XXL Nutrition

Land of the free, Iran. Doodstraf voor geloofsafval, beledigen imams etc

Anders zou hij wel in Tsjetsjenië of Afghanistan zitten lijkt me.

Trouwens als jij het meent dat die knakkers inderdaad "vrijheidstrijders" zijn dan ben je een nog grotere gek dan ik dacht.
Iedereen die bereidt is te sterven voor zijn idealen is een held wat die idealen ook mogen zijn omdat deze persoon tot de uiterste opoffering bereidt is.
Die cirkel is nog erger dan spiertje, allebei maar ff permban geven ofzo. Ik snap echt neit wat deze gasten hier op DBB te zoeken hebben. Iedereen vind ze toch een stelletje extremistische )(^%&&Î*
Het zal je misschien verbazen maar ik krijg meer positieve respons dan negatieve.
als je met de ontwikkeling van een samenleving enkjel rekening houdt met materiele factoren, ben je zelf vrij stompzinnig bezig, maarja welke inhoud heeft menselijke waardigheid nog in jouw ogen.
Alleen van belang op de werkende klasse.

• Topic Starter Topic Starter
ga je nu nog eens reageren in dat topic van "links ontkent de natuur" , of heb je weer geen "tijd".

ga je nu nog eens reageren in dat topic van "links ontkent de natuur" , of heb je weer geen "tijd".
Kijk wanneer ik tijd heb man, ik ben geen nerd die 24 uur per dag achter dit ding zit als ik lange stukken wil typen doe ik daar meestal een paar uur over en doe ik dat in de trein als ik onderweg ben.

Kijk wanneer ik tijd heb man, ik ben geen nerd die 24 uur per dag achter dit ding zit als ik lange stukken wil typen doe ik daar meestal een paar uur over en doe ik dat in de trein als ik onderweg ben.

nochtans zit je hier de laatste tijd wel vaak op, om constant nieuwe topics te openen, wil je eenb echte discussie aangaan dan ga je op argumenten in, anders kan je loos blijven topics openen waar niemand wat aan heeft.

Van treinschema's zal je waarschijnlijk wel veel verstand hebben. Gelet op je reacties vandaag kom je overigens niet over als iemand die maar een paar uur per dag achter zijn pc zit.

nochtans zit je hier de laatste tijd wel vaak op, om constant nieuwe topics te openen, wil je eenb echte discussie aangaan dan ga je op argumenten in, anders kan je loos blijven topics openen waar niemand wat aan heeft.
Die topics heb ik onderweg in de trein ingetyped.
Van treinschema's zal je waarschijnlijk wel veel verstand hebben. Gelet op je reacties vandaag kom je overigens niet over als iemand die maar een paar uur per dag achter zijn pc zit.
Verbazend ben tot laat in de avond bezig geweest met het verbouwen van mijn hut en nu kom ik a en toe eens meelezen en een snelle reactie posten terwijl ik ondertussen aan mijn boek werk.
Kun jij niet sterven voor ons ideaal?
Ik ga tot het einde voor waar ik in geloof.

komop man moedige vrijheidsstrijders laat me niet lachen zeg. Pak dan een wapen op en ga echt oorlog voeren ipv op een laffe manier aanslagen te plegen.

Ontopic: Ik ben het helemaal met je eens, de weg van de oorlog wordt gevochten door wapens, het is niet de bedoeling dat je jezelf gaat opblazen in een cafetje. Dat is gewoon puur haram, oorlog wordt gevoerd door middel van wapens, in dit geval vuurwapens en explosieven.
Ik steun de zelfmoordaanslagen in Palestina dan ook niet meer, het is pure haram om je eigen leven te ontnemen ook al dient het voor vrijheid. Ware helden zijn degenen die vechten voor hun land, eigen soeveriniteit en eigen religieuse vrijheid(islam) en dit door middel van wapens doen.
Wil je echte helden zien, en geen palestijntjes die zichzelf pardoes opblazen met vrouwen en kinderen dan moet je hier maar eens naar kijken

YouTube - Warriors of the Balkans

Moedige Balkan mujihideen, die hun leven hebben gegeven die geeerd moeten worden. Soldaten die het fruit van de eeuwige djenna en het ware aangezicht van puurheid mogen aanschouwen, en het pad der waarheid bewandelen
Guide us on the path that we may triumph over the enemy of our salvation and be with you in the end of ends on the planes of djenna(heaven)
Mjah, hypocriet als de meeste ongelovigen zijn grijpen ze natuurlijk heel snel naar het woord terrorist. Ik zou heel benieuwd zijn hoe het hun zou vergaan als ze de wapens moesten oppakken om huis, haard en religie/vrijheid te verdedigen:rolleyes:

weet je die kerel vind het zelf waarschijnlijk ook de meest achterlijke wetsvoorstel ooit. Maar dat doet die enkel en alleen om meer aandacht en steun van de echt gelovigen te kunnen krijgen en dat zijn er veel.

Ligt er aan wie de oorlog wint.

Ik doelde er meer op dat de overwinnaar geschiedenis schrijft en dus oordeelt over wat een daad van terreur was en wat niet, en welke meer aandacht krijgt.

Dat is inderdaad helemaal waar, ik kan me nog herrineren bij geschiedenis dat er werd vertel dat Napoleon hele biebliotheken liet verbranden en alles liet herschrijven in zijn voordeel. Geniaal stukje propaganda in die tijd al

Om maar even ontopic te gaan:
Iran heeft een Sharia als wetgeving en daar heb je je maar aan te houden. Mensen weten dondersgoed wat de regels zijn en overtreden ze toch.De Islamitische Wettelijke Traditie, ook wel de Islamitische Wet genoemd, die over alle aspecten van het leven van een Muslim handelt, van dagelijkse activiteiten tot spirituele zaken, strafrecht, economie, enz is daar als algemene wet aangesteld. Het lijkt me dan niets meerdan vreemd om mensen die de islam de rug toekeren zo snel mogelijk weer terug naar de schepper toesturen om de echte straf te ondergaan

Laatst bewerkt:
Iedereen die bereidt is te sterven voor zijn idealen is een held wat die idealen ook mogen zijn omdat deze persoon tot de uiterste opoffering bereidt is.

Het zal je misschien verbazen maar ik krijg meer positieve respons dan negatieve.

Alleen van belang op de werkende klasse.

Ja OK, maar ben je ook een held als je andere mensen (of werelddelen als Europa, check die foto van Spiertje) wilt uitroeien omdat ze 'niet geloven' ofzo?

Ram dat er maar eens in bij dat stel ongelovigen hier.

Heb je er last van dat 'wij' ongelovig zijn?

jaaa ga erheen deze zomer :)

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Terug
Naar boven