Fitness Seller

laatste vragen voor start kuur

eddycaminos

Advanced Bodybuilder
Waardering
1
halow,

ik wou morgen of dinsdag beginnen met kuren maar heb nog enkele vragen die ik eerst opgelost wil hebben.. de kuur zag er eigenlijk zo uit..

1 25mg dianabol p/d 250mg sustanon p/w
2 25mg dianabol p/d 250mg sustanon p/w
3 25mg dianabol p/d 250mg sustanon p/w
4 25mg dianabol p/d 250mg sustanon p/w
5 250mg sustanon p/w
6 250mg sustanon p/w
7 250mg sustanon p/w
8 250mg sustanon p/w

na kuuren met clomide...

maar ik was me nu af aan het vragen of ik de sus niet beter kan frondloaden 2weken met 500mg of dat ik (heb in het totaal nog 10flesje's) deze 10 beter kan verdelen over de 8 weken dus dan zou ik iedere 5 dagen 250mg moeten zetten... zou dus op 350mg p/w komen

alvast bedankt grt eddy..

kuur

sustanon hoef je niet te frondladen want je gebruikt al dianabol als kickstart en er zitten ook korte esters in dus hij werkt toch al sneller.
Alleen als je sustanon echt goed wil gebruiken dan zou je hem om de 3 dagen moeten zetten ivm de korte esters die er in zietten .
Anders gaat je bloedspiegel steeds heen en weer.
Zou er ook een goede eiwitspaarder bij doen deca of boldone.

week 1 tot week 6 25 mg/d
week 1 tot 10 sustanon om de 3 dagen
week 1 tot week 10 deca of boldone 200 a 400 mg per week.

Groetjes en succes Adrbeest.

eddycaminos zei:
halow,

ik wou morgen of dinsdag beginnen met kuren maar heb nog enkele vragen die ik eerst opgelost wil hebben.. de kuur zag er eigenlijk zo uit..

1 25mg dianabol p/d 250mg sustanon p/w
2 25mg dianabol p/d 250mg sustanon p/w
3 25mg dianabol p/d 250mg sustanon p/w
4 25mg dianabol p/d 250mg sustanon p/w
5 250mg sustanon p/w
6 250mg sustanon p/w
7 250mg sustanon p/w
8 250mg sustanon p/w

na kuuren met clomide...

maar ik was me nu af aan het vragen of ik de sus niet beter kan frondloaden 2weken met 500mg of dat ik (heb in het totaal nog 10flesje's) deze 10 beter kan verdelen over de 8 weken dus dan zou ik iedere 5 dagen 250mg moeten zetten... zou dus op 350mg p/w komen

alvast bedankt grt eddy..

Ik had ongeveer dezelfde kuur in gedachten als jij, maar ik heb besloten om de 1e week 2 x 250mg sustanon te doen vanwege de kortwerkende esters , en daarna overgaan op test. enanth. omdat ik niet zo vaak per week wil spuiten. Verder 1e 6 wkn 35 mg dbol.

Als je om de 5 dgn sust neemt zijn na n dag of 3 de bloedwaarden aardig gedaald. Kunt dan beter wat amps erbij kopen en om de 2 dgn injecteren, of de 10 amps verdelen over 5 wkn en daarna nog wat wkn kuren met alleen n langwerkende ester.

Greetz

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven