Fitness Seller

Lagere aanhechting lats

  • Topic starter Vihl
  • Startdatum
  • Reacties 35
  • Weergaven 4K
  • Volgers 9

Bezoekers in dit topic

Dexter Jackson, voormalig Mr. O, is een voorbeeld van iemand met hoge lat-aanhechting. Lijkt me dus niet dat AAS het verschil gaan maken qua ontwikkeling.
 
Dexter Jackson, voormalig Mr. O, is een voorbeeld van iemand met hoge lat-aanhechting. Lijkt me dus niet dat AAS het verschil gaan maken qua ontwikkeling.

Nja Je hebt ook altijd verschil...

Ik heb er nooit over nagedacht eerlijk gezegd, dus het zou net zo goed onzin kunnen zijn wat ik zeg :P
 
Ik snap wat je bedoelt denk ik, je bedoelt dat mensen al gauw denken dat ze hoge lats hebben omdat de onderkant zo'n dun lijntje is met weinig massa dus en dat ze daardoor niet zien dat de aanhechting pas aan het einde van dat lijntje zit.
 
Ik snap wat je bedoelt denk ik, je bedoelt dat mensen al gauw denken dat ze hoge lats hebben omdat de onderkant zo'n dun lijntje is met weinig massa dus en dat ze daardoor niet zien dat de aanhechting pas aan het einde van dat lijntje zit.

Juist, omdat bij veel mensen hele kleine spiergroepen niet willen groeien (Kijk naar traps, kuiten, onderarmen, triceps etc..)
EN bij degenen waarbij dat wel lukt AAS of niet perhaps, zullen ze ook enorm lang lijken ten opzichte van anderen..

Maar zoals ik al zei, het is mijn persoonlijke theorie..

Mijn eigenlijke conclusie is:
''Er zijn teveel factoren die bepalen hoe ver je kunt komen, welke spiergroeien voor of achter lopen, en wat je wel of niet kunt bereiken. Iedereen traint, eet, gebruikt AAS wel/niet anders dan anderen.
ALtijd, er zijn bijna geen 2 personen die hetzelfde trainen en eten.. en als dat wel zo is DAN nog zijn er factoren als genen, aanhechtingen noem maar op.. Dus vergelijken met elkaar heeft toch geen enkel nut.. wil je dat achterlopende spieren bij komen? ligt het bij jezelf en niet bij een ander.. en ik ben van mening dat je net zoveel kunt bereiken als een ander, als je maar kritisch naar jezelf kijkt en niet zomaar een factor de schuld geeft en het dan maar niet probeert ;) En als je uiteindelijk een huge mother****er bent en je weet dat je er alles aan deed en DAN NOG zijn je lats niet laag zoals bij een ander, kun je alsnog zeggen, mijn genen vernken het''
 
Laatst bewerkt:
Ben ik het inderdaad mee eens, BicepM. Alleen ik vind hoge lats per definitie niet een ''genetic failure'' hoor. Het maakt imho de V-vorm zelfs nog wat dramatischer :p
 
tuurlijk, de een heeft lagere of hogere aanhechtingen dan de ander, maar zal er ook aan liggen in hoeverre je lats ontwikkeld zijn(massa). Je kunt de onderkant van je lats accentueren door bijv lat pulldowns met omgekeerde greep te pakken of de smalle greep met palmen naar elkaar toe.
 
Laatst bewerkt:
lol @mensen die denken dat dit een aanhechting probleem is ...

90% van de problemen van de hedendaagse "bodybuilder/fitnesser" kan gewoon opgelost worden door meer spiermassa te kweken en vet% lager te krijgen, inclusief dit.
 
Veel vergeten ook dat als de spiermassa enorm toeneemt, het ook gaat hangen zodat je een randje eronder krijgt.. Net als met borst.. Uber tof als je tieten zo groot zijn dat ze gaan hangen A LA Arnold :P Aanhechtingen maken dan ook niets uit :P
 
Veel vergeten ook dat als de spiermassa enorm toeneemt, het ook gaat hangen zodat je een randje eronder krijgt.. Net als met borst.. Uber tof als je tieten zo groot zijn dat ze gaan hangen A LA Arnold :P Aanhechtingen maken dan ook niets uit :P

Exactly so start flying and pressing. Denk ook dat je op gegeven moment gestoord woord door de wetenschappelijke feitjes en gepraat over genen.
 
tuurlijk, de een heeft lagere of hogere aanhechtingen dan de ander, .


Nee, de origo is bij iedereen hetzelfde.

even een sleur&pleur uit wiki

Hij ontspringt aan de doornuitsteeksels van de 7e - 12e borstwervel als de pars vertebralis, van de fascia thoracolumbalis en het achterste deel van de crista iliaca als de pars iliaca, van de 10e - 12e rib als de pars costalis en bovendien heel vaak van de angulus inferior van het schouderblad als de pars scapularis.

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Het is niet zo dat bij sommigen er geen aanhechting zou zitten aan een paar onderste wervels of het illium.
 
idd, kuren veranderd je aanhechting echt niet.
Bovendien hebben sommige naturals ook huge onderarmen

ik heb goede onderarmen :)
En als je mijn post goed leest heb ik nergens gezegd dat AAS je aanhechtingen kan veranderen..

Welke idioot neemt nu aan dat ik dat bedoel? Wtf zo dom ben ik ook niet hoor jesus!
 
Rustig aan man, we zijn maar op het internet. :D

HAH! True :) Maar het was maar om ff duidelijk te maken dat ik wel snap dat aanhechtingen niet zomaar verplaatsen :)

Verder no worries hoor :) xD
 
HAH! True :) Maar het was maar om ff duidelijk te maken dat ik wel snap dat aanhechtingen niet zomaar verplaatsen :)

Verder no worries hoor :) xD

Die kunnen echt wel zomaar verplaatsen :rolleyes: Moet je wel zon man ik een wit pakje hebben om hem terug te plaatsen

;)
 
HAHA idd! :P Maatje van me had het bij zijn arm, scheurde zo in maar hij weigert operatie.. zonde..
 
Back
Naar boven