MuscleMeat

Review L-Tryptofaan Powder - XXL Nutrition

Beoordeling: 8/10 ++ Aanrader
Soort supplement: AminozurenWat is de werking van dit supplement volgens de producent? L-Tryptofaan is een essentieel aminozuur dat voor zowel bodybuilders als nie bodybuilders vele positieve effecten op het lichaam heeft L-tryptofaan wordt door het lichaam gebruikt om serotonine aan te maken.Serotonine is een neurotransmitter die betrokken is bij je gemoedstoestand,zelfvertrouwen, slaap , emotie,coïtusuele activiteit en eetlust. L-tryptofaan zorgt onder andere voor een betere en diepere slaap een betere en diepere slaap stimuleert het lichaam om meer lichaamseigen groeihormoon testosteron en insuline aan te maken dit bevorderd de aanmaak van spiermassa .Voor welk doel gebruik je dit supplement vooral? Cutten en bulkenHoe lang heb je het supplement gebruikt? 3 wekenHoe is de smaak van dit supplement? met fruitsap redelijk te doenWelke dosis heb je gebruikt? 1,5 gram 30 tot 60min voor dat ik ging slapenWaar heb je het supplement gekocht? XXL NUTRITIONWelke extra voordelen gaf deze winkel? Wat heb je voor dit supplement betaald? 29,50 €Zou je dit supplement in de toekomst opnieuw kopen? Ja. ik slaap er gewoon super van .zaligMijn review:
Ik heb gewoon dat product aangeschaft omdat ik zo een onstabiele nachtrust heb en als ik de volgende morgen opstond moest je de eerste 2uur niet veel zeggen tegen mij. Als ik nu opsta voel ik me goed uitgerust en ben ik niet meer zo nukkig, ook de dromen zijn veel intenser. Van de andere voordelen kan ik niet veel zeggen omdat ik ook andere supplementen nog neem wel da ik meer honger heb en niet meer zo zenuwachtig ben. DE smaak vind ik te doen met sinaassap met water niet zo goed wel is het aan te raden om een shakebeker te gebruiken anders los het niet goed op .Ik zal het in de toekomst zeker nog kopen daarom een acht.

pic1199714038[2].jpg

nope... niks van gemerkt, maakt vlgs mij geen ruk uit....

ik gebruik dit nu een paar dagen, had wat moeite om een nacht door te slapen, werd vaak wakker. Nu werkt dit prima, slaap er heerlijk op door. En die dromen, ongelooflijk.

Enige nadeel is de invloed op de eetlust, die wordt dus enigzins geremd door dit middel.

:zzz:Hoe staat het met je gains m.b.t. de Tryptofaan ?....bouw er zelf heerlijk op, dat ik ook goed slapen is mooi meegenomen:D.

Ben blij dat ik van XXl heb mogen sleutelen aan de samenstelling en het opnieuw introduceren van de Tryptofaan....leuk om te lezen dat er veel
positieve reacties zijn m.b.t. de werking:cool:.

Net gestopt, begin januari begonnen zoiets. Leuk spul, houden we er in ;)

De dromen zijn bizar hehe

besteld, ervaring post ik weekje nadat ik t binnen heb, ben wel benieuwd

wat ik me eigenlijk afvraag, wat zijn jullie ervaring met de serotine levels die omhoog zouden moeten gaan ervan? ik de zin van wie voelt zicht er naast het betere slapen ook happy'er onder? KARMA voor serieus antwoord :)

taj happy...ik werd wel happy van het feit dat ik weer goed kon slapen na No -explode. MAar op mij had het geen invloed..

ik heb het ook vandaag gekocht
weet iemand of je na het innemen zeg maar 1 uur later ook nog je shake mag drinken
of gaat dan het effect weg

wat ik me eigenlijk afvraag, wat zijn jullie ervaring met de serotine levels die omhoog zouden moeten gaan ervan? ik de zin van wie voelt zicht er naast het betere slapen ook happy'er onder? KARMA voor serieus antwoord :)

hier ben ik eigenlijk ook wel benieuwd naar...

Tijd geleden toen ik gewoon minder eiwitten binnenkreeg had ik met 500mg voldoende nu werkt 1gram nu ongeveer hetzelfde of zelfs een beetje minder.

Das wel jammer maargoed het werkt nog altijd. En ben er tevreden over.

Jammer dat het niet oplost in water of dergelijke( of je moet er veel tijd insteken) Want de smaak is wel minder, een chemische smaak, beetje zuur?...

Ik kieper het dan in mn mond en dan vlug water of fruitsap erbij.

Zelf geef ik het een 7/10:

-Het is geen fancy supplement, het doet zn werk,
-Het is natuurlijk maar een aminozuur dus kun je er ook niet zoveel van verwachten.
-De prijs valt zeker mee ivm andere supplementen maar goedkoop zou ik het niet noemen.

ik heb het ook vandaag gekocht
weet iemand of je na het innemen zeg maar 1 uur later ook nog je shake mag drinken
of gaat dan het effect weg

Zou er iets meer tijd tussen laten;).

Even voor de andere posters;)...vroeger werd Tryptofaan ook gebruikt als een soort antidepressiva, had natuurlijk vooral ook te maken dat men rustiger van dit aminozuur werd en een betere nachtrust had....daar zou weer effect moeten hebben op het gevoel van welbehagen.

Voor bb-ers brengt Tryptofaan natuurlijk meer, zo heeft het een positief effect op je testosteron en insuline aanmaak, cortisol blokker etc. etc......
Beetje een vergeten product binnen de bb-scene maar voor 20-25 jaar terug was dit een standaard supplement voor vele profs en top amateurs....echter
was toen de tryptofaan kwa samenstelling nog niet op het niveau als nu.

Tijd geleden toen ik gewoon minder eiwitten binnenkreeg had ik met 500mg voldoende nu werkt 1gram nu ongeveer hetzelfde of zelfs een beetje minder.

Das wel jammer maargoed het werkt nog altijd. En ben er tevreden over.

Jammer dat het niet oplost in water of dergelijke( of je moet er veel tijd insteken) Want de smaak is wel minder, een chemische smaak, beetje zuur?...

Ik kieper het dan in mn mond en dan vlug water of fruitsap erbij.

Zelf geef ik het een 7/10:

-Het is geen fancy supplement, het doet zn werk,
-Het is natuurlijk maar een aminozuur dus kun je er ook niet zoveel van verwachten.
-De prijs valt zeker mee ivm andere supplementen maar goedkoop zou ik het niet noemen.

Na 4 weken valt de werking eigenlijk stil, je kunt het eventueel rekken naar
5 a 6 weken maar dan moet je de hoeveelheid bijna verdubbelen;).
Altijd daarna 4-6 weken weer off....

Jup, Ik neem het natuurlijk niet heel de tijd. :o

Hoe wordt dat poeder eigenlijk gemaakt? Eerst melk dan whey concentraat isolaat hydroisolaat dan poeder.
Maar hoe kom je eigenlijk aan de tussenstappen bij whey en een enkel amino?

Jup, Ik neem het natuurlijk niet heel de tijd. :o

Hoe wordt dat poeder eigenlijk gemaakt? Eerst melk dan whey concentraat isolaat hydroisolaat dan poeder.
Maar hoe kom je eigenlijk aan de tussenstappen bij whey en een enkel amino?

Geen idee hoe het productie-proces is van dergelijke supplementen...misschien dat Rene van XXL daar iets over kan zeggen, die heeft namelijk de contacten met de producenten.....heb zelf alleen geknutseld aan de samenstelling en vorm;).

M.b.t. het slapen is het dus ook goed om 4 weken op en b.v. vier weken af te gaan...Tryptofaan bouwt namelijk op, na weken weken zit je lichaam vol en is er een verzadiging....bij stoppen zal men (in een normale situatie) alleen
op detail misschien wat verandering ondervinden.

Geen idee hoe het productie-proces is van dergelijke supplementen...misschien dat Rene van XXL daar iets over kan zeggen, die heeft namelijk de contacten met de producenten.....heb zelf alleen geknutseld aan de samenstelling en vorm;).

M.b.t. het slapen is het dus ook goed om 4 weken op en b.v. vier weken af te gaan...Tryptofaan bouwt namelijk op, na weken weken zit je lichaam vol en is er een verzadiging....bij stoppen zal men (in een normale situatie) alleen
op detail misschien wat verandering ondervinden.

Zag net dat de Tryptofaan de top 15 is binnengekomen bij XXL als een van de meest verkochte producten. Goed te zien dat velen het ervaren als een aanvulling van hun supplementie:cool:.

Ik heb hem net binnen. Vanavond es proberen.
Kun je het gewoon tegelijk met glutamine innemen?

Terug
Naar boven