XXL Nutrition

Laatste vet wilt niet gaan

Eet ook niet elke dag 900. Heb dagen dat het 700 is, andere dagen is het 1500, dan weer eens 1000. Over de 1500 ga ik nooit, dat weet ik zeker.

Ben nu de voorbije 2 maanden 10 kilo afgevallen dus ik zal wel even op een plateau zitten ofzo. :dunno:

In 2 maanden 10kg is veel.

Imo wil je veel te snel.

Hou je aan het aantal kcal en ga niet te laag zitten.

In 2 maanden 10kg is veel.

Imo wil je veel te snel.

Hou je aan het aantal kcal en ga niet te laag zitten.

Helemaal mee eens. 2-3 kilo per maand vind ik persoonlijk normaal en veel anderen ook weet ik.
Er vanuit gaande dat het om een vrouw gaat met een gemiddeld postuur.

Even wat rustiger aan doen lijkt me sowieso geen slecht plan. En zoals hiervoor genoemd is gewoon elke dag die 1500 eten.
Gewichtsverlies verloopt nooit lineair. Je hebt zomaar kans dat je over 3 dagen 500 gram dropt en daarna weer 200 gram aankomt (ik noem maar wat).

• Topic Starter Topic Starter
Helemaal mee eens. 2-3 kilo per maand vind ik persoonlijk normaal en veel anderen ook weet ik.
Er vanuit gaande dat het om een vrouw gaat met een gemiddeld postuur.

Even wat rustiger aan doen lijkt me sowieso geen slecht plan. En zoals hiervoor genoemd is gewoon elke dag die 1500 eten.
Gewichtsverlies verloopt nooit lineair. Je hebt zomaar kans dat je over 3 dagen 500 gram dropt en daarna weer 200 gram aankomt (ik noem maar wat).

Het gaat bij mij altijd wel redelijk fel op en af. Gisteren was het 64, vandaag 62,5.. Maarja, zolang ik rond die 63 blijf.

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven