AndroidHealthClinic

last van pols!!

• Topic Starter Topic Starter
Koop gewoon goede, of wil jij voor 20 euro je polsen vernken?
Mr ik heb nu al €30 aan supps en goede voeding uitgegeven PER week. Voor mij, als student is dat super veel. Heb ook geen baan [niemand wilt me] en mn ouders verdienen niet super veel..
Maar graag antw op de vraag ;)

Mr ik heb nu al €30 aan supps en goede voeding uitgegeven PER week. Voor mij, als student is dat super veel. Heb ook geen baan [niemand wilt me] en mn ouders verdienen niet super veel..
Maar graag antw op de vraag ;)

Was een antwoord.. koop goed spul ;)

En dat niemand je wilt is bullshit, zelfs ik kon werk krijgen :roflol:

doe wat je zelf wilt dan he:)

goed spul is altijd duur en ik zei dat ik geen geld heb
Maar wrm zou een zelfgemaakte slecht zijn? Als t toch helpt dan?:o

Goed spul is meestal duur omdat het goed is :roflol:

Dus wil je je pols vernken om 20 euro te besparen?

En geloof me, als je open staat voor k*t baantjes dan heb je zo werk..

Goed spul is meestal duur omdat het goed is :roflol:

Dus wil je je pols vernken om 20 euro te besparen?

En geloof me, als je open staat voor k*t baantjes dan heb je zo werk..
haha, noem er is een paar.. Maar verdienen ze ook goed? als ik €3 per uur verdien dan vergeet i maar:p
Heb ooit bij friettent gewerkt €4,50 per uur helaas niet meer nodig:mad:

---------- Post toegevoegd Sun 23 Sep 2012 om 15:31 ----------

ok, dan probeer ik t want wrist wraps zijn toch ook gewoon [katoenen] bandjes??

haha, noem er is een paar.. Maar verdienen ze ook goed? als ik €3 per uur verdien dan vergeet i maar:p
Heb ooit bij friettent gewerkt €4,50 per uur helaas niet meer nodig:mad:

---------- Post toegevoegd Sun 23 Sep 2012 om 15:31 ----------

ok, dan probeer ik t want wrist wraps zijn toch ook gewoon [katoenen] bandjes??

Wtf :roflol:

Ik heb een tijdje bij domino's gewerkt en kreeg daar 5 euro per uur voor beetje rond scheuren in de auto van de baas. Eigenlijk had ik iets van 6,50 per uur moeten krijgen maar deed het gewoon omdat het leuk was..

Had hier ook last van, vooral met benchen en bb curls. Wrist straps hielpen totaal niet. Het enige wat echt hielp was Emu-oil op je polsen smeren, elke nacht heel klein beetje. Het is totale broscience, maar het is zeer goedkoop en het werkt.

Had hier ook last van, vooral met benchen en bb curls. Wrist straps hielpen totaal niet. Het enige wat echt hielp was Emu-oil op je polsen smeren, elke nacht heel klein beetje. Het is totale broscience, maar het is zeer goedkoop en het werkt.
Wat is dat? Op google afbeelding krijg ik rare plaatjes???
En waar kun je die ene kopen? Ik geloof ook dat die wraps niet helpen, kan gewoon niet... Maar mag iedereen het smeren en kan het slecht zijn? Waarom savonds smeren en hoe werkt het precies, waardoor word je pols dan minder pijn?

Ik denk dat ik het zelfde heb, een stekend gevoel vooral bij het uitvoeren van de bicep curl, hammer curl is nog wel te doen. En ook bij bankdrukken inderdaad. Binnen hoeveel dagen werkt dat emu-oil dan ? Ik wil het namelijk wel eens proberen. En trainde jij gewoon door met de blessure?

Voor de ts:

Absolute rust is ook niet verkeerd als je er kostenloos van af wilt. Verder wellicht ontstekingremmers zoals ibu profen en koelen met koel elementen werd mij aangeraden.

Straps of Wraps? Het zijn totaal andere dingen. Ik denk zelf nl dat Wrist WRAPS wel helpen. Bij recensies zegt iedereen da t werkt..

Gewoon wrist whraps gebruike als je ze bij bepaalde oef gaat belasten maar niet altyd want zo krijg je pas zwakke polsen

Terug
Naar boven