewonnen heeft op het laatste moment, en Ajax was gewoon erg slecht. Feyenoord had meer moeten doen met K2, maar helaas voor hun zat dat er niet in. AZ was gewoon de beste, en met de 8-1 van gister is dat ook wel weer even een mooi begin voor dit seizoen.
Daar komt onze Ajacied. Dubbele cijfers? De kans is nogal groot dat niemand deze competitie de 8 goals in 1 wedstrijd red, dus ga niet lopen verkondigen dat het beter had gemoeten. Bedenk ook nog eens dat AZ de vaste krachten: Perez, Van Galen Landzaat en Timmer die altijd in de basis stonden, en tevens de beste spelers waren allemaal vertrokken zijn.Haha, AZ heeft een goede ploeg, maar wordt zeker niet kampioen. Met 8-1 van NAC Breda is gewoon een slechte prestatie, zo'n wedstrijd behoor je met dubbele cijfers te winnen. Ajax en PSV spelen dit jaar om de prijzen, AZ moet eventuele misstappen van die clubs afstraffen. Op eigen kracht kunnen ze het dit jaar nog niet redden.