Fitness Seller

Tren en relatie

Ben benieuwd hoe je vriend reageert als je hier aan buffel united om advies gaat vragen en hij dit topic leest hahaha

Vertel eens over die seksuele gedragingen uit je verleden, waarvan hij niet wil dat je ze herhaalt
Nu ben ik wel nieuwsgierig

Neem nu ook tren a en naast dat ik hem overal net wat vaker in parkeer, meer road rage en hoger libido nergens last van
Me vriendin zeurt wel altijd dat ik verander, maar dat is pas als ik zeg dat ik het weer neem

Vertel eens over die seksuele gedragingen uit je verleden, waarvan hij niet wil dat je ze herhaalt
Nu ben ik wel nieuwsgierig

Neem nu ook tren a en naast dat ik hem overal net wat vaker in parkeer, meer road rage en hoger libido nergens last van
Me vriendin zeurt wel altijd dat ik verander, maar dat is pas als ik zeg dat ik het weer neem

Zij veranderen elke 1 op 4 weken en wij klagen daar nooit over. :o

Lekker joh, kan ik even iemand dood schieten en zeggen dat het door de tren komt.
Het komt niet door de tren, je vriend is gewoon een kl***zak en geeft tren de schuld ervan. Zelf zat ik op 1300 mg tren ace elke week en was helemaal niet agressief ;)

Lijkt me dat je vriend behoorlijke onzekerheidsissues heeft. Dat geld kan hij beter besteden aan een goede psycholoog dan aan een kuurtje.

Overdreven reacties hier... Vergeet niet dat zijn vriendin het zegt en niet hijzelf. Als ik mijn verhaal door iemand anders laat vertellen komt het er ook heel anders uit dan dat het daadwerkelijk is

Goed topic wel. Lekker ingelezen ook van je vriend. Vervelend dat dit in grote mate onnodig drama veroorzaakt. Heb overigens ogv je verhaal de indruk dat jullie sowieso los van zijn aas gebruik wat meer zullen moeten communiceren. Praten over gevoelens enzo. Btje zachte bende enzo maar dit klinkt alsof jullie start en eerste jaar en verleden vroeg of laat alsnog een behoorlijk dingetje gaat worden.

En verder raad ik gebruik van middelen zoals xanax ten zeerste af. Dan ben je imo wel erg fout bezig als je op die manier aas sides probeert te maskeren.

Goed topic wel. Lekker ingelezen ook van je vriend. Vervelend dat dit in grote mate onnodig drama veroorzaakt. Heb overigens ogv je verhaal de indruk dat jullie sowieso los van zijn aas gebruik wat meer zullen moeten communiceren. Praten over gevoelens enzo. Btje zachte bende enzo maar dit klinkt alsof jullie start en eerste jaar en verleden vroeg of laat alsnog een behoorlijk dingetje gaat worden.

En verder raad ik gebruik van middelen zoals xanax ten zeerste af. Dan ben je imo wel erg fout bezig als je op die manier aas sides probeert te maskeren.

Pramipexole ipv xanax

Elke keer als hij zn volgende inject gaat zetten ernaast gaan zitten en heel rustig en oprecht vragen '' zou je dat wel doen..?'' Niet veroordelend doen, maar gewoon echt zodat hij zichzelf afvraagt of hij het wel moet doen. De kracht van suggestie.

Werkt echt supergoed. Had een vriend van me met wat overgewicht, en heb deze methode een poosje toegepast elke keer als we bij de mac waren en hij ook ging bestellen :roflol: heeft zeker geholpen

Nee nee dat gaan we dus niet doen ;) precies wat Biomek zegt, als je dat moet gebruiken om de TREN te verdragen, is stoppen de allerbeste oplossing ;)

Waarom typ je de heletijd TREN? Maar goed ik zou het er even met hem over hebben, wat je denkt etc.

Dat gaat ie vast ook goed opnemen.

3 pagina's met reacties op een verzonnen verhaaltje

Lekker sluiten dit topic , forum bodybuilding en er wordt geklets over gedrags problemen en psychische gesteldheid daar is Google voor :birthday:
Kan je uren zoeken en jezelf gek maken​

Terug
Naar boven