Fitness Seller

laatste 8 weken voor PCT

Bezoekers in dit topic

ja maar 200 is wel erg weinig
 
ja maar 200 is wel erg weinig

Ik moest zowieso men eiwitten verlagen doordat ik wat problemen had met de nieren. Ik had eiwit verlies en mijn creatinine was 10 * de normale waarde (+-1650).

Dus heb ik mijn eiwitiname gehalveerd en dit leek me een goed moment om te cutten aangezien ik mijn kcals toch al zo veel moest verlagen.

Vandaag terug naar de nefroloog geweest en mijn waardes zijn zich aan het herstellen. Nu zijn ze nog wat verhoogd maar al veel minder ik dacht dat het nu rond de 300 ligt.

Ik heb ook geen last van spierverlies. Enkel de drive en focus is weg waardoor men kracht teruggevallen is. Anders gaat het top.
 
ja maar 200 is wel erg weinig

Ik zat tijdje zelf op 150gram eiwit! BF is 8,3% vanochtend gemeten! Verwacht binne 3 weken op 5% te staan (volledig carbloos eet ik nu)

Wanneer het gaat als verwacht ga ik over 4weken direct PCT in! het is wel extreem zwaar! eet dus echt alleen hele EIeren! geen carbs uit groene groente niets!

De sides van het dieet:
Tintelende vingers
Slaapwandelend gevoel de gehele dag
EOD poepen (en dit is zeer hard en pijnlijk) (was 3x per dag)
Loom gevoel in alle ledematen
Evenwicht stoornissen

Allemaal geen pretje! maar het werkt extreem goed! + de hoofdreden dat ik dit doe is omdat PCT 100% mee gaat vallen naar alle waarschijnlijkheid als ik weer carbs toevoeg en de sides verdwijnen (verroter dan momenteel heb ik me namelijk nog nooit gevoeld)

---------- Toegevoegd om 14:55 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 14:53 ----------

Ik heb ook geen last van spierverlies. Enkel de drive en focus is weg waardoor men kracht teruggevallen is. Anders gaat het top.

ben wel zo plat als een pannekoek! ben sinds maandag ochtend met het dieet bezig trouwens
 
Ik zat tijdje zelf op 150gram eiwit! BF is 8,3% vanochtend gemeten! Verwacht binne 3 weken op 5% te staan (volledig carbloos eet ik nu)

Wanneer het gaat als verwacht ga ik over 4weken direct PCT in! het is wel extreem zwaar! eet dus echt alleen hele EIeren! geen carbs uit groene groente niets!

De sides van het dieet:
Tintelende vingers
Slaapwandelend gevoel de gehele dag
EOD poepen (en dit is zeer hard en pijnlijk) (was 3x per dag)
Loom gevoel in alle ledematen
Evenwicht stoornissen

Allemaal geen pretje! maar het werkt extreem goed! + de hoofdreden dat ik dit doe is omdat PCT 100% mee gaat vallen naar alle waarschijnlijkheid als ik weer carbs toevoeg en de sides verdwijnen (verroter dan momenteel heb ik me namelijk nog nooit gevoeld)

---------- Toegevoegd om 14:55 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 14:53 ----------



ben wel zo plat als een pannekoek! ben sinds maandag ochtend met het dieet bezig trouwens

De eerste week is enorm zwaar, nu ben ik in de 2e week op max 20gr carbs per dag uit groenten en pindakaas. En ik had precies hetzelfde, echt rot gevoel en ik moet altijd s'nachts om de dag naar het wc en extreem pijnlijk. Het is dan om iets na 12 slapen en om 2 uur wordt ik wakker van de pijn. en om 8.30 kom ik klaar wakker boordevol energie.

Ik ben ook zo plat, nix van volume of pomp als ik train maar in het weekend als ik weer carbs eet blaas ik weer op en knallen de aders eruit.

Succes verder met je dieet dat nog zwaarder dan het mijne is.

---------- Toegevoegd om 15:52 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 15:51 ----------

Doe je veel cardio? En wanneer en hoe lang enzo.

Kan jij nog hard trainen?
 
Doe je veel cardio? En wanneer en hoe lang enzo.

Kan jij nog hard trainen?

2x45 minuten low intensitie cardio per dag. KT bestaat uit alleen de grote 3+staande military press! ben echt moe! maargoed het moet gebeuren en is hooguit nog 4 weken momenteel!
 
De tering! ik loop gewoon met kippenvel rond! Sta bijna te klappertanden van de kou! Maar wat ben ik veranderd in 1 week tijd! Een broek die ik afgelopen zondag niet aankon, kan ik nu dicht aan+uit trekken!
Mn huid lijkt weer als een vuilniszak om mijn lichaam te zitten! kan het zo tussen mijn vingers van mn ledematen trekken!
Ik inject elke woensdag! planning was 1000mg test 1000mg mast EW, hier ben ik iets vanafgeweken (ik zou mezelf niet wezen als ik me aan het plan hield :))

nu 2dagen in week 3 (het is nu vrijdag en ik inject elke woensdag)

week 1-3 1500mg testE EW
week 4-6 2000mg testE EW

week 1-5 1000mg mastE EW

week 1-4 100mg winny ED
week 4-7 100mg OXY ED

Hou nu dus 0.0 vocht vast op 1500mg test!
Heb altijd al willen weten wat oxy+highdose test bij een extreem low carb en laag BF doet! vandaar dat ik deze toevoeg!

nog 3,5weken te gaan dus op 2000mg test E en dan PCT in
 
interessant om te volgen, succes ermee.
 
interessant om te volgen, succes ermee.

Heb sinds deze week mijn libido ook weer terug! echt vreemd! normaal verdween deze juist als ik de carbs eruit gooide!

---------- Toegevoegd om 19:11 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:08 ----------

Ik eet voor het moment nog veel zout bij die eieren maar ik verlies massas vocht, om het half uur wateren en het is net water.

Neem zelf ook HEEL VEEL zout momenteel! drink zoals sommige weten nog steeds 10+ Liter water per dag! Was bang voor eventuele watervergiftiging aangezien ik echt alleen maar EI eet en verder niets..
Snap gewoon niet hoe het kan dat ik niet bloat aangezien ik er 1500mg test inknal+ en idiote lading zout eet elke dag!
Als de oxy's me ook geen bloat geven dan weet ik gewoon dat (teveel)carbs ECHT de boosdoeners zijn
 
Ik had dat ook toen ik alleen eieren at, ik bakte ze dan in boter en deed er enorm veel zout op voor de smaak, ook 0 vocht.

10L water op een dag is wel zeer veel, maar ik kan het me wel voorstellen moest je in de hitte staan werken dat je dan enorm veel kan drinken omdat je alles weer uitzweet.

Ik moet wel om het half uur pissen, jij niet?

Wel interessant dat je geen vocht zou vasthouden met oxy, ben benieuwd.
 
Ik moet wel om het half uur pissen, jij niet?.

ja echt binnen 10 minute nadat ik wat gedronken heb! (ruikt extreem goor)

Wel interessant dat je geen vocht zou vasthouden met oxy, ben benieuwd.

Vraag het me af he! Hou nu met 1500mg test ook niets vast (mischien zijn de mast en winny hiervoor verantwoordelijk)

Ken trouwens een rasechte ecto, kuurt zo nu en dan met 100mg oxy only voor 50 dagen! Hij wordt extreem hard en bloat dus totaal niet! Heel freaky!
Wat primo en winny op papier doen, dat resultaat is wat ik bij hem zie!
Gewoon diepe groeven tussen zijn abs (welke niet zo extreem zijn als hij off is)
 
Je urine die zo stinkt zal door de ketonen komen.

Zo zie je maar dat iedere persoon anders is, al het vocht wordt waarschijnlijk gewoon in zijn spieren getrokken en niet tussen de huid.

Volhouden kerel, je bent er bijna.
 
is dit alles voor een wedstrijd voorbereiding oid ?
 
is dit alles voor een wedstrijd voorbereiding oid ?

Nee gewoon om er het hele jaardoor goed uit te zien! zou het ook echt niet volhouden als het maar voor 1 dag is!
 
GOed bezig Dareal en boeiend!

Ik had al langer in de gaten dat je voorstander bent van KETO. Mijn volgende cut die ik ga doen, wil ik ook met dit principe gaan doen. Nu heb ik een low carb cut en dit heeft nog niet 100% het resultaat gegeven wat ik van te voren verwachten. Omschakelen naar keto nu gaat niet meer.

Jim Wendler schema lijkt mij ook goed en ga ik in toekomst ook doen.

Maar qua voeding, ik neem aan dat wanneer jij wilt aankomen in massa en kg's lichaamsgewicht dat je niet via high proteine/high fat principe doet of wel?
 
GOed bezig Dareal en boeiend!

Ik had al langer in de gaten dat je voorstander bent van KETO. Mijn volgende cut die ik ga doen, wil ik ook met dit principe gaan doen. Nu heb ik een low carb cut en dit heeft nog niet 100% het resultaat gegeven wat ik van te voren verwachten. Omschakelen naar keto nu gaat niet meer.

Jim Wendler schema lijkt mij ook goed en ga ik in toekomst ook doen.

Maar qua voeding, ik neem aan dat wanneer jij wilt aankomen in massa en kg's lichaamsgewicht dat je niet via high proteine/high fat principe doet of wel?

Het is wel te doen hoor om op een keto aan te komen, maar het is moeilijk omdat vet en de groenten voor vezels die je erbij eet enorm vullen. Dus kcal surplus is iets moeilijker te bereiken doordat je je nooit echt honger hebt.
Voordeel is wel dat vet een grote kcal per gr heeft.

Voor grote kracht inspanningen is het wel niet ideaal omdat die oefeningen vooral op glucose energie gericht zijn. Zoals sprinten, intense krachttraining en rugby zal niet ideaal zijn om op keto te doen.
 
Het is wel te doen hoor om op een keto aan te komen, maar het is moeilijk omdat vet en de groenten voor vezels die je erbij eet enorm vullen. Dus kcal surplus is iets moeilijker te bereiken doordat je je nooit echt honger hebt.
Voordeel is wel dat vet een grote kcal per gr heeft.

Voor grote kracht inspanningen is het wel niet ideaal omdat die oefeningen vooral op glucose energie gericht zijn. Zoals sprinten, intense krachttraining en rugby zal niet ideaal zijn om op keto te doen.


thanks voor je reactie!
 
Het is wel te doen hoor om op een keto aan te komen, maar het is moeilijk omdat vet en de groenten voor vezels die je erbij eet enorm vullen. Dus kcal surplus is iets moeilijker te bereiken doordat je je nooit echt honger hebt.

vind het juist makkelijk om op 6000+kcal te komen! even makkelijk als met KH dieet
 
Nu wordt het echt idioot zwaar! Kan niet langer dan 1,5uur slapen zonder wakker te worden met een vreselijke buikpijn van de honger! Heb vandaag besloten er groene groente aan toe te voegen!
Mijn ontlasting lijkt op scherpe kiezelstenen! pfff

Wat me op de been houdt is het feit dat ik nog steeds iedere ochtend een zichtbaar drogere versie van mezelf zie!

Met dit tempo sta ik echt heel snel op 5% BF, en 5%BF betekent PCT'en, en PCT'en betekent dat ik weer carbs mag eten:) (hoop het binnen de 4 weken te halen!
Nog nooit zo naar een PCT uitgekeken als nu! (kijk dus uit naar de carbs)

Cardio is momenteel niet meer als 2x 45minuten wandelen of fietsen! alles verzuurt bij het minste!

De volgende kuur is al klaar trouwens ;) maar moet minstens 8weken OFF
 
tenzij je weer s van gedachten veranderd :D

respect voor je inzet bro. ik doe het je niet na!
 
tenzij je weer s van gedachten veranderd :D

respect voor je inzet bro. ik doe het je niet na!

haha, ja doe ik nog steeds, maar wil nu echt gewoon zo snel mogelijk op 5% staan en de Pct invliegen!
Heb namelijk een monsteridee voor een volgende kuur maar wil gewoon eerst 2 maanden off
 
Back
Naar boven