Fitness Seller

Lafaard valt meisje aan

JA, NL doet het behoorlijk geod. Tot nu toe alles gewonnen!
met een beetje gekuk worden we (ja we) kampioen!

Van je helaholahe!

---------- Toegevoegd om 00:34 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 00:31 ----------

Oh ewacht eff, Marokko speelt niet mee! **** die shit, **** WK, stelletje racisten!

• Like
Waarderingen: mat
en dan komt ,, matt met zijn nep pseudo analyse over hoe zo.n jongen te behandelen en zijn ouders erbij te betrekken **** off man zit nog in zijn proeftijd en flikt dit een week later dit komt nooit meer goed

en als die mong*len van ouders echt hadden willen helpen hadden ze hem na wat hij vorige week had gedaan gelijk op zijn kamer opgesloten dan had dit met dat meisje niet gebeurt
en ik blijf zeggen hier hebben zijn ouders compleet gefaald dit jochie heeft al lang problemen die ouders weten niet hoe ze hem moeten opvoeden maar verzaken ook om miss hulp te zoeken
Je weet zelf niet goed wat je bedoelt, he? :p

Geen tijd om er nu dieper op in te gaan :(

Typisch. Je kunt nu wel ontkennen maar dat voegt niets toe. Waarom zien we nooit van dit soort filmpjes van autochtonen die zich op deze misselijk makende manier gedragen? En dan boos worden als iemand er iets van zegt!

Kijk, ik ben niet tegen alochtonen, maar mensen die dit soort dingen doen mogen wat mij betreft gewoon het land uit!

Typisch. Je kunt nu wel ontkennen maar dat voegt niets toe. Waarom zien we nooit van dit soort filmpjes van autochtonen die zich op deze misselijk makende manier gedragen? En dan boos worden als iemand er iets van zegt!

Kijk, ik ben niet tegen alochtonen, maar mensen die dit soort dingen doen mogen wat mij betreft gewoon het land uit!
Wat is de afkomnst van de dader?
Hij ziet er vrij autochtoons uit

Pools.

Hij komt gewoon uit Nederland hoor, wil alleen graag de Poolse gangsterboy uithangen. Niet anders dan de gemiddelde Marokkaan dus.

Hij komt gewoon uit Nederland hoor, wil alleen graag de Poolse gangsterboy uithangen. Niet anders dan de gemiddelde Marokkaan dus.

Kozijn ziet ze dus vliegen (door het raam, langs het kozijn :roflol:) Ik kon het niet laten.

• Like
Waarderingen: Ot92
Een potje sparren met Badr Hari lijkt mij een juiste straf, reken maar dat hij er dan van leert!

Een potje sparren met Badr Hari lijkt mij een juiste straf, reken maar dat hij er dan van leert!
ik dacht het niet :)
Sparring is a form of training common to many combat sports. Although the precise form varies, it is essentially relatively 'free-form' fighting, with enough rules, customs, or agreements to make injuries unlikely. with enough rules, customs, or agreements to make injuries unlikelyBy extension, argumentative debate is sometimes called "verbal sparring".

Een MMA gevecht met Alistair Overeem lijkt me wel een eerlijke straf.

ik dacht het niet :)
Sparring is a form of training common to many combat sports. Although the precise form varies, it is essentially relatively 'free-form' fighting, with enough rules, customs, or agreements to make injuries unlikely. with enough rules, customs, or agreements to make injuries unlikelyBy extension, argumentative debate is sometimes called "verbal sparring".

Vertel dat maar aan de mensen die (zeker van wat jaren terug) als Badr's sparringspartner worden gebruikt :D

Een MMA gevecht met Alistair Overeem lijkt me wel een eerlijke straf.

Hahahahahahaaaaaaaaaaaaaaaaaa

paard-redt-automobilist-van-boete.jpg

Terug
Naar boven