AndroidHealthClinic

Tren en relatie

Oja. Ik werd wel paranoia op de tren bij mijn ex (en terecht). Als het dreigt uit de hand te lopen: xanax! Werkt heel goed. Wel niet langer dan 4 weken nemen anders kan het heel verslavend worden

Als je Xanax moet nemen om tren sides te verdragen, moet je geen tren nemen.

• Topic Starter Topic Starter
Ik scheld nooit tegen m'n vriendin ook niet op de tren terwijl ik in het verleden boos op iedereen reageerde. Is denk ik door een verandering in leven en in m'n persoonlijkheid geweest waardoor ik ook anders op tren reageer. Als mijn lontje dreigt op te branden in het verkeer bijvoorbeeld zegt ze gewoon "je word echt snel boos van dat spul" of als ze de film inside out is t kijken zegt ze "jij bent net dat rode poppetje" en dan ben ik meteen weer rustig. En als zij boos reageert op iets zeg ik "is het weer deze periode van de maand" en dan is het hopen hoe ze het opvangt :roflol:

Hij scheld me ook nooit uit ;) heeft hij ook nog nooit gedaan... eerder op zichzelf schelden of een schoen die in de weg ligt haha. Maar ik geef al vrij vaak een bruggetje om aan te geven dat zijn gedrag op het moment dat hij onrustig wordt, ligt aan "die rotzooi" en dan beaamd hij het vaak ook wel, maar nu lijkt het erop dat ik steeds alles aan de TREN verwijt en dat zegt hij ook, maar voor de tren had hij simpelweg geen last van die onzekerheid enz.. dus dan is die link al snel gelegd.

We hopen nu gewoon dat het snel uit z'n lijf is en dat we een mooie toekomst samen tegemoet gaan, want ik weet dat hij genoeg discipline en doorzettingsvermogen heeft om ook zonder enig kuur groot te worden :)

Oja. Ik werd wel paranoia op de tren bij mijn ex (en terecht). Als het dreigt uit de hand te lopen: xanax! Werkt heel goed. Wel niet langer dan 4 weken nemen anders kan het heel verslavend worden
Nee nee dat gaan we dus niet doen ;) precies wat Biomek zegt, als je dat moet gebruiken om de TREN te verdragen, is stoppen de allerbeste oplossing ;)

Als je Xanax moet nemen om tren sides te verdragen, moet je geen tren nemen.

Dat is waar maar ik was zo paranoïde t worden maar ik wist al wat er aan de hand was voordat ik aan de tren begon en dat gevoel heeft de tren heel erg versterkt.

Mijn vriendin heb ik toen we elkaar net leerde kennen ook uit een heel zwaar leven moet "redden". Heb haar er letterlijk uit gevochten en haar hele leven veranderd. Naar school gestuurd/van de drugs af gehaald/mensen bij haar weg gehouden/ contact met de ouders verbeterd etc etc. Geloof me ik ben de favoriete schoonzoon nu :roflol:

Ja oke als het terecht is om paranoïde te worden op je ex, dan zal ze dat er zelf wel naar hebben gemaakt en dan is TREN voor het vrouwtje je allerergste vijand, maar dat is het verschil, ik heb hem nooit bedrogen, voorgelogen, misbruik van hem gemaakt of wat dan ook en dat weet hij ook, ik ben super goed voor hem en doe alles voor hem als het moet, in het begin vd relatie was ik heel erg onzeker en wantrouwend, vooral ook door mijn verleden en toen was het terecht dat hij weleens commentaar gaf of fel reageerde, maar nu zijn we maanden verder en ben ik keihard aan mijzelf gaan werken en is in alles " in positieve zin" zoveel verandering gekomen, dat hij ook steeds aangeeft dat ik bijna "te perfect en mooi" voor hem ben, wat natuurlijk onzin is, maar hij voelt die onzekerheid en die heeft hij waarschijnlijk dus niet in de hand en dat is dus alleen maar zwaar klote voor hem. Soms zegt hij weleens dat hij zou willen dat ik weer jaloers en onzeker was, zodat hij een reden heeft om af en toe eens commentaar te geven op mij. En natuurlijk ben ik nog steeds weleens onzeker, maar welke vrouw heeft dit niet? ;) Voor nu is het gewoon belangrijk dat er mannen hier zijn (om hem gerust te stellen) en vrouwen voor mij (om mij gerust te stellen) die veel dingen kunnen beamen en dat het merendeels door die shit komt....

Hoe zouden wij hem moeten gerust stellen?

Merendeels? :roflol: komt 100% door die shit :p ik zat zelf aan de tren-a, het zou dan sneller uit m'n systeem moeten zijn dan tren-e maar het bleef maar doorwerken nadat ik was gestopt en heeft best lang geduurd tot ik mezelf weer was.. Zetten wel erg hoge doseringen :o geef het de tijd en alles zit weer goed. Is meteen een reden om alles nog eens goed uit te praten

Dat tren de trigger is, betekent niet dat hij zelf niet schuldig is hè ;-)

Er zit ook heel veel verschil in tren bij bulk of tren bij cut. ;)

Ik had je er gelijk uit getieft.

:roflol: geloof me, een meid als Hill trap je er niet uit, in elk opzicht waarin je dit kunt opvatten..

En ja, daarnaast willen vrouwen ook over het algemeen alles de schuld geven aan het kuren :)

Dit is een kleine van die vele redenen :engel:

Mensen met trauma's en/of gedragsproblemen moeten echt van tren afblijven. Een stabiel persoon wordt niet ineens instabiel. Een instabiel persoon wordt nog instabieler.

Helemaal mee eens!

Dan val je in de categorie stay away from tren..

Er zit ook heel veel verschil in tren bij bulk of tren bij cut. ;)

Zijn weinig lui die zo diep gaan als jij bro. En je kunt het handelen of niet, simpeler is het niet..

Oh, jij kunt zeker de tren ook niet goed handelen :roflol:

:roflol: :D

Ik werd alleen erg paranoia toen mijn vriendin achter mijn rug om begon te flirten met andere kerels midden in mijn kuur, dus dat was geen zo'n goeie timing.

Ook niet echt slim om je seksuele verhalen uit te doeken te gaan doen als je vriend aan de tren zit, dat zal wel wat bij hem geknapt hebben denk ik. Van tren ga je echt de meest vreemde shit denken bij de MINSTE aanwijzing.

Merendeels? :roflol: komt 100% door die shit :p ik zat zelf aan de tren-a, het zou dan sneller uit m'n systeem moeten zijn dan tren-e maar het bleef maar doorwerken nadat ik was gestopt en heeft best lang geduurd tot ik mezelf weer was.. Zetten wel erg hoge doseringen :o geef het de tijd en alles zit weer goed. Is meteen een reden om alles nog eens goed uit te praten

Ik droom nog steeds van die vreemde shit.

Best apart om te lezen dat mensen zo verschillend reageren op tren. Ik zit nu zelf op 400mg tren e (niet bar veel dus) voor de eerste keer en ik wordt er echt poeslief van. Ik wordt er wel wat directer van maar mensen vragen waarom ik ineens zo aardig ben.

Hopelijk dat het bij je vriend snel uit z'n systeem is en hij weer de oude wordt. Veel sterkte de komende dagen! Probeer het uit te zitten zonder teveel kabaal te maken.

EDIT: de dromen die ik heb op de tren zijn wel vrij bizar, heb al meerdere mensen vermoord en trio's gehad :roflol:

Best apart om te lezen dat mensen zo verschillend reageren op tren. Ik zit nu zelf op 400mg tren e (niet bar veel dus) voor de eerste keer en ik wordt er echt poeslief van. Ik wordt er wel wat directer van maar mensen vragen waarom ik ineens zo aardig ben.

Hopelijk dat het bij je vriend snel uit z'n systeem is en hij weer de oude wordt. Veel sterkte de komende dagen! Probeer het uit te zitten zonder teveel kabaal te maken.

EDIT: de dromen die ik heb op de tren zijn wel vrij bizar, heb al meerdere mensen vermoord en trio's gehad :roflol:

Heb je ze eerst vermoord en dan trio of eerst trio en nadien vermoord? :)

Terug
Naar boven