XXL Nutrition

Lab analyses whey Body&Fit en XXL

Status
Niet open voor verdere reacties.
en een beetje afronden mag, en wat is nou 2%... loop niet zo te zeuren joh.

2% is inderdaad heel netjes! Ik bestel nu voortaan ook alleen jullie hydro whey :)

2% is inderdaad heel netjes! Ik bestel nu voortaan ook alleen jullie hydro whey :)

Wij zijn een hele lastige klant voor de producent (hoor ik via medewerkers daar) maar daarom kijken ze wel heel goed wat ze maken voor ons ;)

Hydrolysaat is zeker een topper :thumbs:

Al iets bekend over de resultaten?

Natuurlijk. Als je donateur was had je nu een mooi rapportje.

puur uit nieuwsgierigheid: waarom worden de resultaten binnen de donateursgroep gehouden?

ik heb het allemaal niet perfect gevolgd maar dat leek mij aanvankelijk niet het plan

puur uit nieuwsgierigheid: waarom worden de resultaten binnen de donateursgroep gehouden? ik heb het allemaal niet perfect gevolgd maar dat leek mij aanvankelijk niet het plan

Simpelweg omdat er niet genoeg mensen doneerden om aan het bedrag te komen voordat die regel werd ingesteld.

Al iets bekend over de resultaten?

Resultaten zijn inderdaad bekend geworden.

Enige wat ik te horen heb gekregen is dat Whey Delicious heel goed uit de test kwam. De uitslag van Whey Perfection ken ik niet.

Dat wij goed uit de test kwamen verbaast me niets want we testen heel veel en onze whey test altijd tussen de 76 met uitschieters tot 80% eiwit.

Jammer dat de resultaten waarschijnlijk binnen de donateursgroep blijven, het lijkt me zeer interessant om eens te kijken of de kwaliteit die beloofd wordt door de merken ook echt behaald wordt. Ik hoop dan ook dat de resultaten vroeg of laat op dit forum verschijnen

Je had ook gewoon kunnen doneren natuurlijk. Het maakt mij overigens geen drol uit of die resultaten openbaar gemaakt worden of niet.

Ik heb niet betaald om het geheim te houden, wilde het voor mijzelf weten.

puur uit nieuwsgierigheid: waarom worden de resultaten binnen de donateursgroep gehouden? ik heb het allemaal niet perfect gevolgd maar dat leek mij aanvankelijk niet het plan

Dit was aanvakelijk juist wel het plan. Aan het begin van de hele opzet is duidelijk vermeld dat het resultaat van de analyse alleen voor donateurs beschikbaar is. Dit omdat er aardig wat geld nodig was (een paar honderd euro) om deze analyse te realiseren..

nee hoor, ben donateur maar weet niks

Check je PM!

Je had ook gewoon kunnen doneren natuurlijk. Het maakt mij overigens geen drol uit of die resultaten openbaar gemaakt worden of niet.

Daar heb je inderdaad gelijk in, ik heb de discussie destijds niet gevolgd dus daar ben ik nu te laat mee, de volgende keer zal ik me daarvoor beschikbaar stellen.

Ik weet ook nog niks ???

Dit was aanvakelijk juist wel het plan. Aan het begin van de hele opzet is duidelijk vermeld dat het resultaat van de analyse alleen voor donateurs beschikbaar is. Dit omdat er aardig wat geld nodig was (een paar honderd euro) om deze analyse te realiseren..

Check je PM!

Yordi,

ik ben ook donateur maar ook nog geen rapport gezien.
Kan je hem ook naar mij doorsturen?

Thanks!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven