MuscleMeat

laatste tijd vermoeid en benauwd

erwin280

Huge Freak
Waardering
819
ik ben de laatste tijd al heel snel vermoeid en heb een beetje een ademprobleem. ik kan mijn longen bijv. niet helemaal volkrijgen als ik diep inadem. en moet vaak even rusten om even op adem te komen en dan heb ik het over het gewoon bewegen bijv. tijdens het werken of fietsen. tijdens het trainen doe ik maar de helft omdat ik dan al helemaal kapot ben en op adem moet komen. als ik me ook even inspan dan ben ik gelijk slap en futloos

ik heb nu een weekje rust genomen met het trainen.

het is me zo opeens komen overvallen heb hiervoor nooit echt last gehad.

ik heb het ook veel sneller warm. na iets redelijks zwaars gedaan te hebben heb ik het al weer heet en benauwd

Het is misschien door overtraining?

In elk geval zou ik toch even naar de dokter gaan en m'n bloed laten testen als het probleem niet weggaat binnen enkele dagen.

Heb je veel stress de laatste tijd,... het zou ook een lichte vorm van hyperventilatie of angstaanvallen kunnen zijn.

• Topic Starter Topic Starter
heb 2 weken geleden een beetje stess gehad maar nu niet voor zover ik weet. heb trouwens wel een keer hyperventilatieaanval gehad, jaartje geleden. ik ga maar ff langs de dokter.

lijkt mij wel een beetje, kheb alleen astmatische bronchitus.... en heb het niet zo extreem...

Kan ook komen door een ontwikkelde allergie, had ook deze symptomen stuk ligter maar na bloedonderzoek medicijn hiertegen gekregen en symptonen sterk verminderd.

inderdaad allergie of hooikoorts is ook het eerste waar het mij aan doet denken... ff bloed laten prikken en vragen of ie hier ook op wil controleren.

Als het iets van astma is dan ga je bij inspanning heel erg hoesten en moet je gedurende de dag vaak slijm hoesten. Of je ademhaling piept...

Als het iets van astma is dan ga je bij inspanning heel erg hoesten en moet je gedurende de dag vaak slijm hoesten. Of je ademhaling piept...

mwah.. bij astmatische bronchitus hoef ik niet te hoesten bij inspanning.. alleen ademtekort.. sowieso altijd.. de piep is alleen te horen met dat ding van de dokter ;)

Ok.. want dit is wat mijn dokter mij vertelde toen ik met die klachten langs hem ging..

meen je dat joh... die van mij ging luisteren ;) :eek: toen was het ja... ik hoor het piepen.......:rolleyes:

ik ben ook is een lange tijd vermoeid enz geweest en draaierig enz
ik had een te lage bloeddruk mischien heb jij het zelfde voor?

Heb ik al jaren.

Terug
Naar boven