Blaahaat
Dutch Bodybuilder
- Waardering
- 1
Kun je voor een wijde rug de lat pulldown beter voor of achter je nek trekken?
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
probeer is met je rug naar de pully te gaan zitten omdat de hoek van de kabel met je gezicht naar de machine je schouders dwingen naar achteren te bewegen om die stang achter je hoofd te krijgen. Zit je met je rug naar de machine dan krijg je een veel natuurlijkere bewegingsbaan. iig ik heb sinds dat ik omgekeerd zit geen schouderproblemen meer, juist met voorkant meerSantino88 zei:Voor, achter is blessuregevoeliger (maar kan ook natuurlijk).

Dan trek je jezelf omhoog omdat je je benen niet kunt klemmen...houthakker zei:probeer is met je rug naar de pully te gaan zitten omdat de hoek van de kabel met je gezicht naar de machine je schouders dwingen naar achteren te bewegen om die stang achter je hoofd te krijgen. Zit je met je rug naar de machine dan krijg je een veel natuurlijkere bewegingsbaan. iig ik heb sinds dat ik omgekeerd zit geen schouderproblemen meer, juist met voorkant meer![]()
Mugje zei:Dan trek je jezelf omhoog omdat je je benen niet kunt klemmen...
j354j4 zei:Neuh ik heb het ook wel is gedaan.. maarja, als je heel weinig weegt dan kan dat wel voor problemen zorgen.

ik laat iemand een schijf van 20 kg op mijn benen leggen. Moet trouwens wel zeggen dat het de enige manier is hoe ik hem kan doen, want voor krijg ik last van mijn schouder en als ik hem achter doe met gezicht naar de cable ookMugje zei:Dan trek je jezelf omhoog omdat je je benen niet kunt klemmen...

Met 90kg heb ik er denk ik wel last van hoor...j354j4 zei:Neuh ik heb het ook wel is gedaan.. maarja, als je heel weinig weegt dan kan dat wel voor problemen zorgen.

kleinekevin zei:zware barbell rows
chins
dat zijn volgens mij de beste oefeningen voor vleugels
of je kan lat pulldown voor je lichaam doen![]()
boerenkool zei:Wie wil er nou vleugels? Vliegen kun je er toch niet mee...![]()

Ik!boerenkool zei:Wie wil er nou vleugels? Vliegen kun je er toch niet mee...![]()
[pulldowns en chins ook doen natuurlijk
]