AndroidHealthClinic

Lean Massa Kuur - Test/Tren/Mast/Provi/etc.

Hallo mannen,

Ik ben bezig mijn kuur voor komende winter in te plannen. Is mijn derde kuur en mag nu wel wat zwaarder. Doel is om in een periode van 8-12 weken 12kg bij te komen, met nul vet en zo droog mogelijk te houden/nog droger te komen staan, dus ook nul vocht (daarom dat ik allemaal voor korte esthers ga)

Wil ook alle vocht beperken dus ik dacht aan volgende voor 8-12 weken:

Test Prop 100-200mg ed
Tren Ace 100-200mg ed

Proviron - aan het twijfelen hoeveel ed/eod...

Ik zou ook graag Mast laten meelopen maar vrees voor libido problemen. Heb al eens Mast geprobeerd en kon libido enkel hoog houden als ik de Test verhoogde. Anders doe ik er 100mg Mast Prop erbij met de Test Prop op 150mg ed.

Eventueel beginnen/eindigen met 4 weekjes Winny?
Of Var laten meelopen op 50-100mg ed.

Tidjens de kuur ook HCG aan 250iu e3d/e4d en Arimidex aan 1/2 tab ed.

Wat denken jullie? Hoe zouden jullie deze wijzigen of nog beter maken?

Veel plezier met het vele prikken. :D

Zou voornamelijk naar je voeding kijken i.p.v. naar de aas, veel belangrijker!

wat zijn je stats?

• Topic Starter Topic Starter
10-12kg. en wat had je hiervan over nog 10 weken later?
dan heb je dit vast gehouden, niet die 10-12 kg.

kuurtje voor jou met jouw lachwekkende stats ( no offence, maar voor deze kuur lachwekkend)

1-8 100mg tren a EOD
1-8 150mg test p EOD
1-8 100mg mast p EOD

dit is ruim voldoende.
mast kan voor libido als je je test maar iets hoger houdt.
persoonlijk zou ik nooit voor test p gaan,
pak test e, iets meer vocht ok das waar, maar geen pijnlijke injecties.

Heb van die andere kuur 7-8kg overgehouden.

En ja, 90kg @ < 1m79 en zo droog dat ik aders op de buik heb vind ik wel leuke stats ;-)

Als je de merken vinden die jou liggen heb je ook props die niet pijnlijk zijn.

Jou voorstel, kan dat geen 10-12 weken zijn? Geen Proviron erbij en Anavar? Nog wat extra kracht en geen vocht? Als ik die hoeveelheden nu ED zou zetten?

@Utrechter: Mijn voeding is in orde ;)

En hoeveelheid prikken. Maakt me niks uit.

Gewoon ED zetten als je dat aan kan.

ik weet verder je stats niet, maar neem aan dat je een redelijke basis hebt. Om dan een mutating kuur te doen waarbij je droog en hard als een mofo komt te staan kan je het volgende doen.

Zou test laag houden, eventueel test E pakken. 300mg test E per week. En dan tren opbouwen. Begin op 100mg ED, en als je wilt langzaam naar 150mg ED en eventueel zelfs naar 200mg ED. Sides zullen vanwege de lage test die je erbij laat lopen minimaal zijn na verloop van een paar weken. Mast op 100mg ED houden om er lekker hard bij te staan.

Anavar zou je er ook nog eens bij kunnen gooien op 60-100mg per dag, maar dat moet je zelf beslissen.

Kracht gaat bizar zijn, en op een low carb dieet zul je op een gegeven moment dagelijks enorme verschillen zien. Ik zou verder wel wat met mijn carbs spelen om ook wat kilo's te pakken. Verder natuurlijk letro of cabergoline bij de hand houden, om prolactine eventueel onder de duim te houden. Overigens kan je als je nog een redelijke conditie wil behouden bold op 900-1200mg PW erbij gooien, word je ook lekker vasculair en je vormen zullen er ook wat beter door uitgaan zien. In dat geval zou ik wel de mast eruit gooien en de var ook laten staan. Dus test, tren, bold.

Succes ermee;)

200mg ED?? Tren?

je libido dan? echt veel hoor

Gewoon ED zetten als je dat aan kan.

ik weet verder je stats niet, maar neem aan dat je een redelijke basis hebt. Om dan een mutating kuur te doen waarbij je droog en hard als een mofo komt te staan kan je het volgende doen.

Zou test laag houden, eventueel test E pakken. 300mg test E per week. En dan tren opbouwen. Begin op 100mg ED, en als je wilt langzaam naar 150mg ED en eventueel zelfs naar 200mg ED. Sides zullen vanwege de lage test die je erbij laat lopen minimaal zijn na verloop van een paar weken. Mast op 100mg ED houden om er lekker hard bij te staan.

Anavar zou je er ook nog eens bij kunnen gooien op 60-100mg per dag, maar dat moet je zelf beslissen.

Kracht gaat bizar zijn, en op een low carb dieet zul je op een gegeven moment dagelijks enorme verschillen zien. Ik zou verder wel wat met mijn carbs spelen om ook wat kilo's te pakken. Verder natuurlijk letro of cabergoline bij de hand houden, om prolactine eventueel onder de duim te houden. Overigens kan je als je nog een redelijke conditie wil behouden bold op 900-1200mg PW erbij gooien, word je ook lekker vasculair en je vormen zullen er ook wat beter door uitgaan zien. In dat geval zou ik wel de mast eruit gooien en de var ook laten staan. Dus test, tren, bold.

Succes ermee;)

Dat is nou pas eens advies. Dank je man.

Ja heb wel al redelijk wat basis. Train al 10 jaar, waarvan 4-5 jaar serieus. Voor voeding vraagt ganse gym dat ik plannen voor hen maak.

Hoe zit het met Bold en vocht? Niet super veel vocht-ophouding maar een volledig droge AS zoals Mast, Var, Tren is het niet he... Misschien daarom geen Provi erbij?
Waarom beter Test E ipv Test Prop?

Waarom geen Provi erbij?

Als je low-carb zegt, hoe laag praten we dan? Ik dacht eerst 3 dagen laag doen of 1 dag hoog, maar twijfel zelfs om gewoon carbs constant hoog te laten (400-600gr / dag) - enkel uit clean bronnen dan. Met bovenstaande kuur zouden ze dan toch op de goede plaatsen komen en zelfs volledig gebruikt kunnen worden voor spiermassa groei denk ik. Wat denk je?

Dat is nou pas eens advies. Dank je man.

Ja heb wel al redelijk wat basis. Train al 10 jaar, waarvan 4-5 jaar serieus. Voor voeding vraagt ganse gym dat ik plannen voor hen maak.

Hoe zit het met Bold en vocht? Niet super veel vocht-ophouding maar een volledig droge AS zoals Mast, Var, Tren is het niet he... Misschien daarom geen Provi erbij?
Waarom beter Test E ipv Test Prop?

Waarom geen Provi erbij?

Als je low-carb zegt, hoe laag praten we dan? Ik dacht eerst 3 dagen laag doen of 1 dag hoog, maar twijfel zelfs om gewoon carbs constant hoog te laten (400-600gr / dag) - enkel uit clean bronnen dan. Met bovenstaande kuur zouden ze dan toch op de goede plaatsen komen en zelfs volledig gebruikt kunnen worden voor spiermassa groei denk ik. Wat denk je?

Bold hou je bijna geen vocht door vast, alhoewel er wel wat aromatisatie is. Icm de aas die ik voorstelde zal je er weinig last van hebben. Je houdt in principe meer vocht vast van 300mg test E. Verder kan je ook gewoon test prop gebruiken als je daarmee zit.

Mast is al een sterke DHT waardoor proviron onnodig is.

Ik zou persoonlijk gebruik maken van een vorm van carbcycling. Waarbij je op zware trainingsdagen heel hoog zit qua carbs en dan op lichtere dagen of cardio dagen bijna geen carbs. Werkt heel goed, helemaal met zo'n kuur.

Je zou eventueel ook gewoon kunnen bulken op hoge carbs en dan een aantal dagen extreem cutten (bijna geen carbs, je kcal heel laag houden).

Zou iig wel proberen om droog te blijven aangezien je dan meer uit je kuur haalt met deze middelen. Levert je een goede roid look op :D

Werken, werken... Hmm.. 300 primo doet al niks imo. Als je de primo op 700 a 800 zet zou ook goed moeten zijn.

250 test
400 tren
700 primo

Ziet er lekker uit toch.

Zeer lekker zelfs :-) Een Test, DHT en Nor samen, beter wordt het niet.

12 weekjes?

Myn persoonlyke ervaring met tren op 600mg P/W:

Ik kreeg spontaan het idee myn dieet om te gooien a la Ted Bundy

keek naar de buurvrouw & dacht .....nou die past wel in de vriezer...:D
Ik weet dat dit persoonsgebonden is maar toch, wou het ff delen.

Suc6 met 200mg ed.

Nog niet rond met te kiezen welke andere AS ik dit ga doen.

Wat vast staat is Tren Ace en Test Prop.

Extra zou 1 of meerdere van volgende kunnen zijn: Mast Prop, Bold, Winny, Anavar, Proviron.

Zou graag willen weten wat het verschil zou zijn tussen elk (icm de Tren en Test) - ivm kracht, vochtophouding, sides, etc.

Terug
Naar boven