AndroidHealthClinic

labmax om gear te testen?

BarbellManiak

Competitive Bodybuilder
10 jaar lid
Waardering
99
Lengte
1m80
Jongens,

Ik lees vaak op Amerikaanse Roid forums dat ze vaak labmax testen uitvoeren. Dit houd in dat ze dan testen of er daadwerkelijk het product in het vial zit dat word aangegeven maar niet hoeveel.

Het word geloof ik getest aan de hand van een uv licht die je vial eronder houd ofzo en als er in zit wat er op de vial staat is er een sterke gloei

Is iemand hiermee bekend?

Hoe werkt het precies? Klinkt als een glazen bol verhaal.

Hoe werkt het precies? Klinkt als een glazen bol verhaal.
Het zijn reagent tests, zelfde als je bijv. wilt testen of er xtc in je pil zit en dan moet het een bepaalde kleur geven.

Heb het hier kort over gehad:
http://forum.dutchbodybuilding.com/f10/anavar-niet-356566/index2.html#post8252535

Dat met UV geeft je wat extra informatie, omdat het een andere kleur kan geven bij die golflengte. Alleszins vind ik het een dodgy gebeuren (dit soort data kan ik nergens terugvinden, ze vermelden ook niet welke reagent ze precies gebruiken). Daarbij zegt dit niet meer dan dat de stof aanwezig is (als het uberhaupt klopt wat ze beweren), het is een detectiemiddel, geen kwantitatieve bepaling. Je hebt er praktisch niets aan, vrijwel alle labs stoppen er wel iets aan actieve stof in.

Gewoon een goede titratie uitvoeren. Niet dat dit even 1,2,3 gedaan is maar dat is naar mijn mening de enige oplossing.

Gewoon een goede titratie uitvoeren. Niet dat dit even 1,2,3 gedaan is maar dat is naar mijn mening de enige oplossing.
Het is een condensatie reactie die een product maakt wat de kleur geeft, dit kun je niet titreren. Sowieso zegt het dus niks nu net omdat reagent tests zoals deze een indicatie geven van het type stof, niet zo zeer specifiek welke.

Terug
Naar boven