MuscleMeat

kwark vervangen?

scirocco indy

Novice
Waardering
0
Lengte
1m75
Massa
65kg
hoi

een simpel vraag ben bezig met massa bij te bouwen weeg nu 63 kilo zeer afgelijnd maar niet vol dus ma beetje vettiger worden maar ook geen blubber :rolleyes: heb nu 6 maaltijde maar heb een probleem

ik krijg geen kaas binnen want dan moet ik overgeven behalve met yougurth...

nu de vraag :) hoe vervang ik mijn kwark? want dat is toch platte kaas of niet?

alvast bedankt!! :D

mijn stats zijn 173 cm
63 kilo
20 jaar

caseïne eiwit shake is 'n optie

• Topic Starter Topic Starter
geen shake want wil liefst voeding..

heb al protein 80 shake voor na de trainning

nog meer tonijn -_- is er nog iets anders ? =D

Gewoon mengen met melk,heb je hetzelfde als yoghurt maar dan met meer eiwit :)

---------- Toegevoegd om 19:21 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:19 ----------

nog meer tonijn -_- is er nog iets anders ? =D
Hoe kunnen wij nu weten wat je eet op een dag,geef gewoon je schema dan.

Gewoon mengen met melk,heb je hetzelfde als yoghurt maar dan met meer eiwit :)

---------- Toegevoegd om 19:21 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:19 ----------

Hoe kunnen wij nu weten wat je eet op een dag,geef gewoon je schema dan.

m1: whey met melk, brinta en banaan
m2: 200 gr rijst,groente met 150 gr kipfilet
m3: 4 boterham met beleg
m4: 200 gr spaghetty of 150 gr rijst met groente en 150 gr witte vis of kip of ..

m5: avondmaal
na trainen: protein 80
m6: zonnebloemolie met rauwkorst
500 gr kwark en cashewnote

hoi

een simpel vraag ben bezig met massa bij te bouwen weeg nu 63 kilo zeer afgelijnd maar niet vol dus ma beetje vettiger worden maar ook geen blubber :rolleyes: heb nu 6 maaltijde maar heb een probleem

mijn stats zijn 173 cm
63 kilo
20 jaar

Ik snap er niks van? Kaas met yoghurt, ranzig. De belgen noemen kwark volgens mij platte kaas ja maar waarom wil je die nou vervangen?

Je kunt er ook nog eieren in gooien als je wil. Roerei of omelet en als je echt clean wil gaan mss wat hardgekookte.

---------- Toegevoegd om 19:32 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:30 ----------

Als je kwark niet moest kennen btw,is niet echt 'platte kaas' maar meer een romige/dikkere vorm van yoghurt.

ik weet klinkt raar youguth zit kaas in maar heb er ook geen flauw idee van platte kaas krijg ik niet binne want dan begin ik te overgeven en heb ik net zelfde met snede kaas of blok kaas of geraspte kaas of kaas op pizza ... krijg dat niet binne en als je een goeie voeding schema hebt en wilt aanhouden moet je je eigen niks verplichte met te eten want dan loopt het toch fout...

daarom moet het vrevangen worden..

Mix de platte kaas met siroop (zonder suiker doe ik), dan is het lekker, net aarbeien yoghurt.

Mja,is een melkproduct maar kaas zou ik het toch niet durven noemen. Gewoon keihard zijn en leeglepelen en moest je het nog niet lusten zijn er nog genoeg topics met tips om het op smaak te brengen.

Het is goed voor je moet je maar denken :)

bestaat er dan niets ? gewoon weg winkel binne.... klaar gemaakt... kopen ...en binne spelen .. s'avonds als ik thuis kom van trainning ben ik best wel lui... hehe daarom ;)

nu eet ik altijd brinta met cornflakes en en wat als ik daar protein 80 bij drink in laats van na de trainning dat zou zich een uurtje schelen voor de shake? niet?

hoi

mijn stats zijn 173 cm
63 kilo
20 jaar

kwark lijkt, ruikt en smaakt meer naar yoghurt dan naar kaas.

Heb je het wel eens geprobeerd ?

bestaat er dan niets ? gewoon weg winkel binne.... klaar gemaakt... kopen ...en binne spelen .. s'avonds als ik thuis kom van trainning ben ik best wel lui... hehe daarom ;)

nu eet ik altijd brinta met cornflakes en en wat als ik daar protein 80 bij drink in laats van na de trainning dat zou zich een uurtje schelen voor de shake? niet?

gezeik, gewoon vreten.

Siroop bij je kwark doen dan smaakt het naar een danoontje en dat lust je vast wel.

verdunnen met water of melk zodat je het kan opdrinken.

en kwark is wel gewoon hetzelfde als platte kaas, ik merk daar geen verschil tussen, in Nederland staat er enkel kwark op die pakken, in België verse kaas ofzoiets.

Ze smaken ook niet allemaal hetzelfde, probeer eens wat verschillende merken.

verdunnen met water of melk zodat je het kan opdrinken.

en kwark is wel gewoon hetzelfde als platte kaas, ik merk daar geen verschil tussen, in Nederland staat er enkel kwark op die pakken, in België verse kaas ofzoiets.

Ze smaken ook niet allemaal hetzelfde, probeer eens wat verschillende merken.

Ja maar kaas != platte kaas.

Biefstuk:D

Terug
Naar boven