AndroidHealthClinic

langdurig creatine gebruik is veilig

dan ga je na een lange tijd wel zelf geen meer aanmaken,mits je lichaam het gewoon is te krijgen word de eigen productie stopgezet:rolleyes:

het was eigenlijk een grapje
maar er staat hierboven toch dat door creatinesuppletie de eigen aanmaak van creatine ook stopt(of heel erg afneemt)na 2 maanden, en je dus meer moet supplementeren om dat nieuwe tekort ook op te vangen
dus elke week 1 gram test zetten, wat boeit het dan dat jezelf die 70mg pw niet meer aanmaakt, zolang je maar doorzet

Ik heb een vraag over creatine, zou ik het nu al moeten gebruiken? ik ben pas begonnen, dus ik veronderstel dat ik best nog even wacht ermee? en ook wacht met BCAA's?

Ik heb een vraag over creatine, zou ik het nu al moeten gebruiken? ik ben pas begonnen, dus ik veronderstel dat ik best nog even wacht ermee? en ook wacht met BCAA's?
Zou er nog mee wachten. Ik ben het pas na 3-4 maanden gaan gebruiken. Je gaat er op dit moment nog weinig aan hebben, je moet sowieso nog leren om optimaal te trainen. Ook BCAA's nog niet nodig, beperk je shake tot koolhydraten en wat whey.

Zou er nog mee wachten. Ik ben het pas na 3-4 maanden gaan gebruiken. Je gaat er op dit moment nog weinig aan hebben, je moet sowieso nog leren om optimaal te trainen. Ook BCAA's nog niet nodig, beperk je shake tot koolhydraten en wat whey.
Ok, doe ik zeker :) kmoet nog altijd de technieken wat leren, zeker deadlift..*zucht* Morgen ga ik squatten, ook best moeilijk :p

het was eigenlijk een grapje
maar er staat hierboven toch dat door creatinesuppletie de eigen aanmaak van creatine ook stopt(of heel erg afneemt)na 2 maanden, en je dus meer moet supplementeren om dat nieuwe tekort ook op te vangen
dus elke week 1 gram test zetten, wat boeit het dan dat jezelf die 70mg pw niet meer aanmaakt, zolang je maar doorzet
ja maar wil jij je hele leven test blijven injecteren dan?Plus dat je dan ook HCG bij moet gaan zetten om je ballen op grote te houden

Dat je lichaam stopt met aanmaak is logisch. Lichaam is lui en als je lichaam voldoende krijgt aangeleverd, waarom dan nog zelf aanmaken. (is trouwens ook altijd bevestigd).

Waar het om gaat is dat waneer extra aanvoer stoptje lichaam weer gewoon verder gaat met aanmaken en dus niet het vermogen verliest om zelf aan te maken zoals ooit werd beweerd (soms nog).

Persoonlijk vind ik het en pluspunt omdat dan de aminozuren waaruit je lichaam zelf creatine aanmaakt overblijft voor andere doelen. Tweede grote voordeel is dat bij verminderde aanmaak er verlaagde homocysteine waarden zijn.

Ik vind trouwens de verglijking met AAS de plank voledig mis slaan.

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven