XXL Nutrition

Langer dan 1u trainen, hoe schadelijk is het?

En volgens mij kan iedereen er voor zorgen dat hij/zij langer dan een uur kan trainen.
Dit heeft gewoon met conditie te maken. Over dat stress hormoon wat vrij komt maak
ik mij totaal niet druk zolang ik de laatste oefening nog vol uit kan trainen.

Het is bs dat iemand niet langer dan een uur kan trainen.
Gewoon een conditie probleem is het dan. En daar kan gtraind op worden.
Sorry maar dat is mijn mening.

en daar gaan we weer.... de gevoelige snaar geraakt

2 uur trainen is naar mijn mening ****ing bullshit en veels en veels te veel. de meesten hebben dit herstel niet. toen ik 1,5 uur voluit deed trainen herstelde ik veels te slecht, nu rond ik alles max uur af en train ik nog anders ook

dus het is voor ieder zelf achter komen wat voor hem de meeste spiergroei oplevert

dat jij de spuit zet werkt je gewoon tegen in elke reply die je maakt over trainingen.. maar dat je het ook kunt zonder de spuit betwijfel ik niet

Ja ik stoor me aan zo'n opmerkingen! Als het allemaal zo makelijk is met juice, waarom zijn er dan zo weinig die de stap naar het podium wagen? Omdat er gewoon maar een handvol is die er het karakter en de aanleg voor hebben! Niets persoonlijk btw!
Ik nodig iedereen hier uit om eens een week te leven zoals Jeppe en ik dat doen! En dan spreken we elkaar nog eens :D

Hoeveel setjes doe je dan wel niet? ik doe er zelf ongeveer 20-25 met 8-10 herhalingen isolatie en 5 herhalingen voor de grote 3.

En natuurlijk geloof ik wel dat je eerst keihard als natural getraint heb, anders had je nu wss niet zo'n nice fysiek.

Heeft ook te maken met hoe zwaar je traint! Als je 220kg squat en 600kg leggpresd heb je wel even nodig om te bekomen!

Ik heb wel is gehoord van iemand die langer dan een uur had getraint en die moest daarna naar het ziekenhuis toe omdat al zijn spieren van zijn botten waren afgescheurd. DIT VERHAAL IS ECHT GBEBEURD IK VERZIN ZOIETS ALS DIT NIET.

Ik wel, k*t oeffening:P Krijg altijd last van me onderrug. Die 5 herhalingen heb ik nog van rippetoes. Bevalt me we aangezien 5 herhalingen meer voor kracht is.
5 herhalingen eens per week, stuur me een kaartje als je de 200kg aantikt.

Ja ik stoor me aan zo'n opmerkingen! Als het allemaal zo makelijk is met juice, waarom zijn er dan zo weinig die de stap naar het podium wagen? Omdat er gewoon maar een handvol is die er het karakter en de aanleg voor hebben! Niets persoonlijk btw!
Ik nodig iedereen hier uit om eens een week te leven zoals Jeppe en ik dat doen! En dan spreken we elkaar nog eens :D

Lijkt me top, mocht eens ooit zelf kuren over een jaar of 4-5. Voor nu, als natural, vind ik mijn herstel te belangrijk.

Lijkt me top, mocht eens ooit zelf kuren over een jaar of 4-5. Voor nu, als natural, vind ik mijn herstel te belangrijk.

Ik deed ook een ziek volume als aronw voor ik kuurde
En trainde dan alle spiergroepen 2 tot 3 keer per week.
Dit werkte gewoon het beste voor massa.
Als ik minder deed bleef ik stil staan of ging ik zelfs achteruit.
Het is dus persoons gebonden.

Heeft ook te maken met hoe zwaar je traint! Als je 220kg squat en 600kg leggpresd heb je wel even nodig om te bekomen!

True, Heb zelf bijvoorbeeld 15 minuten nodig voor 3x5 bench. (is relatief veel als je 30-45 minuten wilt trainen). Deadlift doe ik 1x5 (ook nog van rippetoes) en heb ik ook zeker 7-12 minuten voor nodig. Squat, tja... Gaat er denk ik uit. Vin het super lekker om hem te doen, lekker veel gewicht er aan knallen, maar heb de volgende dag gelijk weer last van me rug.

5 herhalingen eens per week, stuur me een kaartje als je de 200kg aantikt.

oke

Ik deed ook een ziek volume als aronw voor ik kuurde
En trainde dan alle spiergroepen 2 tot 3 keer per week.
Dit werkte gewoon het beste voor massa.
Als ik minder deed bleef ik stil staan of ging ik zelfs achteruit.
Het is dus persoons gebonden.

Ik vin zelf het lekkers om iedere spiergroep 1x per week helemaal kapot te knallen, tot dat ik niet meer verder kan. Hier voor heb ik mar 45 minuten nodig en heb dan zeker 3-5 dagen spierpijn.

ik wou net zegge 1 uur is niet zo veel, is zo voorbij

Ik wil niet lullig overkomen en zo bedoel ik het ook niet, maar je slaat de plank hier mis.

oke laat ik het anders zeggen.

Ik vind dat als je één spiergroep traint, bijvoorbeeld borst, dat 45 minuten de max is.

Met ub/lb/fb is dit misschien anders.

True, Heb zelf bijvoorbeeld 15 minuten nodig voor 3x5 bench. (is relatief veel als je 30-45 minuten wilt trainen). Deadlift doe ik 1x5 (ook nog van rippetoes) en heb ik ook zeker 7-12 minuten voor nodig. Squat, tja... Gaat er denk ik uit. Vin het super lekker om hem te doen, lekker veel gewicht er aan knallen, maar heb de volgende dag gelijk weer last van me rug.

oke

:eek: Ziek lange rust pauzes
Hooguit 2 min en dan kan ik weer vol knallen bij deads en squat is het 3-4 min.
Spieren zijn normaal gesproken weer half vol met creatinen en kh's geloof ik na 30 sec.

Ik vin zelf het lekkers om iedere spiergroep 1x per week helemaal kapot te knallen, tot dat ik niet meer verder kan. Hier voor heb ik mar 45 minuten nodig en heb dan zeker 3-5 dagen spierpijn.

Ik maak ze ook zo ver kapot zodat er nog 2 forced reps bij worden gedaan.
Nooit spierpijn maar dat komt omdat ik al jaren alles meerdere keren per week pak.

:eek: Ziek lange rust pauzes
Hooguit 2 min en dan kan ik weer vol knallen bij deads en squat is het 3-4 min.
Spieren zijn normaal gesproken weer half vol met creatinen en kh's geloof ik na 30 sec.

Maar bij bench heb ik ook nog 2 opwarm setjes he. Zal volgende x ff kijken hoe lang er voor nodig heb, maar denk toch wel zo iets.

jongens, toen ik Rippetoes deed trainde ik 20 minuten :P

Maar 1,5 tot 2 uur, dat is toch onmogelijk als je ECHT hard traint? Tenzij je de hele tijd loopt te lullen met mensen, maar dan ben je niet serieus bezig imao.

dat lukt mij makkelijk, je bent wel helemaal leeg aan het eind, alleen je kan nog wel hard trainen als je echt wil

Terug
Naar boven