Fitness Seller

last van bezorgde omgeving (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

squatrek, en wat jammer nou, heb net mn huisgenoot gevraagd of ie fotos wilde maken van mn bovenbenen :(
geil, misschien wil hij er ook wel een beetje aan zitten man
 
daarmee kom je niet eens in de buurt van parrallel. en zo kan iedereen 220kg squatten

benchpress 90
squat 220
deadlift 180
barbell shrugs 200
military 90
incline bench 90
decline bench 120

je MP evenhoog als je bank klopt ook niets van
fake stats of zeer verkeerde uitvoering
 
als die 220 klopt is het uber massive !!
 
daarmee kom je niet eens in de buurt van parrallel. en zo kan iedereen 220kg squatten

benchpress 90
squat 220
deadlift 180
barbell shrugs 200
military 90
incline bench 90
decline bench 120

je MP evenhoog als je bank klopt ook niets van
fake stats of zeer verkeerde uitvoering

ja de mp is hier een push press om eerlijk te zijn, mp is op 70 kg, en dat filmpje was maar een troll hoor XD

---------- Post toegevoegd Fri 30 Mar 2012 om 18:47 ----------

geil, misschien wil hij er ook wel een beetje aan zitten man

zal ze vast niet weigeren idd
 
Hahahaha ik moet echt lachen om dat filmpje.
 
Wat is die vent in godsnaam aan het doen ??
 
WUahahaha epic full squat
:roflol:
 
Domste wat ik ooit iemand trainende heb zien doen.:p:p
 
Dude sicke stats na 5 maanden training. Die SQ/MP. Damn. En hoezo is je DBP 120 terwijl je normale BP maar 90 is?
En om je vraag te beantwoorden: Luister niet naar die mongolen met hun broscience gewoon trainen en luisteren naar gasten die groter zijn als jij.
 
Ik denk dat je een beetje in de war bent. LB's en kilo's door elkaar gehaald ofzo.
 
  • Like
Waarderingen: NGF
Dude sicke stats na 5 maanden training. Die SQ/MP. Damn. En hoezo is je DBP 120 terwijl je normale BP maar 90 is?
En om je vraag te beantwoorden: Luister niet naar die mongolen met hun broscience gewoon trainen en luisteren naar gasten die groter zijn als jij.

Ik ben zon 2 maanden geleden opgehouden met normale benchpress en doe alleen incline en decline benchpressen, vind de normale benchpress overbodig bij wat ik al doe voor mn borst, dus die stats daarvan zijn van 3 maanden geleden wat betreft normale benchpress
 
Ik snap mensen niet die dit niet geloven...
Ik ben zelf nog VOOR ik ging trainen (was op een maandag) van 25x150kg squat naar 10.000x300kg squat gegaan de donderdag erop. En dit allemaal zonder te trainen puur door mijn goede voeding en mijn genen. Ik gebruikte toen al wel stiekem whey enzo. Dus zo verbazing wekkend is dit allemaal niet...
 
:roflol: ik geloof er geen reet van, zou al versteld zijn als je ook maar 1x dat gewicht pakt. Bereid je voor op de vroege afloop van je dbb carriere.
 
Waar blijft filmpje.
 
Back
Naar boven