Captain Awesome
Dutch Bodybuilder
- Waardering
- 20
- Lengte
- 1m87
- Massa
- 89kg
jongens, toen ik Rippetoes deed trainde ik 20 minuten![]()
Ik ben er meer dan een uur mee bezig. Warm je niet op ofzo?

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Voor nu, als natural, vind ik mijn herstel te belangrijk.
Ik ben er meer dan een uur mee bezig. Warm je niet op ofzo?![]()

. dus tenzij je kuurt haal je maximale resultaten met 1 uur trainen. deze tijd is berekend inclusief rustpauzes tot 5 minuten. Natuurlijk is dit persoonsgebonden ook ,maar daarom hebben ze de marge genomen 45 min tot 75 min als richtpunt.
moet je weer ene keer meer volproppen
Het gaat er niet om als iemand kan knallen of niet..
als ik wil blijf ik zes uur knallen
het gaat erom dat wanneer je 45 min to 1u hebt getraind je anabole hormonen uitgeput raken..iedereen weet dat deze wel belangrijk zijn voor spiergroei. dus tenzij je kuurt haal je maximale resultaten met 1 uur trainen. deze tijd is berekend inclusief rustpauzes tot 5 minuten. Natuurlijk is dit persoonsgebonden ook ,maar daarom hebben ze de marge genomen 45 min tot 75 min als richtpunt.
Ik ken zeker ook mensen die resultaten hebben met 3u trainen per dag ,maar zijn dit optimale resultaten??
Bovendien moet je nadenken dat elk uur dat je langer traint ,weer 500 tot 600calorieen verloren gaanmoet je weer ene keer meer volproppen
En als je niet geeft om de hormonen die opraken ,denk dan aan de eiwitten als je nog eens 3 uur traint.
Fout. Er word altijd gezegt bij lang trainen dat er stresshormoon Cortisol vrij komt. Maar dat kan zijn na 1 uur maar ook na 2 uur ligt helemaal aan het persoon zelf
http://nl.wikipedia.org/wiki/Cortisol
Ik train al zo van toen ik nog natural was!!! Ff voor alle duidelijkheid ik woog 95 kg voor ik mijn eerste kuur deed!! Dus doe maar niet alsof ik alles aan juice te danken heb!!!!
Als ik doodga, ga ik dood in de strijd. In het Walhalla zullen de Houten Poorten voor mij wagenwijd open staan en zal ik verwelkomd worden als een van de Gevallene. Het overheerlijke honingwijn & zwijnenvlees zal klaar staan als ik fier overeind binnenloop over een vloer van speren, langs een wand van schilden en ga zitten op de bank van harnassen.... En mijn Broeders zullen mijn naam schreeuwen in eer en het respect zal wederzijds zijn. Elke dag weer zal ik strijden voor Odin en elke avond zal ik geleid worden door de maagdelijke Walkuren naar de Zaal van de Gevallene. Maar ik ga dood in de strijd.
Als ik doodga, ga ik dood in de strijd. In het Walhalla zullen de Houten Poorten voor mij wagenwijd open staan en zal ik verwelkomd worden als een van de Gevallene. Het overheerlijke honingwijn & zwijnenvlees zal klaar staan als ik fier overeind binnenloop over een vloer van speren, langs een wand van schilden en ga zitten op de bank van harnassen.... En mijn Broeders zullen mijn naam schreeuwen in eer en het respect zal wederzijds zijn. Elke dag weer zal ik strijden voor Odin en elke avond zal ik geleid worden door de maagdelijke Walkuren naar de Zaal van de Gevallene. Maar ik ga dood in de strijd.

Een gemiddelde traning duurt bij mij altijd 1-2 uur, ga ik nu dood?![]()
Wat voor invloed heeft voeding op je stressniveau dan?Ja over 60 jaar.
OT: 45 minuten is wel erg weinig. Als je carbs en aminos tussendoor drinkt zul je langer kunnen trainen voor je cortisol te hoog wordt.
Wat voor invloed heeft voeding op je stressniveau dan?