AndroidHealthClinic

Breaking News Lady Gaga op 17 mei in Sportpaleis !!!

• Topic Starter Topic Starter
Vannacht bijna niet kunnen slapen en als ik sliep 3 keer een nachtmerrie gehad dat ik mij had overslapen en wakkergeschoten.. Gelukkig heb ik de tickets wel, Alleen vind ik de plaats een beetje vreemd. Heb de duurste tickets van 90€ maar zit toch niet voor het podium, maar op de 11de rij in blok 121. :scratch:
Weinig kans dus dat ze mij zal opmerken en dat we na het concert een leuke intieme afterparty zullen hebben :(

Concert was trouwens in amper 3 minuten al voor 3/4 uitverkocht. Alle kaarten tot en met 70€ in ieder geval.

Laatst bewerkt:
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

:vomit:

Dat had ik eerst ook, maar deze meid kan (in tegenstelling tot vele andere huppelk*tjes) echt wel zingen en ze is waanzinnig creatief. Zowel in haar tamelijk extravagante kleding als in de uitvoering van haar nummers.

Het feit dat zoveel mensen haar totaal niets vinden geeft aan dat het bepaald geen middle of the road is, want dan zou niemand een echte mening hebben (behalve beroepshaterts)

Ze is dan misschien kapitein een-oog in het land der blinden (popmuziek), maar ik kijk liever met beide ogen naar muziek.

Laatst bewerkt:
Hopelijk volgt ze het voorbeeld van haar idolen en sterft ze vroeg.

Rip Freddie :(

2ql6fxu.jpg

Laatst bewerkt:
Genoeg celebs die er een stuk minder uitzien zonder make-up maar dan zien ze er nog niet uit als The Bride of Frankenstein zoals Lady Gaga er uitziet. Als het nou nog een PLORK was maar ze heeft helaas ook nog eens een wanstaltig lichaam. Maar goed ze heeft wel miljoenen te over, dat maakt weer een hoop goed.

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

:vomit:

Vind ze er eig best aantrekkelijk, naturel mooi uitzien, als je haar vergelijkt met andere celebs zonder make-up.. Volgens mij ziet ze er in 99% van de gevallen mooier uit op die foto dan eender welk ander wijf die net uit bed komt.

Vind ze er eig best aantrekkelijk, naturel mooi uitzien, als je haar vergelijkt met andere celebs zonder make-up.. Volgens mij ziet ze er in 99% van de gevallen mooier uit op die foto dan eender welk ander wijf die net uit bed komt.

Tja ik weet natuurlijk niet waar jij naast wakker geworden bent in de tijd dat je leefde op het hele spectrum dope dat je in Belgie kan krijgen :D Ben in ieder geval zelf nog nooit wakker geworden naast zo'n draak als Lady Gaga, ook al zou het misschien wel handig zijn als je als golddigger te werk wil gaan.

Tja ik weet natuurlijk niet waar jij naast wakker geworden bent in de tijd dat je leefde op het hele spectrum dope dat je in Belgie kan krijgen :D Ben in ieder geval zelf nog nooit wakker geworden naast zo'n draak als Lady Gaga, ook al zou het misschien wel handig zijn als je als golddigger te werk wil gaan.

:roflol::roflol::roflol:

Direct uitverkocht, toont maar weer het niveau aan van een grote groep mensen. Die gaan dus gewoon voor bijna 100 euro een hele avond naar Amerikaans gejank luisteren dat al maanden grijsgedraaid is op de radio.

Is het al uitverkocht? Nice, dan kan ik het vrouwtje beloven dat ik meega :D

Terug
Naar boven