MuscleMeat

lasix

Veel thee drinken en voedsel eten dat diuretisch werkt.

maar wat ik niet snap....... meeste posters.....in deze sectie...... Zware anabolen injecteren, medicijnen van borstkanker, clenbuterol etc etc draaien ze hun hand niet voor om.... zolang het maar werkt is het devies..... maar zodra het over lasix gaat..... schrikken ze allemaal af en zeggen ze: niet gebruiken/ 1/8 tabletje etc etc

kijk als je et gaat injecteren is het idd wel lijp misschien (maar zeker ook nog te doseren)
met tabletten kan je VOLGENS MIJ.... niet eg veel verkeerd doen MITS:

je ook eg vocht hebt.... en n normale dosis aanhoudt van 1 a 2 tabletten per dag.

zodra je droog begint te staan....dan ophoren.

wat er gevaarlijk aan is is gasten die al droog staan....dan nog eens gaan lasix nemen.... je electrolyten verlaten je lichaam.

in combi met kuren zou ik wel eens wat meer willen weten wat lasix doet met je N/K verhouding die meen ik door testo al veranderd dmv de beinvloeding van je aldosteron levels wat je mineraalhuishouding regelt..... bij het nemen van lasix moet je dacht ik ook Kalium bijnemen.... het verlies van Kalium kan voor hartritmestoornissen zorgen. ook bestaan er kaliumsparende diuretica.

@ utrechter dus.... tegen mensen die willen kuren zeg je ook niet van neem maar wat maca of testosting of weet ik et..... diuretica schieten teminste op en zijn volgens mij niet zo gevaarlijk bij verstandig gebruik. (dus om van n waterpens af te komen) als je al droog staat maar wilt KURKdroog staan...ja dan ben je wel op n grens aan et wandellen denk ik

@ Etterbak: veel natuurlijke middelen hebben dezelfde, zo niet een sterkere werking dan bepaalde medicijnen (in dit geval diuretica) op recept.

ja dat kan zijn.... en als je met die middelen niet die risicos hebt dan zijn die beter natuurlijk. alleen ik persoonlijk heb nog nooit iets natuurlijk legaals tegengekomen wat sterker was of beter werkte dan iets illigaals syntetisch....... sterker nog ik ben nog nooit iets legaals natuurlijks tegengekomen wat EG werkte...dat ik zei ja dat schiet op!!! alle supplementen en weet ik et...allemaal geldklopperij.....

keb n tijdje zo n paardenbloem extract met courgettes en weet ik allemaal wat erin zat gebruikt..... op gegeven moment had ik nog n dikkere waterpens als ik ermee begon..

Laatst bewerkt:
Drink maar eens de hele dag (groene) thee. Moet jij eens opletten hoeveel jij naar de wc moet.

jaja maja er komt ook veel binnen...... alcohol is ook diuretisch...na paar biertjes moet ik ook zeiken....alleen de dagen erna loop ik met n waterpens....

Probeer het nou eerst maar eens. Je zal zien dat je het vocht kwijt raakt.
Helpt het niet of word het erger, dan maar eens langs de huisarts.
Bier (alcohol) is wat anders dan (groene) thee...

Terug
Naar boven