XXL Nutrition

laatste 8 weken voor PCT

Bezoekers in dit topic

Het komt altijd weer zo lekker je mond uit :) (valt mee deze keer) maar je zegt iig wel waar het op staat! Dat is wat ik nodig heb! zit gewoon TEveel te zoeken naar de heilige graal wat middelen enz betreft!
Trainen blijft in mijn mening 90% van de hele sport! Hier ga ik dus de meeste energie insteken!

Wat een vreemde dieeten hanteer jij kerel. Ben benieuwd wat er met jou zou gebeuren als je een keer een echt goed schema gaat gebruiken, want dit slaat echt nergens op (doelend op je avontuurtjes bij de mac en snackbar). Had je dan vol gegooit met rijst, macaroni, havermout, etc etc etc. Weet zeker dat je echt keihard gaat groeien als je een keer een echt bb trainingsschema en dieet gaat volgen met veel kip, rijst, havermout, biefstuk etc :)

Die mac+snackbar avonturen was puur om te kijken of ik ging zweten van de DNP, want had het totaal niet warm! de afgelope DNP dagen!

Ga na deze periode BB gericht trainen, gewoon alles 2 x per week (mischien zelf 3xper2 weken of alles 1x per week)
 
Laatst bewerkt:
Ik zeg idd gewoon waar het op staat...zou iedereen moeten doen. Maar wat ik zou doen is een normale split van elke spiergroep 1 keer per week...alleen de spiergroep(en) wat je extra aandacht wilt geven 2 keer per week (bv maandag en vrijdag/zaterdag). Werkt echt het beste als je weer puur op bb gaat trainen.

En ga aub ook een keer een normaal voedingsschema volgen...ga je echt geen spijt van krijgen geloof mij. Je zegt het zelf al; je bent teveel aan het zoeken naar de heilige graal terwijl het toch allemaal zo enorm simpel is. Veel vreten in de juiste verhouding, hard trainen, af en toe een kuurtje erbij en je zult hard vooruit gaan.

Ook je doseringen zijn echt helemaal niet nodig maar dat weet je zelf ook al ;). Wanneer je bovenstaande doet zul je aan bv 750 test en 500 tren per week meer dan genoeg hebben om flink te gainen. Het is allemaal zo ingewikkelt niet kerel, jij maakt het ingewikkelt :D
 
Ook je doseringen zijn echt helemaal niet nodig maar dat weet je zelf ook al ;). Wanneer je bovenstaande doet zul je aan bv 750 test en 500 tren per week meer dan genoeg hebben om flink te gainen. Het is allemaal zo ingewikkelt niet kerel, jij maakt het ingewikkelt :D

Vroeger ging het in principe beter dan nu, paar weken 100% rijst, kip, macaroni, beef kwark AS geen alcohol en daarna weer een tijdje normaal leven enz!
De zoektocht naar iets beters/meer nam me juist iets af!
Maargoed, vanaf maandag weer KETO
 
Wanneer je bovenstaande doet zul je aan bv 750 test en 500 tren per week meer dan genoeg hebben om flink te gainen. Het is allemaal zo ingewikkelt niet kerel, jij maakt het ingewikkelt :D

tijdens mijn 8,5 maand on heb ik meerdere malen op 250test+200trenEW gezeten! merkte eigenlijk niet eens verschil behalve minder zweten!

Is wel makkelijk om het gewoon basic te houden ja! geen orals, geen gh geen slin!
Gewoon 1x in de week een centrale spuitdag (dat doe ik zoiezo! 20ML bijvoorbeeld betekent gewoon bil+benen links+rechts)
Gewoon 1 x per week tren+test+mast injecteren en vervolgens 6dagen geen ellende met orals slin gh injecties enz!
Stress is ook catabool;)
Ga deze gedachte even laten bezinken! klinkt wel OK
 
Pff, net getraind, heel lastig 1x180 vlakke bank en net aan 2x180 full RAW squat!

had tijdens de dnp dagen niet getraind trouwens
 
Op hoeveel % sta je nu gozer?
 
Dag 2 keto alweer... gaat super goed! woog een platte 92 kg vanmiddag! wel komt de vreselijke honger buikpijn weer!.. wordt ook om het uur wakker hiervan!
Maar net als de eerste 2 weken is het verschil elke ochtend in de spiegel zo groot! Dit beeld hou ik voor me en zo kom ik de dag door:)

Jonge die me normaal gesproken meet schatte me onder de 6% vanmiddag! (voelde wat met zijn duim en wijsvinger, metertje had hij niet bij zich)

Hij weet van mijn gebruik en het leek hem verstandig om 3xPW de grote 3 te trainen! En 2/3 keer per week op de dagen dat ik niet de grote 3pak biceps (zwakke plek) +buik te trainen!

Train gewoon thuis momenteel! amper fut om naar de gym te gaan! 2x45 minuten cardio (low intensitie) doe ik nog steeds! 5dagen per week! reps zitten tusse de 2 en 6 tijdens de training (meer lukt gewoonweg niet)
 
Laatst bewerkt:
Ben nu zo extreem knetter droog! heb dit nog nooit bereikt! weeg een 91kg depleted!
Bench is wel gezakt naar 1x180KG (was 210 5weken geleden) maar dat komt wel terug!
**** die hoge doseringen! Blijf wel af en toe een wat normaler kuurtje pakken van een 6/7weken (100tren+100mast+100prop EOD ofzo)

Schoenmaat is zelfs van 46 naar 44 gekrompen:) en was echt niet vet! afgelope 8,5maand heb ik gewoon gehele tijd een sixpack gehad en onder de 10%gebleven!

Voel me Top, Vertrek nu met liter rode+normale Wodka en tray Redbull sugarfree naar bloemendaal :D

Life is great!
 
DNP maakt zijn naam duidelijk waar. Straks wordt het nog een hype hier op dbb.

Dat bloemendaal moet ik ook eens gedaan hebben, hollandse homies op vakantie noemden het ook al legendarisch.
 
Hmm.. 89.9Kg.. Knetter droog mensen :D we hebben 2 nachtjes een hotel geboekt en helaas aardig wat gedronken..
Maar **** it, voel me top! week 1 PCT is bijna voorbij! ben eigenlijk tevreden over mijn Fysiek.. toch ga ik weer kuren over een paar weken (ben namelijk niet tevreden over de krachstats!)

dag1-40 50mg trenA ED
dag1-40 60mg mastP ED
dag1-40 50mg testP EOD

dag1-50 100mg provi ED
dag1-40 200mg winny/150mg oxy/100mg var+50mghalo (twijfel nog tussen deze 3)(laatste is een combo)


aromasin laat ik doorlopen op 20mgED voeg 25/50mcg T3 toe en slin na de training! Maar inprincipe heb ik er even geen zin in de komende tijd )
 
Ik zou wel eens willen weten wat 200mg winny zou doen :D Waarschijnlijk hou geen gewrichten meer over als je dan zwaar op kracht traint.

50mg halo opzich is toch al redelijk veel en zwaar op de lever en jij zou er nog var bij doen?
 
Ik zou wel eens willen weten wat 200mg winny zou doen

jaa ik ook;) maar mischien hou ik het wel bij tren+mast (710mgAS per week).. lekker laag gedoseerd is genoeg met juiste training+voeding

50mg halo opzich is toch al redelijk veel en zwaar op de lever en jij zou er nog var bij doen?

(je vergeet de provi nog)

Zo wil ik ongeveer gaan eten na de cut (maaltijd 2 is gewoon wat ik tijdens het werk eet) (350gram eiwitten zo ongeveer!


1: 10heel EI 70gramPRO

2: 2kwark 100gram PRO
2xbanaan
2xappels
2xkiwi's

TRAINEN

3:200gram witte rijst
500gram biefstuk 110gram PRO

4: makreel 70gram PRO

Tijdens de slin dagen gewoon 3 maaltijden met 50/50gram pro KH hoger indien noodzakelijk.
 
Provi is niet levertoxisch dus die mag ik vergeten :D

Verder ziet het er goed uit, ik zit nu ook op enkel tren en mast en het bevalt me wel. Soms heb ik wel het gevoel wat slomer te zijn door de tren.

Ik hoop dat je door de slin niet te veel vet zal aanzetten, maar in jouw geval zal dat wel zeer goed meevallen denk ik.
 
Zo shit 88Kg net.. pffffffffffff net thuis kater is gewoonweg niet te beschrijven! Aders staan op mn hams+rug! echt abnormaal! ben nog nooit zo droog geweest!
Strepen op mn kont!
Wel ****ed dat ik vandeweek krapjes 1x180 benchde... was 210 paar weken geleden..

Maarja..
 
Kep ook 1 streep op mijn kont
 
Back
Naar boven