Fitness Seller

Lang AAS gebruik

Wat dacht je van leeftijd. Tegen die tijd zou iedereen wel eens moeten denken aan TRT. Herstel gaat tegen die tijd al helemaal k*t zijn en ik ga er even vanuit dat kinderen niet meer op de planning staan. Ik snap niet waarom je jezelf weer door die hele molen moet gooien op je 54e.

Laat me niet lachen, vijftig is sowieso tegenwoordig de nieuwe dertig maar dat je dan hormonaal een wrak zou zijn is gewoon een fabeltje: http://forum.dutchbodybuilding.com/...or-ouder-worden-door-ongezonder-leven-312091/

PS: al kan het natuurlijk wel als hij buiten het kuren ook ongezond leefde/leeft.

Laat me niet lachen, vijftig is sowieso tegenwoordig de nieuwe dertig maar dat je dan hormonaal een wrak zou zijn is gewoon een fabeltje: http://forum.dutchbodybuilding.com/...or-ouder-worden-door-ongezonder-leven-312091/

PS: al kan het natuurlijk wel als hij buiten het kuren ook ongezond leefde/leeft.

Ik heb dat artikel al eens gelezen. Een 50+er die 2 jaar non-stop heeft gekuurt valt helaas niet onder de groep gezonde mannen. Als hij daarnaast nog amper HCG heeft gebruikt dan neemt de kans op herstel nog een slechtere wending. Wie weet herstelt hij maar of dat spoedig en lekker verloopt..

Zoals BigT zegt:
Eerst 2 weken lang om de dag 2000iu HCG.

Daarna twee weken Nolvadex op 40mg en Clomid op 100mg
Daarna nog 2 tot 4 weken door gaan met Nolvadex op 20mg

Dan nog 2 maandjes wachten en zal t hopelijk (gezien zijn leeftijd) weer goed zijn.

hij moet gewoon lekker naar de arts gaan want 2 jaar kuren met alles door elkaar is een beetje dom... gewoon naar een endo gaan...

Zoals BigT zegt:
Eerst 2 weken lang om de dag 2000iu HCG.

Daarna twee weken Nolvadex op 40mg en Clomid op 100mg
Daarna nog 2 tot 4 weken door gaan met Nolvadex op 20mg

Dan nog 2 maandjes wachten en zal t hopelijk (gezien zijn leeftijd) weer goed zijn.
gast veelste kort 40mg novla heeft geen zin 20mg ruim voldoende
minimaal 10 weken ik zou zelf zeker aan 18weken denken

gast veelste kort 40mg novla heeft geen zin 20mg ruim voldoende
minimaal 10 weken ik zou zelf zeker aan 18weken denken

Heb je zo een power PCT zoals ik hierboven beschrijf zelf wel een geprobeerd?
Ook op amerikaanse boards (waar ze alleen maar heel lang kuren) staat t vol met deze PCT,
en dat komt omdat het werkt.
Heb t zelf ook geprobeerd na lang on. Werk beter dan nolva 20mg trust me.

heeft iemand een goed adres voor een soortgelijk profiel als Dr de Ronde, maar dan in Belgie?

Grappig dat mensen hier wel serieus op in gaan op iemand die zonder enig doel of hulp zelf maar 2 jaar non stop kuurt en dan ineens wil weten hoe die moet herstellen. En alle doctors hier staan op voor zo iemand. Lijkt me logische als hij enige kennis van zaken had had hij geweten dat 2 jaar kuren gewoon dom is punt. Dat kan wel maar dan had hij tussendoor paar maanden geen AAS alleen sth gebruiken moeten toepassen. In ieder geval succes met herstel

Heb je zo een power PCT zoals ik hierboven beschrijf zelf wel een geprobeerd?
Ook op amerikaanse boards (waar ze alleen maar heel lang kuren) staat t vol met deze PCT,
en dat komt omdat het werkt.
Heb t zelf ook geprobeerd na lang on. Werk beter dan nolva 20mg trust me.
ik heb zelf na half jaar alleen nolva herstel ging goed

endo raad ook alleen maar novla kijk maar bijv naar (krieltje) die toen naar dhr ronde is geweest

ik heb zelf na half jaar alleen nolva herstel ging goed

endo raad ook alleen maar novla kijk maar bijv naar (krieltje) die toen naar dhr ronde is geweest

Ja kan toch altijd nolva door blijven slikken of ben ik nou gek?

Alleen trust me, als je eerst 2 weken lang om de dag een hoge dosis Pregnyl zet,
direct opvolgend door nolva + clomid, dan heb je dat half jaar niet eens nodig.

sry bedoelden ik had zelf een kuur van half jaar had 45dagen nolva gedaan op 20mg

Ja kan toch altijd nolva door blijven slikken of ben ik nou gek?

Alleen trust me, als je eerst 2 weken lang om de dag een hoge dosis Pregnyl zet,
direct opvolgend door nolva + clomid, dan heb je dat half jaar niet eens nodig.

Hoe kan je HMG integreren in zo'n Power PCT?

HCG zou ik eerst doen, maar dan ook een flinke dosis want dat zal nodig zijn. En pas nadat je klaar bent met de HCG en het heeft hopelijk een effect gehad kan je nolva overgaan, ik zou eigenlijk nolva combineren met clomid ipv hogere dosis voor één van beiden.

En naar een endocrinoloog gaan heeft alleen zin als die zich ook verdiept heeft in kuren zoals in BB gedaan wordt. Het is niet zo je dat in directe zin in je studies leert. ;)

Verder zal het gewoon tijd vragen om te herstellen, het helpt om dan heel gezond te gaan leven zodat je eigen testosteron alle hulp krijgt om te herstellen. De schade kan natuurlijk groter zijn dan wij van hier uit kunnen inschatten. TRT zou ik alleen overwegen als natuurlijke test om één of andere reden laag zou blijven.

Dr. De ROnde van de KG behandeld meerdere ex AAS patienten

Bloedtest laten doen!

en niet echt slim om 2jaar on te zijn en dan pas vragen wat hij moet nakuuren

Damn maanden aan een stuk nolva. Byebye gezondheid. Niet dat het veel uitmaakt na 2j kuren but still. Nolva is geen snoepgoed...

Die kerel zal vermoedelijk sowieso aan de TRT moeten, of er als een wrak uitkomen.

Terug
Naar boven