AndroidHealthClinic

Langdurig gebruik Deca/Testo bij vrouw

Testosterone propionate 50 mg per week gaat bij een hoop vrouwen goed, sommige krijgen last van hesse stembanden, als dat gebeurt gewoon een beetje verlagen.
Ik ken iemand die dit al meer dan 6 maanden heeft gebruikt, zonder vreemde bijwerkingen

ik ken iemand met vrij ernstige tussentijdse bloedingen door een minimale test

Boldone? Volgens mij weinig sides bij laag gebruik..

hgh op 1 iu per dag om te beginnen dat is ook de meest gangbare dosis in Amerika voor vrouwen;

Laatst bewerkt:
Als ze af willen vallen wel, gab.

Als je groei wil bewerkstelligen zal je er echt wat naast moeten zetten anders heb je er niet veel meer aan dan het cut-effect.

ik vraag me af met jou en ook haar kennis hierover of ze niet met gewoon hard trainen en wat leuke supps goed uit de voeten kan.

Roberto ik vraag me al een tijdje af...ben dat op je avatar ?

hgh op 1 iu per dag om te beginnen dat is ook de meest gangbare dosis in Amerika voor vrouwen;

Als ze af willen vallen wel, gab.

Als je groei wil bewerkstelligen zal je er echt wat naast moeten zetten anders heb je er niet veel meer aan dan het cut-effect.

ja je hebt gelijk daarin maar ik snap zo eigenlijk niet wat de doelstelling is wil ze groeien of gewoon conserveren :D als ze wil groeien dan wat hoger gaan zitten en misschien in combinatie met anavar.....

ik vind wel dat hier weinig te vinden is qua vrouwen en aas gebruik is wel een gemis vind ik het lijkt wel of ze het daar niet over willen hebben een soort schaamte of wat is het??

• Topic Starter Topic Starter
Ik denk dat een aantal mensen me niet helemaal goed begrepen hebben. Dit is een vrouw die sinds 30jaar op topniveau in de aerobicswereld les heeft gegeven (2 a 3 lesuren per dag, 5 x in de week) en die hiervan haar broodje moet betalen.

HAAR LICHAAM IS LETTERLIJK OPGETRAINT

Ze wil dit nog 3 a 4 jaar blijven doen, maar kan dit fysiek gewoon bijna niet meer opbrengen. Ze vroeg dus aan mij of er iets bestaat wat haar over de bovengenoemde periode de kracht en energie geeft dit op een prettige manier door te trekken zonder dat ze de ene kwaal na de andere krijgt...

By the way: de mannelijke veranderingen maken haar niet zoveel uit, moet natuurlijk wel binnen beperk blijven

Als je aan de A.s. gaat lijkt het me dat je gaat werken met cycles.Niet echt een manier om constant iets extra's te krijgen.In principe wanneer je aan de hgh gaat zal de werking hetzelfde moeten blijven al heb ik meerdere keren gelezen en gehoord dat je na ongeveer een jaar constant aan de hgh gezeten te hebben de verbeteringen langzaam op een doodspoor komen.Heb hier geen ervaring in maar alleen van horen zeggen.

zeker als je het zo lang wil doen, zie ik enkel hgh als mogelijke uitkomst..

voor zoiets bestaan er HRT dokters die evengoed vrouwen als mannen behandelen. daar wordt om de 6 maanden bloed genomen en de dosis aangepast. die HRT dokters geven wel testosteron en geen primo, anavar of deca. in combinatie met de andere nodige hormonen. een vrouw van 50 jaar kan toch beter onder begeleiding van een ervaren arts haar hormoonhuishouding laten optimaliseren ipv zelf te prullen.

zeker als je het zo lang wil doen, zie ik enkel hgh als mogelijke uitkomst..

Ze vroeg dus aan mij of er iets bestaat wat haar over de bovengenoemde periode de kracht en energie geeft

Weet je eigenlijk wel wat hgh met je doet, Roberto?

Je kan toch geen hgh aan gaan raden als iemand op zoek is naar kracht en energie of hoe heb ik het nou?

HGH op zich doet helemaal geen klote behalve vet verliezen dus waarom je hgh adviseert aan iemand die op zoek is naar kracht en energie is me een raadsel.

ik raad het ook niet, ik zei dat wanneer je over zo'n periode praat enkel hgh overblijft, omdat de rest gecycled dient te worden. Dan is het aan TS zelf, na grondig onderzoek, of hgh voor hen uitkomst kan bieden voor wat ze zoeken. Daarnaast doet hgh heus wel meer dan enkel
vet verbranden hoor..maar nogmaals, ik raad helemaal niemand wat aan.

• Topic Starter Topic Starter
Wil me ten eerste even vrinedelijk bedanken voor jullie raad. Ik zal deze raad samen met een gefundeerde mening van een hormonen dok. samen leggen en een beslissing nemen, middeweg.

Maar voor zover...: OK, even een voorstel naar aanleiding van alle reacties van jullie samen. Als jullie voor deze keus stonden, wat zou het dan worden. Ik overweeg nu haar deca of primo te injecteren (testo niet, vanwege de sterke vermannelijking). En in welke dosering zou dat dan moeten gebeuren..? Is 200mg (deca) of 100mg (primo) goed of moet ik nog lager gaan..?

Ook een mogelijkheid is natuurlijk eerste eens het bovengenoemde uit te proberen en regelmatig bloed af te nemen en te laten analyseren bij dok. Mocht blijken na 3 tm 6 mnd dat de bijwerkingen op lange termijn toch niet acseptabel blijken kunnen we altijd nog overwegen richting HGH te gaan.

IS DIT WAT.....

Terug
Naar boven