Maximum Effort
Freaky Bodybuilder
- Waardering
- 8.877
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
2% is inderdaad heel netjes! Ik bestel nu voortaan ook alleen jullie hydro whey![]()

puur uit nieuwsgierigheid: waarom worden de resultaten binnen de donateursgroep gehouden? ik heb het allemaal niet perfect gevolgd maar dat leek mij aanvankelijk niet het plan
Simpelweg omdat er niet genoeg mensen doneerden om aan het bedrag te komen voordat die regel werd ingesteld.
Natuurlijk. Als je donateur was had je nu een mooi rapportje.
puur uit nieuwsgierigheid: waarom worden de resultaten binnen de donateursgroep gehouden? ik heb het allemaal niet perfect gevolgd maar dat leek mij aanvankelijk niet het plan
Je had ook gewoon kunnen doneren natuurlijk. Het maakt mij overigens geen drol uit of die resultaten openbaar gemaakt worden of niet.
Dit was aanvakelijk juist wel het plan. Aan het begin van de hele opzet is duidelijk vermeld dat het resultaat van de analyse alleen voor donateurs beschikbaar is. Dit omdat er aardig wat geld nodig was (een paar honderd euro) om deze analyse te realiseren..
Check je PM!