XXL Nutrition

Lange wordt ripped to tha bone

• Topic Starter Topic Starter
Je snapt ook wel dat ik jouw als voorbeeld neem van gasten die hier voorbij komen zeilen met pics "tijdens de bulk" met lichamen waar alle dope al in gezeten heeft wat er zo;n beetje in anabolic wonderland te verkrijgen is die al 9 kuren hebben gehad, wat nix is, en ook nooit wat zal worden, maar ze zijn el 110 kilo? en kunnen wel 150 kilo bankdrukken :rolleyes:

PS: Respect voor je bergen chocolade zo rond 15:00 :roflol: schitterend
ga zo door kerel :thumbs:

Wijze woorden voor iemand die mij niet kent, en afgaat op stat's ipv look :rolleyes:

slaat die zin op mij?
heb laatst een discussie met je gehad over tren gebruik..onderdrukking van thyriods...leidt tot stijging van prolactine....geeft smerige gyno..dus t3/t4 toevoegen!

als je gaat cutten is tren de magische stof. persoonlijk zou ik var laten varen.
ga voor test, tren en een dht. heb je alle pathways bezet:D

Dit wordt mn kuur waar deze uber ecto over 2 weken invliegt :meal:

Stats: 2 mtr ( hoezo lang!?)
Gewicht: 95 kilo bij 10%
Doel: 95-100 kilo bij 5%

1-4 Dianabol (naposim) 50 mg/dag
1-8 Sustanon 500 mg/wk
1-8 Trenbolone Enanthaat 400 mg/week
Evt Nakuur : alleen bij sides Of merkbaar k*tgevoel tijdens herstel

Doel is om deze zomer ultra ripped te worden. :cool: Na een test-bold kuur is mn vet% wat gestegen, mede door een niet al te clean dieet.Op een dianabol only ( 6 weken lang 40 mg/dag) ging ik als een speer, en werd ik knetterdroog, vandaar dat deze combi me wel wat leek :D. Test de basis, en trenbolone en dianabol om de boelk goed strak te trekken. Eten ga ik op onderhoud doen, en ik ga deze kuur extreem hoog in de eiwtten zitten ( 300 gram /dag):)
Nakuur liever geen dicussie over, ik heb ervaring met Clomid EN Nolvadex, en beiden hebben niet gebracht wat ze moesten doen ( behalve de clomid) ALS ze gebruikt worden zullen het hele lage dopseringen worden en niet die bommen die hier vaak neergezet worden, ieder z'n ervaring toch?Ik plan de kuur 8 weken, omdat mn ervaring is dat de rek er na 8 weken wel uit is, en je door langer door te kuren ook slechter hersteld opd en duur. Bij mij wel iig

Iemand commentaar? Tips, op/ aanmerkingen of aanvullingen?

Greetz

Lange

Als ik het goed begrijp wil je in 8 weken tijd 5% BF verliezen en 5 - 10 kg vvm winnen? Dat lijkt me wel erg hoog gegrepen, je mag al blij zijn als je van 10% BF naar 5% gaat zonder vvm verlies.

Dianabol om strak te trekken... hmmm ik werd er mega puffy van.

Kuur ziet er verder wel lekker uit, maar ik zou er dan gewoon een bulkkuur van maken; dus flink vvm gainen zonder al te veel vet aan te zetten.

Verder vind ik 300 gr eiwit per dag nu niet echt mega veel hoor. Zit zelf year-round op 300+, tijdens een bulkkuur 400+.

trouwens var en tren samen zonder pct....zonder bromo, diostinex lijkt me echt niet slim....beide zorgen voor stijging vh prolactine-shit....daarmee onderdruk je pas hard.

heb ooit een weekje var samen laten lopen met tren (100mg var p/d en 150mg tren act eod) nou.........daar hielp zelfs 750mg test p/w niet bij!

trouwens var en trenbolone samen zonder pct....zonder bromo, diostinex lijkt me echt niet slim....beide zorgen voor stijging vh prolactine-shit....daarmee onderdruk je pas hard.

heb ooit een weekje var samen laten lopen met trenbolone (100mg var p/d en 150mg trenbolone act eod) nou.........daar hielp zelfs 750mg test p/w niet bij!

Je hoort het, je bent gewaarschuwd Lange... die camel toe wordt anders ineens een stuk minder interessant.

slaat die zin op mij?
heb laatst een discussie met je gehad over trenbolone gebruik..onderdrukking van thyriods...leidt tot stijging van prolactine....geeft smerige gyno..dus t3/t4 toevoegen!

als je gaat cutten is trenbolone de magische stof. persoonlijk zou ik var laten varen.
ga voor test, trenbolone en een dht. heb je alle pathways bezet:D

Precies!!!

Owkeey:

500 test 1-10
400 tren 1-8
winstrol tabs 50 mg dag 6-10

Zoeist?

PS Dennis999, wat ben je "light flammable"? :roflol: BETER LEZEN voor je je aangesproken voelt ;)

Ik zou de test op tot week 8 laten lopen en dan de winny van 8 naar 12 om er met een harde look uit te komen.

Misschien wat proviron ?

Ik zou de test op tot week 8 laten lopen en dan de winny van 8 naar 12 om er met een harde look uit te komen.

Misschien wat proviron ?

Owkeey:
Test 500 1-10
trenbolone 400 1-8
Winstrol 50 mg/dag 1-8
Proviron, hoeveel? Ik heb idd begrepen dat het je herstel zou kunnen bevorderen..........al zijn de meningen hierover verdeeld ;)

Nee, ik bedoel zoiets.

1-8 test
1-8 tren
6-10 winny

Nee, ik bedoel zoiets.

1-8 test
1-8 trenbolone
6-10 winny

Niet ideaal ivm herstel. Test beter 2 weken langer door laten lopen dan tren en de winny kun je beter aan het begin pakken, het zou dan worden week 1-6 winny en test week 1-10. De kuur wordt dan wel erg ruk dus waarom niet gewoon:

1-6 150 mg test prop EOD
1-6 75 mg tren ace EOD
1-6 50 mg winny tabs ED

Korte esters dus de kuur kickt snel in en het spul is ook weer snel je lichaam uit. Korte onderdrukking van de axis en de synergetische werking is optimaal. Wat wil je nog meer :)

Niet ideaal ivm herstel. Test beter 2 weken langer door laten lopen dan trenbolone en de winny kun je beter aan het begin pakken, het zou dan worden week 1-6 winny en test week 1-10. De kuur wordt dan wel erg ruk dus waarom niet gewoon:

1-6 150 mg test prop EOD
1-6 75 mg trenbolone ace EOD
1-6 50 mg winny tabs ED

Korte esters dus de kuur kickt snel in en het spul is ook weer snel je lichaam uit. Korte onderdrukking van de axis en de synergetische werking is optimaal. Wat wil je nog meer :)

Minder prikken? :rolleyes:

Dit kun je trouwens doen met een 0.6 x 30 naald toch?

Maar goed...............in mezelf om de dag prikken heb ik nog ff gen zin, dat doe ik het najaar wel :)
:roflol:

In de sustanon zitten toch ook al korte esthers?

Minder prikken? :rolleyes:

Dit kun je trouwens doen met een 0.6 x 30 naald toch?

Maar goed...............in mezelf om de dag prikken heb ik nog ff gen zin, dat doe ik het najaar wel :)
:roflol:

In de sustanon zitten toch ook al korte esthers?

Valt me van je tegen lange, je hebt altijd een grote bek maar nu er geprikt moet worden loop je te kermen als een beachboy. p*ssy!

In de sus zit ook de decanoate ester, dus het duurt best lang voor alle shit je systeem weer uit is. Niet echt ideaal voor herstel... zeker niet omdat je ook geen cl/nolva gebruikt. 13 weken onderdrukking t.o.v. 6 weken terwijl de gains gelijkwaardig zullen zijn, keuze lijkt me snel gemaakt.

Valt me van je tegen lange, je hebt altijd een grote bek maar nu er geprikt moet worden loop je te kermen als een beachboy. p*ssy!

In de sus zit ook de decanoate ester, dus het duurt best lang voor alle shit je systeem weer uit is. Niet echt ideaal voor herstel... zeker niet omdat je ook geen cl/nolvadex gebruikt. 13 weken onderdrukking t.o.v. 6 weken terwijl de gains gelijkwaardig zullen zijn, keuze lijkt me snel gemaakt.

Waarom wist ik dat je dit ging zeggen en me p*ssy ging noemen?:roflol:
maar je hebt gelijk gast..........zo'n kort kuurtje is maybee wel wat voor me :)
FF zonder dollen, prop etc prik je toch met een 0.6 x 30 naaldje?

Waarom wist ik dat je dit ging zeggen en me p*ssy ging noemen?:roflol:
maar je hebt gelijk gast..........zo'n kort kuurtje is maybee wel wat voor me :)
FF zonder dollen, prop etc prik je toch met een 0.6 x 30 naaldje?

Hm maten weet ik zo niet uit m'n hoofd, zou ik thuis ff in m'n snoeptrommel moeten kijken. Ik pak die met groene sluitstuk voor de glutes, en ik meen blauw voor quads. In principe kan je ook gewoon alles in de glutes zetten, 1,5 ml test + 1 ml trenbolone maandag in je rechterbil, woensdag in de linkerbil, vrijdag weer in de rechterbil enz.

BTW ik wist wel waar je gevoelig voor was. Ff de juiste snaar raken om je over te halen :P
Maar goed van deze kuur ga je zeker geen spijt krijgen.

Lieve G21,

Mijn herstelvermogen bij deca was idd ronduit k*t :)
daarentene bij mijn laatste kuur test-bold was er nix aan de hand en heb ik werkelijkwaar NIX vernomen van een eventuele klap :)
Nu ga je waarschijnlijk zeggen dat trenbolone ook een 19-nor is, maar toch is het een andere stof? En de test wordt hoe dan ook royaal hoger dan een 19-nor deze keer. Thanx voor je input.

PS: Is het nou die lelijke volvo geworden of de sTvolle snelle a3 ;)

Ik weet inmiddels dat 19-nor niet voor mij werken en blijf daar dan ook vanaf..

vergeet niet dat trenbolone veel potenter is dan nandrolone, ook kwa sides en onderdrukking! ik weet dat ik geen ambassadeur ben voor trenbolone en ben stiekem jalours op de mannen die prima herstellen op dit goedje! voor mij is een gezond libido en snel herstel echter belangrijker en zijn er voldoende alternatieven om goed op te groeien.

aangezien jou negatieve ervaringen met oa deca, weet ik vanuit welke hoek je komt. een ezel stoot zn kop echter geen tweede keer...imo

een test/mast/winny zou in die zin veel beter aansluiten op jou gestel in combi met de nakuur welke rodge voorstelde!

ik denk aan jou axis bro..:cool: :D

by the way het is de volvo geworden...zwart met zwarte bodykit! ik krijg hem a.s. vrijdag...:cool:

Zo'n kort kuurtje lijkt me idd ook wel lekker heftig :p

Dan kun je er ook meer doen :roflol:

Terug
Naar boven