XXL Nutrition

Laptop!

magnus

Huge Freak
Waardering
143
Hoi luitjes,

Ik zoek er eentje te kopen. Wie weet waar de laptops het goedkoopste zijn? Ik woon in België en denk online wel ongeveer de goedkoopste in België gevonden te hebben. Maar misschien kan het nog goedkoper in het buitenland? Door de lage dollar bijv.? Of elders in Europa?

Iemand suggesties? Met de uitgespaarde centjes kan ik weer wat potten whey kopen.;):D

Thanks!:D

mijn broertje heeft er een te koop staan. Ik weet zo de specs niet uit mijn hoofd.. maar de laptop heeft aardig goede specs en is in een goede staat! laat maar wat horen als je interesse hebt! ( hij verkoopt m voor een belachlijke goedkope prijs)

• Topic Starter Topic Starter
Bedankt voor de tip, maar ik zoek toch echt een nieuwe aan te kopen hoor, bij voorkeur van het merk HP.;)

HP is eerder middenmoot qua prijsklasse

De Aldi had er een in de aanbieding zag ik in rondslingerende reclamefolders.

Ik zal je een tip geven koop maar geen laptop buiten je eigen land. Als je dat wel doet en hij komt kapot aan zit je met een probleem. Waarschijnlijk zullen ze geen nieuwe geven en de consumentenbond kan weinig beginnen tegen een bedrijf dat zich in het buitenland bevind.

Ik zal je een tip geven koop maar geen laptop buiten je eigen land. Als je dat wel doet en hij komt kapot aan zit je met een probleem. Waarschijnlijk zullen ze geen nieuwe geven en de consumentenbond kan weinig beginnen tegen een bedrijf dat zich in het buitenland bevind.

Bedankt. Daar had ik ook al aan zitten denken..:)

Hetzelfde exemplaar ben ik al met een prijsverschil van bijna 300 euro tegengekomen.:eek:

go for DELL ;)

Terug
Naar boven