XXL Nutrition

Lange bulk kuur gevolgd door korte cut kuur?

Ano_1992_64

Dutch Bodybuilder
uitgeschakeld
Waardering
19
Ik had laatst een onderwerp aangemaakt ivm boldenone en op onderhoud eten.

Na wat meningen vind ik het idd zonde van zoveel aas als je op onderhoud wilt gaan eten..

Ik had als 2de kuur het volgende in gedachten, ik wil graag boldenone gaan gebruiken omdat dit mijn 2de kuur is en boldenone vrij licht is in vergelijking met tren of deca.

1-12 of 14? Test e 750mg
1-12 of 14? Bold 750mg

Evt arimidex, maar bij eerste kuur 750mg test e geen gyno dus verwacht deze keer ook geen, maar toch bij de hand voor geval dat..

Daarna 4 of 6 weken? Test e 125mg/week

Gevolgd door

1-8 150mg test p eod
1-8 100mg mast p eod

Lijkt dit wat?

En wat doe je aan de injectie pijn van prop?
Heb gehoord dat het nogal vrij pijnlijk is..

Ziet er goed uit maar je moet de weken even goed benoemen voor de duidelijkheid.

1-12 test 750
1-12 bold 750(?)

13-19 Test 125

20-28 150 testP eod
20-8 100 mastP eod

Overigens vind ik die bold raar gedoseerd. Doe gewoon 800? misschien zelfs 600

De pijn van prop is overdreven imo, gewoon heel langzaam injecten en geen centje pijn

• Topic Starter Topic Starter
Ziet er goed uit maar je moet de weken even goed benoemen voor de duidelijkheid.

1-12 test 750
1-12 bold 750(?)

13-19 Test 125

20-28 150 testP eod
20-8 100 mastP eod

Overigens vind ik die bold raar gedoseerd. Doe gewoon 800? misschien zelfs 600

De pijn van prop is overdreven imo, gewoon heel langzaam injecten en geen centje pijn

Nee de bold die ik wil kopen bevat 250mg/ml, en iemand van mijn gym heeft een cut kuur met test prop, en tren a gedaan en hij zei dat hij na 2 weken overgeschakeld is op enanthaat omdat hij niet meer kon wandelen van de pijn, heeft alles gedaan, traag geinjecteerd, warme compress opgehouden, gemasseerd, en met enanthaat had hij geen last meer..

Zag hem trouwens die 2 weken zwaar manken dus ik geloof hem wel, en hij is vrij groot, geen ecto wenerd..

Edit: hoeveel weken zou ik die bold doen, hier zie ik dat er veel zeggen 14 weken, en op amerikaanse forums 16 omdat het een licht anabool middel is en een lange werking nodig heeft..

Laatst bewerkt:
srs ? 20 jaar en al 750mg test pweek... waar gaat dit heen man.

Ik zou eerst cutten en dan lean bulken overigens. Lean bulk met 250 test en 400 tren ew of e5d.

jep, direct cutten na bulken is bye bye gains.

Diep cutten en dan lean gainen.

VP nooit hoog laten oplopen, maak je de beste kwaliteit gains

11%, waarom uberhaupt cutten? Gewoon in de gaten houden in je bulk en je hebt geen cut nodig.

Half jaar on,lekker ik wil ook!

jep, direct cutten na bulken is bye bye gains.

Diep cutten en dan lean gainen.

VP nooit hoog laten oplopen, maak je de beste kwaliteit gains

Dat wist ik niet, hoe komt dit?

Zal dan idd eerst cutten en dan lean bulken, wil graag op 1 digit komen en dit voor de zomer zo houden.

Als 2e kuur gelijk 28 weken kuren is best pittig...

No offense... je gaat Bold gebruiken omdat het een vrij lichte roid is maar gaat vervolgens wel 28 weken lang je axis platleggen... beetje tegenstrijdig... ik zou er nog eens over nadenken.

Mocht je er toch voor gaan wel een hele goede PCT samenstellen want je herstel zal niet gemakkelijk worden.

Just my 2 cents... succes!

Als 2e kuur gelijk 28 weken kuren is best pittig...

No offense... je gaat Bold gebruiken omdat het een vrij lichte roid is maar gaat vervolgens wel 28 weken lang je axis platleggen... beetje tegenstrijdig... ik zou er nog eens over nadenken.

Mocht je er toch voor gaan wel een hele goede PCT samenstellen want je herstel zal niet gemakkelijk worden.

Just my 2 cents... succes!

Kuurtje is maar gepland voor juli, dus ik zoek nog zoveel mogelijk info, ik heb hier nog ephedrine liggen, ik ga denk ik natty paar weken cutten en daarna laatste 2-3weken cutten met ephedrine vooraleer ik met bold ga bulken..

Daarom dat ik zoveel vragen stelde, wist zelf niet zeker wat ik wou, maar ga denk ik bovenstaande volgen zodat mijn axis niet te lang stil ligt, is maar mijn 2de kuur, loop nog een beetje te hard van stapel.

Besankt jongens voor jullie hulp btw!

Iedere ochtend 45min fatburning op de band heb je meer aan dan een cut kuur met jou Stats. Wat wil je precies bereiken en waarom kies je voor bold?

Iedere ochtend 45min fatburning op de band heb je meer aan dan een cut kuur met jou Stats. Wat wil je precies bereiken en waarom kies je voor bold?

Ja ik ga idd natural cutten, ik had een beeld in mijn hoofd om hard en droog te staan voor de zomer, maar idd met die stats zal het niet voor deze zomer zijn..

Ik wil nog niet aan het "harder" spul zoals tren en dk, maar wil toch iets toevoegen dan test only, en vond bold het beste alternatief, alhoewel er niet veel goeds over gezegd wordt..

Ja ik ga idd natural cutten, ik had een beeld in mijn hoofd om hard en droog te staan voor de zomer, maar idd met die stats zal het niet voor deze zomer zijn..

Ik wil nog niet aan het "harder" spul zoals tren en dk, maar wil toch iets toevoegen dan test only, en vond bold het beste alternatief, alhoewel er niet veel goeds over gezegd wordt..

gewoon een clean bulk houden man, je staat 11% is netjes gewoon je vp niet hoog oplaten lopen zo clean mogelijk dan moet het wel goed komen succes!

klopt die 11%?

waarom ga je anders niet voor nu een cut met var of primo en vervolgens een bulk met test/tren?

Terug
Naar boven