gainmaster
Advanced Bodybuilder
- Waardering
- 16
- Lengte
- 1m86
- Massa
- 112kg
- Vetpercentage
- 12%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Als ik je voedingsschema zie train je naturel. Waar ik me dan over verbaas is dat je plateau zo f'''''' hoog ligt!!!
Dit heb ik met een naturel nog nooit gezien, maar ja genen doen ook veel.
Vraag me af wat er gebeurt als je AAS gaat nemen.
Bedoel ik niet degenererend.![]()
Weet jouw begeleider van de afdeling wel dat je op een publiekelijk forum post?
, gaat zelf voornamelijk veel naar lezingen en kan uit zn ervaringen putten.Dude ik gaf toch antwoord? Zolang je oom zegt dat het goed is **** the rest. Hij heeft meer ervaring dan al die pannekoeken dus. Waar maak je je druk om.
, ben alleen zo van nature dat ik iedereen zn mening een waarde geef en erover nadenk en erop in wil gaan, een slechte eigenschap van me, tevens toen ik dit vertelde tegen hem, was ie ten 1e niet verbaast omdat met mijn groeicapaciteiten wel verwacht had, en ten 2e vond ie dat mn techniek goed was em gewoon zo door moet gaan met wat ik aan het doen benMn begeleider heeft wel internet maar daar houd het bij op, gaat zelf voornamelijk veel naar lezingen en kan uit zn ervaringen putten.
Volgens mij 20 jaar lang gebodybuild omgeving nijkerk, en hij zal wel het beste met me voor hebben denk, want tis mn oom xd

Dude ik gaf toch antwoord? Zolang je oom zegt dat het goed is **** the rest. Hij heeft meer ervaring dan al die pannekoeken dus. Waar maak je je druk om.
Owwwww, ik snap hem
Nee ik moet eig al om 8 uur bij het gorillaverblijf bij bokito liggen maar ik ben nog heel eventjes later opgebleven
Stout he

Owwwww, ik snap hem
Nee ik moet eig al om 8 uur bij het gorillaverblijf bij bokito liggen maar ik ben nog heel eventjes later opgebleven
Stout he
En je snapt hem nog steeds niet! Maar met zoveel fantasie moet het leven haast wel fantastisch zijn!
, tijdens bicep curls doe ik altijd mn ogen dicht en fantaseer dan alsof er 2 aardkosten langs elkaar gaan, en er een enorme berg ontstaat, tevens squat ik heel graag omdat ik me altijd voorstel dat carmen electra voorover gebogen voor me staat zodat ik bij elke keer dat ik omhoog kom een goede heupbeweging maak met mn kruis naar voren 
Je maakt het nu helemaal mooi... denk je dat deze gastje een lepel en een camera/telefoon tegelijk kan optillen?!
Zeker, tijdens bicep curls doe ik altijd mn ogen dicht en fantaseer dan alsof er 2 aardkosten langs elkaar gaan, en er een enorme berg ontstaat, tevens squat ik heel graag omdat ik me altijd voorstel dat carmen electra voorover gebogen voor me staat zodat ik bij elke keer dat ik omhoog kom een goede heupbeweging maak met mn kruis naar voren
![]()