XXL Nutrition

Lange wordt ripped to tha bone

Ik weet inmiddels dat 19-nor niet voor mij werken en blijf daar dan ook vanaf..

vergeet niet dat trenbolone veel potenter is dan nandrolone, ook kwa sides en onderdrukking! ik weet dat ik geen ambassadeur ben voor trenbolone en ben stiekem jalours op de mannen die prima herstellen op dit goedje! voor mij is een gezond libido en snel herstel echter belangrijker en zijn er voldoende alternatieven om goed op te groeien.

aangezien jou negatieve ervaringen met oa deca, weet ik vanuit welke hoek je komt. een ezel stoot zn kop geen tweede keer...

een test/mast/winny zou in die zin veel beter aansluiten op jou gestel in combi met de nakuur welke rodge voorstelde!

ik denk aan jou axis bro..:cool: :D

by the way het is de volvo geworden...zwart met zwarte bodykit! ik krijg hem a.s. vrijdag...:cool:
Onderdrukking door deca is langdurig door de mega lange ester, dat is juist zo klote eraan.
Tren is ook 19-nor, maar met de acetaat ook veel sneller uit je systeem.

Waarom wist ik dat je dit ging zeggen en me p*ssy ging noemen?:roflol:
maar je hebt gelijk gast..........zo'n kort kuurtje is maybee wel wat voor me :)
FF zonder dollen, prop etc prik je toch met een 0.6 x 30 naaldje?

Naaldlengte is bij mijn weten nog altijd afhankelijk van de plaats waar je 'm erin jaagt.

• Topic Starter Topic Starter
Ik zat zelf te denken aan lekker diep achterin mn kontje :P

Onderdrukking door deca is langdurig door de mega lange ester, dat is juist zo klote eraan.
trenbolone is ook 19-nor, maar met de acetaat ook veel sneller uit je systeem.

eens, in de zin dat de werkzame stof sneller uit je systeem is!

echter zijn de uitwerkingen c.q. onderdrukking van Tren veel langer merkbaar.
hier zit niemand op te wachten..en zeker als je ook niet van plan bent om na te kuren en van nature slecht hersteld, is het gewoon niet de verstandige keuze!

Het meest verstandig is niet kuren, maar dat is helaas geen optie :P

Het meest verstandig is niet kuren, maar dat is helaas geen optie :P

:cool: :D

eens, maar een lange termijn visie vind ik minstens zo belangrijk..
tijdens de kuur is alles prima en voel je je de koning te rijk...echter is er ook een leven tijdens je off periodes...

eens, in de zin dat de werkzame stof sneller uit je systeem is!

echter zijn de uitwerkingen c.q. onderdrukking van trenbolone veel langer merkbaar.
hier zit niemand op te wachten..en zeker als je ook niet van plan bent om na te kuren en van nature slecht hersteld, is het gewoon niet de verstandige keuze!
Verschilt wel van persoon tot persoon ook denk ik. Zelf vind ik deca zwaar zuigen, nooit meer voor mij. Tren ace is goed te verdragen, voor mij dan.

En anders is masteron idd de betere optie. 100 - 150 mg EOD :)

Kijk daar heb je het al; deca zuigt maar tren is goed te verdragen, beide zijn ze 19-nor???

Elke stof is anders...........en wie niet waagt wie niet wint. Masteron schijnt ook niet denderend te zijn als beweerd wordt, dus het wordt 100 % tren

Kijk daar heb je het al; deca zuigt maar trenbolone is goed te verdragen, beide zijn ze 19-nor???

Elke stof is anders...........en wie niet waagt wie niet wint. Masteron schijnt ook niet denderend te zijn als beweerd wordt, dus het wordt 100 % trenbolone

Voor mij persoonlijk he... kan voor jou anders uitpakken :)
Ik zeg het er maar even bij voor de zekerheid anders heb ik straks een agressieve naar roid rage ruikende doch impotente lange voor de deur staan wiens vriendin net de relatie verbroken heeft wegens disfunctioneren van zijn libido.
(sorry voor de zin... ben aan mijn scriptie bezig :P)

Maar goed, ik zou zeggen als je nog nooit tren gebruikt hebt: give it a shot en houdt proviron bij de hand in de nakuur. Tren is wel erg lekker, dat moet je minstens een keer geprobeerd hebben :)

Voor mij persoonlijk he... kan voor jou anders uitpakken :)
Ik zeg het er maar even bij voor de zekerheid anders heb ik straks een agressieve naar roid rage ruikende doch impotente lange voor de deur staan wiens vriendin net de relatie verbroken heeft wegens disfunctioneren van zijn libido.
(sorry voor de zin... ben aan mijn scriptie bezig :P)

Maar goed, ik zou zeggen als je nog nooit trenbolone gebruikt hebt: give it a shot en houdt proviron bij de hand in de nakuur. Tren is wel erg lekker, dat moet je minstens een keer geprobeerd hebben :)

Wanneer de proviron? Ik heb zo'n vaag vermoeden dat dit wel goed uitpakt voor me :) Ik Impotent? whahahhaha ik blijf eeuwig 16 man.........al zal ik NA de kuur wellicht8-10 weken kapot zijn, ook daar komen we weer bovenoop!

Gewoon na de kuur als je merkt dat je libido inzakt. 50 mg per dag moet wel voldoende zijn, voor een weekje of 4-6 of 8 als jij denkt er 8 nodig te hebben.

Ik gebruik het zelf ook wel eens in de cut als die lange periode van calorierestrictie icm met die k*tephedrine weer eens op m'n libido inhakt.

6 weken om te cutten is kort hoor!
dht-shit en proviron niet samen nemen, is erg slecht voor je prostaatje.
provi tijdens pct vind ik wel geil...maar of het heel erg verstandig is...ik weet nie

masteron is echt helemaal de poep!

Een test prop-tren-masteron stack dus>?

En hoe komen de doseringen er dan uit te zien? Gelet op mijn "overweldigende kuurhistorie" op de vorige pagina?

Maar wordt het nu cutten of bulken? Voor bulken zou ik de test op 150 zetten.

Ja EOD neem ik aan?

6 weken lang..........of is het een idee om te switchen van de tren naar de mast na -x- weken? :rolleyes:

Maar wordt het nu cutten of bulken? Voor bulken zou ik de test op 150 zetten.

Het wordt en droge massakuur, liefst natuurlijk goed aankomen...die 100 moet ik overheen......en tegelijkertijd zakken in BF. Een paar % is ruim voldoende om mn blokjes weer te zien. Zeg niet dat het niet kan want een maat van me met een florisante kuurhistorie werd 6 kilo zwaarder en zakte 8% in vet. Van 13& bij 91 kilo naar 97 kilo bij 5% in 10 weken tijd. Dit was overigens test trenbolone................het vet SMOLT weg, je kon het net niet met je blote oog zien wegslibben :D

Hij kuurt overigens ook 1 x per jaar :)

6 weken om te cutten is wel kort hoor. moet je erg strikt zijn wil je echt kunnen pieken...geen stappen...geen drugs...geen plassende dames pakken enzenz :P

Ik moet juist stipt op defqon klaar zijn ;)

Beachboy he :P

Terug
Naar boven