MuscleMeat

Kwark.

M powerr

Competitive Bodybuilder
Waardering
240
Hey,
Aangezien ik nu ook 's avonds kwark wil gaan eten vroeg ik me af wat de beste/meest makkelijk eetbare kwark is.
Ook wil ik graag weten/magere/halfvolle/volle kwark?

Ik heb nu iets van franse kwark, en deze is niet door me strot te krijgen. Ook niet met whey of iets erdoorheen. Moet ik ook bijv opletten hoeveel vetten enz erin zitten?

Mvg,:cool:

Hey,
Aangezien ik nu ook 's avonds kwark wil gaan eten vroeg ik me af wat de beste/meest makkelijk eetbare kwark is.

Ik heb nu iets van franse kwark, en deze is niet door me strot te krijgen. Ook niet met whey of iets erdoorheen. Moet ik ook bijv opletten hoeveel vetten enz erin zitten?

magere kwark, en om het lekkerder te maken gooi ik er altijd beetje aardbeien siroop doorheen

Hey,

Shakebeker met beetje melk erbij en opzuipen

mager,die van de aldi bevat 11g proteine,3.6g kooldydraten(denk ik) en 0% vet.beter zul je niet vinden denk ik.

Deze is wel te hachelen.

[afbeelding niet meer beschikbaar]

Ik eet altijd de magere franse kwark van de AH, tegenwoordig met jam erdoor. Ik vind hem erg lekker, 9g eiwit en 0% vet, 80 cent / 500g.

Je hebt die magere kaas van den Aldi die zoals de rest van de magere kazen niet superlekker is. Ik neem zelf de volle kaas. Wat meer vet, logisch, maar ssst ik neem hier geen rekening mee, ik zit in de bulk. Btw, die volle kaas is zelfs LEKKER.

Je hebt die magere kaas van den Aldi die zoals de rest van de magere kazen niet superlekker is. Ik neem zelf de volle kaas. Wat meer vet, logisch, maar ssst ik neem hier geen rekening mee, ik zit in de bulk. Btw, die volle kaas is zelfs LEKKER.

we hebben het over kwark???

De best verteerbare vind ik die van Melkan en dan de speciale groene. Deze is speciaal verteerbaarder gemaakt. Het is erg luchtig, bijna als een soort mouse. Een emmer kost 1 euro en is makkelijk naar binnen te lurken. Melkan is niet in elke winkel te verkrijgen helaas.

hoeveel gram kwark eten jullie dan zo dagelijks?

hangt ervan af wat je die dag hebt gegeten.als je al veel proteinen at kan het volgens mij geen kwaad om die kwark over te slaan sinds het toch vet zal worden.ikzelf vind het nog altijd niet te eten dus SOMS eet ik er zo'n 200g van ofso :p

@Sisko: schaam je niet.

Je wordt vaak scheef bekeken als je geen halve kilo kwark naar binnen speelt 's avonds. Ik zit ook aan 200 gram 's avonds hoor. En wat je zegt over proteinen overdag = geen kwark 's avonds is fout want je eet die kwark om de nacht door te komen met proteinen in aanloop.

magere kwark, schepje halva jam erdoor ;)

Terug
Naar boven