Fitness Seller

Lafaard valt meisje aan

Een MMA gevecht met Alistair Overeem lijkt me wel een eerlijke straf.
alistair overeem
2qwk6qv_jpg.gif

..zonder beveiliging?
:evil2:

Ik ken 2 Rotterdammers en die hebben mij verteld dat die kerel ondertussen al flink klappen heeft gekregen en bedreigd is.

Ook is die meid die is mishandeld door die gare jochie nu veel zelfverzekerder, omdat er mensen voor haar opkwamen enz. Ze schijnt al een hele lange tijd gepest te worden.

• Topic Starter Topic Starter
Ik ken 2 Rotterdammers en die hebben mij verteld dat die kerel ondertussen al flink klappen heeft gekregen en bedreigd is.

Ook is die meid die is mishandeld door die gare jochie nu veel zelfverzekerder, omdat er mensen voor haar opkwamen enz. Ze schijnt al een hele lange tijd gepest te worden.

Top nieuws !

Niks top nieuws. Is het de bedoeling dat we eigen rechter gaan spelen? Voor de zoveelste keer, dit hoort thuis bij de ouders, politie en de school.

Ik denk dat hij eerder doelde op het zelfverzekerde. Chrisje weet ook wel dat je een conflict beter uit de weg kan gaan. :)

Ik denk dat hij eerder doelde op het zelfverzekerde. Chrisje weet ook wel dat je een conflict beter uit de weg kan gaan. :)

Ok dan. Wel bedenkelijk dat nu plots Jan en alleman het voor haar opneemt. Had het eerder gedaan denk ik dan.

Lekker marginaal als het klopt. Oog om oog, tand om tand...

Die school maakt er zich zoals gewoonlijk ook weer makkelijk vanaf. Als iemand anderhalf jaar gepest kan worden, zit daar toch iets serieus fout. Weet niet wat er daar nu intern gebeurt, maar het lijkt erop alsof ze gewoon weer de rotte appel verwijderen omdat ze vooral denken aan hun reputatie. Lekker simpel.

Kereltje komt nu ook enkel nog binnen in scholen waar alle probleemgevallen terechtkomen. Niet meteen de gepaste omgeving voor zo'n gast.

veel moraalridders hier..dat meisje had het verdient

.

Laatst bewerkt:
Mee eens, geen probleem dat dit soort tuig zelf eens word aangepakt.
Aangezien hij dit zelfs flikt als hij voorwaardelijk heeft geeft duidelijk aan dat hij lak heeft aan de justitie.
Misschien begrijpt hij het als hij zelf een enkele keren op deze manier meemaakt dat zoiets niet kan.
Corrigerende tikken noemt men dat.

Nu en dan op een wijf rossen moeten kunnen.

• Like
Waarderingen: mat
Helemaal mee eens, alleen het probleem is dat die niks doen.
Denk dat je niet echt een idee hebt van wat 'voorwaarden' in het jeugdrecht allemaal kunnen inhouden. Kan zeer verregaand zijn en een overtreding betekent vaak weer een ticketje jeugdgevangenis of gesloten instelling voor bepaalde tijd.

Terug
Naar boven