MuscleMeat

Kwaliteit aminozuren.

Huubke

Cool Novice
Waardering
6
Lengte
1m72
Massa
75kg
Vetpercentage
19%
In alle whey merken zitten blijkbaar dezelfde aminozuren en bijna ook allemaal dezelfde hoeveelheid.

Kan die kwaliteit van die aminozuren ook verschillen onder de verschillende merken? Of is bijvoorbeeld leucine (ik neem zo maar een amino voorbeeld)altijd van dezelfde kwaliteit ongeacht de prijs van een whey?

van eiwitten kan de kwaliteit verschillen, maar van aminozuren ?

denk dat amino's = amino's zijn hoor.

Wat jij nu zegt is in principe:
Van appels kan de kwaliteit verschillen, maar van appelmoes niet. Want appelmoes = appelmoes
(terwijl als de appels verschillen, verschilt ook automatisch de appelmous want appelmoes wordt van appels gemaakt)

hmmkayyy

Wat jij nu zegt is in principe:
Van appels kan de kwaliteit verschillen, maar van appelmoes niet. Want appelmoes = appelmoes
(terwijl als de appels verschillen, verschilt ook automatisch de appelmous want appelmoes wordt van appels gemaakt)

hmmkayyy
snap wat je wilt zeggen en ik zeg nogmaals ik kan erlangs zitten. maar appelmoes word gemaakt van appels. aminozuren worden niet gemaakt van eiwitten, ze zitten in eiwitten. en de kwaliteit van de eiwitten hangt af van een compleet aminozuur profiel te hebben. heb nog nooit gehoord over aminozuren die van kwaliteit verschillen.

Laatst bewerkt:
snap wat je wilt zeggen en ik zeg nogmaals ik kan erlangs zitten. maar appelmoes word gemaakt van appels. aminozuren worden niet gemaakt van eiwitten, ze zitten in eiwitten. en de kwaliteit van de eiwitten hangt af van een compleet aminozuur profiel te hebben. heb nog nooit gehoord over aminozuren die van kwaliteit verschillen.

waaruit bestaat eiwit dan volgens jou?

we snappen je wel, alleen wat je zegt klopt van geen kant ;)

Wat haaii wil zeggen is dat 1gr (bijv.) leucine van merk X identiek is aan 1gr leucine van merk Y.

In alle whey merken zitten blijkbaar dezelfde aminozuren en bijna ook allemaal dezelfde hoeveelheid.

Kan die kwaliteit van die aminozuren ook verschillen onder de verschillende merken? Of is bijvoorbeeld leucine (ik neem zo maar een amino voorbeeld)altijd van dezelfde kwaliteit ongeacht de prijs van een whey?

100% Leucine is 100% Leucine, ongeacht de bron (als een eiwit eenmaal in losse aminozuren is geknipt doet de bron er niet meer toe).

Waar je voor betaald is merk (vertrouwen) en verpakking. Wat dat aangaat is de kans (maar hoeft niet) dat een onbekend goedkoop merk wel eens vervuilingen in z'n product heeft groter dan bij duurdere gerenomeerde merken.

Nogmaals, kan, maar hoeft niet

Dus iedereen die haaii probeerde te neppe zijn gewoon 'mannetjes'... Niet veel beter dan prutsors imo.

Terug
Naar boven