MuscleMeat

last van bezorgde omgeving

Bezoekers in dit topic

Ik denk dat je een beetje in de war bent. LB's en kilo's door elkaar gehaald ofzo.

Als hij 12x 220KG squat, heeft hij in 5 maanden meer bereikt, dan jij in je hele carriere:) jelly
 
Ik ga maandag pas benendag doen mensen, heb al een cameraploeg geregeld speciaal voor jullie dbb kijkbuiskinderen
 
Ik snap mensen niet die dit niet geloven...
Ik ben zelf nog VOOR ik ging trainen (was op een maandag) van 25x150kg squat naar 10.000x300kg squat gegaan de donderdag erop. En dit allemaal zonder te trainen puur door mijn goede voeding en mijn genen. Ik gebruikte toen al wel stiekem whey enzo. Dus zo verbazing wekkend is dit allemaal niet...

:titty:
 
110 borst omtrek is.onmogelijk op 110kg dat heb ik op 76kg
 
Om een DBB eindbaas te worden moet je een lepel in je filmpje laten zien die jij vasthoud. Even voor de camera flashen en dan de 12x220kg squat = instant eindbaas.
 
Om een DBB eindbaas te worden moet je een lepel in je filmpje laten zien die jij vasthoud. Even voor de camera flashen en dan de 12x220kg squat = instant eindbaas.

Lepel in mn mond houden tijdens de squat?
 
Om een DBB eindbaas te worden moet je een lepel in je filmpje laten zien die jij vasthoud. Even voor de camera flashen en dan de 12x220kg squat = instant eindbaas.

Je maakt het nu helemaal mooi... denk je dat deze gastje een lepel en een camera/telefoon tegelijk kan optillen?!
 
Je maakt het nu helemaal mooi... denk je dat deze gastje een lepel en een camera/telefoon tegelijk kan optillen?!

Deze gastje heeft een camerapleg bij zich,

en mensen als jullie nou es ook zoveel reageerden op mn trainingschema die ik wil gaan gebruiken dan was ik nu een stuk wijzer, oom jammer dat er niemand uitleg kan geven over de vermeende skeletgroei bij een snelle verhoging van gewichten en massa,

Le schema en hopelijk krijg ik fatsoenlijke antwoorden naast alle trollerij trollerla :P

http://forum.dutchbodybuilding.com/f141/ga-supersetten-proberen-303762/
 
Het is nou wel weer leuk geweest... Grappig filmpje, dat wel.
 
opwillsurelydeliver.jpeg

---------- Post toegevoegd Sat 31 Mar 2012 om 17:11 ----------

filmpjes or did not happen, sorry voor het wantrouwen maar dit is anders echt sick

daar bewijst hij nog niet mee dat hij het op 5 maand tijd voor elkaar heeft gekregen.


Anyway, OP zou in mijn zaal -een van de meer hardcore zalen in de regio - zonder uitzondering de sterkste member zijn, en dat na 5 maand training. Seems legit.
 
Laatst bewerkt:
12x225kg als TS een beetje in suit leert te liften zit er toch zeker een 300+ squat in, en dat na 5 maandjes. Ik ga maar stoppen met trainen :(
 
opwillsurelydeliver.jpeg

---------- Post toegevoegd Sat 31 Mar 2012 om 17:11 ----------



daar bewijst hij nog niet mee dat hij het op 5 maand tijd voor elkaar heeft gekregen.


Anyway, OP zou in mijn zaal -een van de meer hardcore zalen in de regio - zonder uitzondering de sterkste member zijn, en dat na 5 maand training. Seems legit.

Dan kom ik wel es meetrainen daar als dat kan?
 
Is er ooit wel eens iemand geweest die grote claims had en ook deliverde?
 
Is er ooit wel eens iemand geweest die grote claims had en ook deliverde?

Ik claim niks, jullie willen bewijzen xx,

Maar afijn on topic mensen, mn vraagstuk is nog steeds niet voldoende beantwoord
 
verkapt 'kijk mij is zwaar liften dan' topic
 
Back
Naar boven