XXL Nutrition

Groeien armen wel door machinale krachttraining

Status
Niet open voor verdere reacties.
Waardering
7
Lengte
1m75
Massa
62kg
Vetpercentage
12%
Hallo ik had een vraagje ik was eigenlijk wel nieuwsgierig welke spieren je trainde met chest presses lat pulldown en overhead presses op de machine mijn schouders zijn in mijn beleving nog wel wat klein (me broer enzo zegt van niet) maar mijn vraag was kun je echt brede schouders ontwikkelen met die oefeningen train nu met 70 kilo 3 setjes van 10 herhalingen tot spierfalen

Goed dan nu alleen even een leuk scharrel kipje vinden in de sportschool waarmee ik achter de doeken kan duiken na de gym dan train ik ook gelijk me uithoudingsvermogen dan is t plaatje compleet🙂
Als je deze wereld in gaat alleen maar voor de chickies dan kan je het wel vergeten.
Ik krijg alleen maar dm's hier van gasten over hoe ik eruit zie.

• Haha
Waarderingen: K82
Nee maar is wel even schrikken hè zit je hier tussen de bodybuilders komt opeens een boerenlul aanwaaien
1724930944115.png

• Haha
Waarderingen: K82
  • Topic Starter Topic Starter
Ja boer Harm is ook vreselijk maar boer Brutus dit zou ik niet zelf opzetten maar voor een keertje is wel grappig

We accepteren eenieder hoe diegene is hier. Kuch kuch.
Diss'n :haha: kik oe an of eu der een probleem met hef.

Welkom jongen, smiet de klomp'n terug op de deel en schoef an.
Good etten en zwoar trainen, en ni te vet word,n.
Ie wet toch, de beste hanen bint nich vet. En bier ... geen probleem, ai s morgens het nust moar oetkomt.
Drugs en die anabolen prut mui bei wegblei 'm. Dat sl*t ze in de kop, en ze ment dreks dat ze heel wat bint.

Mindcontrol is ziene mind en de controle regelmoatig kwiet. Loat goan.
Succes jong :thumb:

We accepteren eenieder hoe diegene is hier. Kuch kuch.
Diss'n :haha: kik oe an of eu der een probleem met hef.

Welkom jongen, smiet de klomp'n terug op de deel en schoef an.
Good etten en zwoar trainen, en ni te vet word'n.
Ie wet toch, de beste hanen bint nich vet. En bier ... geen probleem, ai s morgens het nust moar oetkomt.
Drugs en die anabolen prut mui bei wegblei 'm. Dat sl*t ze op de kop, en ze ment dreks dat ze heel wat bint.

Mindcontrol is ziene mind en de controle regelmoatig kwiet. Loat goan.
Succes jong :thumb:

Dat niemand van jullie ziet dat dit de reden is.

#amateurs
Ja, dat 3x10 tot spierfalen zegt al genoeg. Hij redt 3x 10.

Ik doe tegenwoordig Dorian Yates achtig. 2x feedersets rond de 12/15 herhalingen, dan het gewicht omhoog dat ik er hooguit 10 redt(8 tot 10) en dan nog een keer omhoog en dan met alle moeite 6 tot 8 herhalingen en een paar partials erachteraan.
JA maar ik vind de zin "3 x 10 tot spierfalen" gewoon erg dubbelzinnig en totaal tegenstrijdig, of je doet 3 x 10, of doet 3 x tot spierfalen....

Maar hij haalt dus 3 setjes van 10, elke set tot spierfalen is dus 10....tja, dan ben je mij gewoon een beetje kwijt. Geldt ook voor @AK

Maar laat maar, ik zal me er niet meer mee bemoeien,

Peace bro's

Ik begrijp hem ook niet helemaal 100%

Zelf doe ik

Warm up set 25-50% van mijn max gewicht en dan iets van 25 reps (tel ik niet mee)
En dan 3 sets 8 tot 15 herhalingen

1e set 12 reps, goede en rustige uitvoering (lukt dit dan verhoog ik met 2.5 of 5kg)
2e set 12 reps, goede en rustige uitvoering. 8 reps of minder? ik verlaag met 2.5kg. 12 reps ik verhoog
3e set dit is de laatste set en deze verhoog ik en ga ik door tot falen inclusief halve reps.

Voor de meeste spiergroepen doe ik 12 reps. Voor benen en zijkant schouders doe ik 15 reps. Kuiten 15-20 reps.

Doe ik het goed?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven