AndroidHealthClinic

Lage Testo Extreme Moeheid

Denk dat ie ergens in sjanghaai zit met een paar chinese wijfies:D

Snurk je veel? Wat bij mij t probleem was is osas. heb er nog steeds erg last van maar moet nog een onderzoek en dan hopelijk behandeling.
Ben het afgelopen jaar ook alleen maar moe geweest, geen energie om te trainen enzo en ook 20 kg afgevallen.
Ik las ergens dat het gebruik van AAS dit zou kunnen veroorzaken maar dat werd niet echt onderbouwd waarom.

Omdat je slaaptekort hebt daardoor heb je ook te lage testlevels.

• Topic Starter Topic Starter
ik las vorig week ergens in een thread dat hij een ban had ofzo, weet niet of dat klopt. (zal de zoveelste zijn lol)
je kan hem eventueel mailen.
Ik heb PM gestuurd, maar ja, als hij geband is...
Kan iemand me z'n mail PM'en?

---------- Post toegevoegd Wed 29 Aug 2012 om 11:28 ----------

Snurk je veel? Wat bij mij t probleem was is osas. heb er nog steeds erg last van maar moet nog een onderzoek en dan hopelijk behandeling.
Ben het afgelopen jaar ook alleen maar moe geweest, geen energie om te trainen enzo en ook 20 kg afgevallen.
Ik las ergens dat het gebruik van AAS dit zou kunnen veroorzaken maar dat werd niet echt onderbouwd waarom.

Omdat je slaaptekort hebt daardoor heb je ook te lage testlevels.
Hoi, dat zou ook nog kunnen. Ik ga vrijdag naar het UZ, dan vraag ik meteen een slaapproef aan. Alleszins, ik heb alle symptomen van een burn out. Ik zit er helemaal door, nul energie, voor niks.

Terug
Naar boven