zivanni
Dutch Bodybuilder
- Waardering
- 10
- Lengte
- 1m77
- Massa
- 76kg
- Vetpercentage
- 14%
alistair overeemEen MMA gevecht met Alistair Overeem lijkt me wel een eerlijke straf.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
alistair overeemEen MMA gevecht met Alistair Overeem lijkt me wel een eerlijke straf.
TypischDe mishandeling gebeurde bij het Thorbecke College in Rotterdam. De school heeft inmiddels besloten dat de jongen er niet mag terugkeren. Hij moet op zoek naar een nieuwe school.

Kuba'tje is blijkbaar weer vrij onder voorwaarden.
http://www.rijnmond.nl/nieuws/18-07-2014/nekschopper-15-vrijgelaten-uit-voorarrest
Typisch![]()
Ik ken 2 Rotterdammers en die hebben mij verteld dat die kerel ondertussen al flink klappen heeft gekregen en bedreigd is.
Ook is die meid die is mishandeld door die gare jochie nu veel zelfverzekerder, omdat er mensen voor haar opkwamen enz. Ze schijnt al een hele lange tijd gepest te worden.
Niks top nieuws. Is het de bedoeling dat we eigen rechter gaan spelen? Voor de zoveelste keer, dit hoort thuis bij de ouders, politie en de school.

Ik denk dat hij eerder doelde op het zelfverzekerde. Chrisje weet ook wel dat je een conflict beter uit de weg kan gaan.![]()
Lekker marginaal als het klopt. Oog om oog, tand om tand...Ik ken 2 Rotterdammers en die hebben mij verteld dat die kerel ondertussen al flink klappen heeft gekregen en bedreigd is.
Ook is die meid die is mishandeld door die gare jochie nu veel zelfverzekerder, omdat er mensen voor haar opkwamen enz. Ze schijnt al een hele lange tijd gepest te worden.
Niks top nieuws. Is het de bedoeling dat we eigen rechter gaan spelen? Voor de zoveelste keer, dit hoort thuis bij de ouders, politie en de school.
Helemaal mee eens, alleen het probleem is dat die niks doen.

Denk dat je niet echt een idee hebt van wat 'voorwaarden' in het jeugdrecht allemaal kunnen inhouden. Kan zeer verregaand zijn en een overtreding betekent vaak weer een ticketje jeugdgevangenis of gesloten instelling voor bepaalde tijd.Helemaal mee eens, alleen het probleem is dat die niks doen.