Fitness Seller

Land of the free, Iran. Doodstraf voor geloofsafval, beledigen imams etc

Heb een aantal docu's gezien over Iran en een aantal mensen gesproken.

Mensen zijn gewoon bang daar om voor hun ware gevoelens uit te komen. Met name jongeren zijn zwaar tegen het strenge geloof.

En in verzet komen is niet zo simpel als dat het lijkt natuurlijk.

Heb je ook die docu over china en Rusland gezien?Die chinezen zijn echt heftig.Ik vind dat we daar een ploeg naar toe moeten sturen.

Dat zou alleen werken als je ook daadwerklijk alleen de rotte appels raakt.
Maar dat kan natuurlijk niet....everybody dies with a nuke.

Maar je zal er wel toe neigen die knop in te drukken idd.
Stelletje achtergestelde......

[afbeelding niet meer beschikbaar]

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

ahahaha :orly:

• Topic Starter Topic Starter
yep, stelletje idioten zijn. Die gasten leven echt nog in de middeleeuwen.

Oproepen tot vernietiging zoals deze dwazen doen mag van mij strafbaar worden met een jaar of 20 gevangenisstraf. Eigenlijk zijn het gewoon de nieuwe nazi's die hier staan.

Dat is al strafbaar in de Uk, je mag geen steun betuigen aan terroristen of terrorisme(ben heel benieuwd wat hun definitie daarvan is, want de lijn tussen terrorist en moedige vrijheidstrijder is tegenwoordig niet zo duidelijk meer)

• Topic Starter Topic Starter
Dat is al strafbaar in de Uk, je mag geen steun betuigen aan terroristen of terrorisme(ben heel benieuwd wat hun definitie daarvan is, want de lijn tussen terrorist en moedige vrijheidstrijder is tegenwoordig niet zo duidelijk meer)

Debielen doe oproepen tot vernietiging omdat je de islam beledigt zijn geen vrijheidstrijders.

komop man moedige vrijheidsstrijders laat me niet lachen zeg. Pak dan een wapen op en ga echt oorlog voeren ipv op een laffe manier aanslagen te plegen.

Waarom ben jij geen "moedige vrijheidstrijder" eigenlijk?

Welke culturen ontwikkelen zich (en waaraan kan je dat zien) en welke worden steeds achterlijker (en waaraan kan je dat zien)?

Ik snap wat je hiermee bedoeld. Ik vraag me nu eigenlijk af, nadat ik het gezegd heb, wat ontwikkeling eigenlijk is. En ik weet niet wat het is.

Maar ik kan je wel vertellen wat het niet is: Als je als cultuur/groep/bevolking steeds meer neigt naar destructie.

Onze westerse cultuur neigt ook steeds meer naar destructie, dus wij ontwikkelen ons ook niet.
Daarbij moet ik wel zeggen dat atheïsten over het algemeen een superieure omgang met andere mensen handhaven.

Ik neem hierbij terug wat ik eerder gezegd heb.

Welke culturen ontwikkelen zich (en waaraan kan je dat zien) en welke worden steeds achterlijker (en waaraan kan je dat zien)?
Culturen war te veel mensen als jij in verkeren worden steeds stompzinniger vooral in hun redeneren.
Als een cultuur zich ontwikkeld zal dat zicht baar zijn aan de hand van de economische en technologische ontwikkelingen.
Oproepen tot vernietiging zoals deze dwazen doen mag van mij strafbaar worden met een jaar of 20 gevangenisstraf. Eigenlijk zijn het gewoon de nieuwe nazi's die hier staan.
Ja ja, de nazi's hebben het weer gedaan, de geallieerden waren zulke lieverdjes. Vreemd dat je in zoveel topics met de term nazi rondstrooit of het een belediging is.
Debielen doe oproepen tot vernietiging omdat je de islam beledigt zijn geen vrijheidstrijders.
En waarom niet? Zij vechten voor wat in hun ogen een vrij(e) land (wereld) zou zijn.
komop man moedige vrijheidsstrijders laat me niet lachen zeg. Pak dan een wapen op en ga echt oorlog voeren ipv op een laffe manier aanslagen te plegen.
Wat is er laf aan? Als je niet in het bezit bent van noch het kanonnenvoer, noch de technologie kies je tactische doelen waarmee je je vijand in de positie dwingt waarin je hem wil hebben.

Vroeger hielden we er gruwelijkere praktijken op na en omsingelden we burchten zodat er geen voedseltoevoer meer was.
Waarom ben jij geen "moedige vrijheidstrijder" eigenlijk?
Hoe weet jij dit, kun jij een blik werpen in het prive leven van Spiertje?

Ik ken helemaal niemand in Iran, allemaal geëxecuteerd. :(

Hoe weet jij dit, kun jij een blik werpen in het prive leven van Spiertje?

Anders zou hij wel in Tsjetsjenië of Afghanistan zitten lijkt me.

Trouwens als jij het meent dat die knakkers inderdaad "vrijheidstrijders" zijn dan ben je een nog grotere gek dan ik dacht.

Die cirkel is nog erger dan spiertje, allebei maar ff permban geven ofzo. Ik snap echt neit wat deze gasten hier op DBB te zoeken hebben. Iedereen vind ze toch een stelletje extremistische )(^%&&Î*

Laatst bewerkt:
Culturen war te veel mensen als jij in verkeren worden steeds stompzinniger vooral in hun redeneren.
Als een cultuur zich ontwikkeld zal dat zicht baar zijn aan de hand van de economische en technologische ontwikkelingen.

als je met de ontwikkeling van een samenleving enkjel rekening houdt met materiele factoren, ben je zelf vrij stompzinnig bezig, maarja welke inhoud heeft menselijke waardigheid nog in jouw ogen.

Terug
Naar boven