AndroidHealthClinic

Langdurig gebruik Deca/Testo bij vrouw

• Topic Starter Topic Starter
Aangezien ik over dit onderwerp te weinig kennis heb durf ik niet iets aan te bevelen.

Iig iets wat laag androgeen is. Heeft ze uberhaupt wel hormonale ondersteuning nodig, zijn supplementen niet afdoende?

Nee, je moet je voorstellen dat ze dit en ruim dertig jaar doet en op haar gebiet, zelfs met 50jaar nog steeds tot de top van NL behoord.
Het is nu echt aan de tijd iets te gaan doen. En ik denk dat jij net zo goed weet als ik dat alles wat legaal is bijna of niets helpt, en alles wat illegaal is dus wel....

Groet

ik vraag me af met jou en ook haar kennis hierover of ze niet met gewoon hard trainen en wat leuke supplementen goed uit de voeten kan.

He, deze vrouw is op, leeg en afgetraint. Buiten dat feit om geloof ik dat zij zonder enige medicatie meer gesport heeft dan een groot deel van dit forum.
Misschien snap je nu dat een panadol plus, lipotrex of soortgelijke niet meer helpen.

ik raad het ook niet, ik zei dat wanneer je over zo'n periode praat enkel hgh overblijft, omdat de rest gecycled dient te worden. Dan is het aan TS zelf, na grondig onderzoek, of hgh voor hen uitkomst kan bieden voor wat ze zoeken. Daarnaast doet hgh heus wel meer dan enkel
vet verbranden hoor..maar nogmaals, ik raad helemaal niemand wat aan.

dus HGH blijkt een goede optie te zijn. met welke kosten en doseringen moet zij ca rekenen.

He, deze vrouw is op, leeg en afgetraint. Buiten dat feit om geloof ik dat zij zonder enige medicatie meer gesport heeft dan een groot deel van dit forum.
Misschien snap je nu dat een panadol plus, lipotrex of soortgelijke niet meer helpen.

Niet zo snel oordelen over de bestaande leden maat, alsof jij hun train-ervaringen kent.

dus HGH blijkt een goede optie te zijn. met welke kosten en doseringen moet zij ca rekenen.

Prijzen vraag jij je dealer maar, hier is dat niet toegestaan.

wat verwacht je nou te gaan doen voor haar?? ze is op, leeg en afgetraind?

als ze spiermassa wil moet je een anabool met haar samen uitzoeken waarvan zei ook weet wat de bijwerkingen zijn. dus niet zomaar iets doorgeven en zeggen dat het wel goed is.

hgh word je ook lui van dus vind ik een nutteloos middel voor iemand die "op" is (wat dat ook mag betekenen)

HCG wil bij sommige mensen wel eens vetverbrandend werken maar ze is afgetraind dus dat is niet nodig.

ik heb vrienden en kenissen om me heen en zowel mannen als vrouwen van 45 tot 55 die zien er nog steeds ****ing goed uit, en kom ik 4 x in de week in de gym tegen. dus denk dat ik goed weet waar ik over praat.

ga jij eerst maar eens zelf een beetje research doen in plaats van hier een advies van zomaar iemand aan te nemen wat jij vervolgens in een vrouw van 50 gaat spuiten.

succes ermee...

Laatst bewerkt:
Niet zo snel oordelen over de bestaande leden maat, alsof jij hun train-ervaringen kent.

Even ter informatie: wou niemand tegen de schenen schoppen, slechts de situatie beter uitleggen.

Prijzen vraag jij je dealer maar, hier is dat niet toegestaan.

Prijzen vraag ik idd. mijn dealer en weet dat dat hier niet toegestaan is. Wou slechts weten of haar dat in doorsnee 1,- of 100,- kost zodat ik me ongeveer een kostenplaatje kon maken.

wat verwacht je nou te gaan doen voor haar?? ze is op, leeg en afgetraind?

als ze spiermassa wil moet je een anabool met haar samen uitzoeken waarvan zei ook weet wat de bijwerkingen zijn. dus niet zomaar iets doorgeven en zeggen dat het wel goed is.

hgh word je ook lui van dus vind ik een nutteloos middel voor iemand die "op" is (wat dat ook mag betekenen)

HCG wil bij sommige mensen wel eens vetverbrandend werken maar ze is afgetraind dus dat is niet nodig.

ik heb vrienden en kenissen om me heen en zowel mannen als vrouwen van 45 tot 55 die zien er nog steeds ****ing goed uit, en kom ik 4 x in de week in de gym tegen. dus denk dat ik goed weet waar ik over praat.

ga jij eerst maar eens zelf een beetje research doen in plaats van hier een advies van zomaar iemand aan te nemen wat jij vervolgens in een vrouw van 50 gaat spuiten.

succes ermee...

Ik onderschat jullie kennis niet, anders was ik niet op dit forum.

Jullie hoeven je ook niet persoonlijk aangesproken te voelen als ik zeg "ze heeft meer getraint dan de meeste mensen hier op dit forum". Als je een beetje verder denkt, weet je wat ik daar duidelijk mee wil maken!!

OP, LEEG EN AFGETRAINT: Wil betekenen dat het lichaam na zo veel jaar zo veel prestatie geleverd te hebben aan zijn natuurlijke einde is. Vandaar proberen wij op deze weg een oplossing te vinden.

En als laatste: Research doe ik wel degelijk, anders wij wij nu hier niet aan het schrijven. Ook duikelijk moet je zijn dat ik niet niet zomaar een vrouw op leeftijd een naald in haar kont jaag, wederom verweis ik weer naar dit topic..

Ik ben erg blij met jouw/jullie meningen, maar wees niet zo snel op je pik getrapt.

en toch zou ik eens doen wat ik zei gewoon eens op 1 iu per dag gaan beginnen eens kijken wat dat geeft vooral omdat ze al op een respectabele leeftijd is werkt dat zelfs beter als dat je jonger bent....

ik ben niet op me pik gatrapt maar je maakt gewoon niet duidelijk wat je nu voor haar wil.

wil ze spiermassa? conditie? geen vetverbranding neem ik aan als ze afgetraind is.

voor een trainingboost kom je toch uit bij ephedrine maar dat zou ik persoonlijk een oudere vrouw zeker niet aanraden.

Bedank voor jullie informatie: Hier mijn beslissing:

Het zal op korte termijn (dus nu direct) anavar of primobolan worden. Echter niet meer dan 2 a 3 maanden in lage dosering. Dit geeft haar even de tijd een afspraak te maken bij de endocrinoloog die haar verder kan consulteren over het langdurig gebruik van HGH.

Ik geloof dat ik hiermee een redelijke beslissing heb getroffen, mochen er echter nog op- of aanmerkingen zijn, let me know.

Hartelijk dank.

en toch zou ik eens doen wat ik zei gewoon eens op 1 iu per dag gaan beginnen eens kijken wat dat geeft vooral omdat ze al op een respectabele leeftijd is werkt dat zelfs beter als dat je jonger bent....

Dit ga ik zeker doen, bijna alle antwoorden op dit topic, in iedergeval die voor lange termijn tenderen naar HGH, thanx.

ik ben niet op me pik gatrapt maar je maakt gewoon niet duidelijk wat je nu voor haar wil.

wil ze spiermassa? conditie? geen vetverbranding neem ik aan als ze afgetraind is.

voor een trainingboost kom je toch uit bij ephedrine maar dat zou ik persoonlijk een oudere vrouw zeker niet aanraden.

Als ik een persoonlijke schatting moet doen: stats 170cm/60Kg/12%bf,
dus eigenlijk vrij gezonde stats.
Het gaat haar voornamelijk om meer energie en kracht. Dat zijn de twee bovenste proriteiten. Aaneen paar kilo droge spiermasse (primo) zou zij zeker geen probleem mee hebben, zelfs blij zijn. Maar je snapt natuurlijk zelf wel dat het niet 10 tot 15kg gewichtstoename moet worden, dat is geen porem. Het moet wel binnen vrouwlijke beperkingen blijven.

Dus: Kracht en Power om die Aerobicslessen te kunnen draaien...

Ja, indien iemand weet wat ie doet lijkt het me minder schadelijk dan AS..

alsof "wij" (als leken wat sth doet in je lijf)????
had laatst heel interessant artikel gelezen over igf en darmkanker.....hoor je op de fora nooit iemand over maar is medisch gezien een reeel probleem

een vrouw op een dht variant zetten is niet handig....lage dosering nnp (weinig androgeen en korte half-life) lijkt me verstandiger..

overigens een vermoeid lichaam (50 jaar nogwel...dan mag je ook wel moe zijn na 30 jaar topsport) verder in het rood jagen met sterioden is het dommste wat je kunt doen!

Het zal op korte termijn (dus nu direct) anavar of primobolan worden. Echter niet meer dan 2 a 3 maanden in lage dosering. Dit geeft haar even de tijd een afspraak te maken bij de endocrinoloog die haar verder kan consulteren over het langdurig gebruik van HGH.

Ik geloof dat ik hiermee een redelijke beslissing heb getroffen, mochen er echter nog op- of aanmerkingen zijn, let me know.

Hartelijk dank.

Precies kerel, laat die endo er dan maar eens naar kijken, volledige bloedtest etc.

alsof "wij" (als leken wat sth doet in je lijf)????
had laatst heel interessant artikel gelezen over igf en darmkanker.....hoor je op de fora nooit iemand over maar is medisch gezien een reeel probleem

een vrouw op een dht variant zetten is niet handig....lage dosering nnp (weinig androgeen en korte half-life) lijkt me verstandiger..

overigens een vermoeid lichaam (50 jaar nogwel...dan mag je ook wel moe zijn na 30 jaar topsport) verder in het rood jagen met sterioden is het dommste wat je kunt doen!

Kan hij beter aan die endo over laten.
Liefst een beetje progressieve man/vrouw, want met die 45+ endo's heb ik ervaring.
M.a.w. ze geven je niet zomaar wat, en als ze horen wat voor historie zij heeft zijn ze al terughoudender.

Veel succes!!

Hartelijk dank.

Geen Primo dus. Aangezien deze zeer hoog androgeen is.

Doe jezelf nu een lol en lees dat linkje eens wat ik hier eerder postte.

Testo niet hoger dan 30/50 mg per week doen voor een vrouw.

Daar heeft ze meer dan genoeg aan en dan blijf je binnen de grenzen van het toelaatbare qua vermannelijking.

Anavar is een veel betere optie om te beginnen imo..

Beginnen op 10mg per dag en kijken hoe dat gaat, desnoods iets verhogen naar 15/20 mg p dag en dat voor een week of 6.

Bedenk wel dat je alles in periode's doet dus niet dat je haar aanraad om nog een paar jaar aan 1 stuk te kuren.

Er zijn zoveel opties mogelijk voor een vrouw dat je beter rustig aan kan beginnen met een middel zoals anavar om te kijken hoe ze daar op reageert.

Succes.

Klopt asls een bus dude!!

Rete geil worden ze ervan pfff niet normaal ;-)
Primo 100mg per week gaat ook goed , maar WINSTROL.......... niet aan laten beginnen mits je wilt dat ze kaal wordt!!!!

Weet je eigenlijk wel wat hgh met je doet, Roberto?

Je kan toch geen hgh aan gaan raden als iemand op zoek is naar kracht en energie of hoe heb ik het nou?

HGH op zich doet helemaal geen klote behalve vet verliezen dus waarom je hgh adviseert aan iemand die op zoek is naar kracht en energie is me een raadsel.

Niet om je aan te vallen; maar dan vraag ik me af waarom jij gigantische hoeveelheden zet als het toch alleen om vetverbranding gaat.

Uit ervaring van anderen weet ik dat je zeker op die leeftijd heel veel profijt kan hebben aan -10 iu GH per week. Onder andere vetverbranding, maar ook goede slaap, meer energie, etc..

Als je weet hoe je het moet gebruiken, en je staat 100 % achter het gebruik dan zie ik het probleem niet. :)

Ik zou geen dht/angdrogeen nemen. Neem anabool. Bijv turinabol/deca/bold. Die zijn wat vrouwvriendelijker. En vrouwen hebben beduidend minder nodig om goede progressie te maken. Zo hebben vrouwen bijv genoeg aan 5-10mg turinabol terwijl de meeste mannen een goed effect hebben vanaf de 40mg.

Niet om je aan te vallen; maar dan vraag ik me af waarom jij gigantische hoeveelheden zet als het toch alleen om vetverbranding gaat.

Uit ervaring van anderen weet ik dat je zeker op die leeftijd heel veel profijt kan hebben aan -10 iu GH per week. Onder andere vetverbranding, maar ook goede slaap, meer energie, etc..

Als je weet hoe je het moet gebruiken, en je staat 100 % achter het gebruik dan zie ik het probleem niet. :)

Ik gigantische hoeveelheden?

Zit zelf op 6iu per dag dus dat valt wel mee dacht ik?:p

Maar veel belangrijker is dat ik niet op HGH-only zit, bro.

Ik zet er nog test,deca en t4 naast.

Dat bedoel ik dus te zeggen, als je HGH optimaal wil gebruiken zal je er wat naast moeten zetten.

En verbeterde slaap geldt echt niet voor iedereen zoals Younggod ook al aangaf, er zijn er velen (waaronder ikzelf) die veel minder vast slapen dan zonder HGH.

Daarom is het tricky om iemand HGH-only aan te raden imo.

Terug
Naar boven