MuscleMeat

LeanBulk: Dianabol, Test-E, EQ waarop letten en eventueel extra toevoegen ?

Bezoekers in dit topic

Voor je eigen tekort te compenseren?
Als je gaat kuren maak je zelf niks meer aan dus wat bedoel je daarmee? of denk je dat wat je erbij spuit je bij je eigen aanmaak op kan tellen ofzo?
 
Je hebt test wat hoger gezet tijdens de kuur omdat je te weinig test aanmaakt van jezelf? Lol is er niemand die hierover valt?

Klopt. Is mogelijk een newbie beslissing van mij maar vind er niet bijzonder veel over. En aangezien mensen in mijn situatie vanuit de dokter al een test of sust injectie krijgen voor normaal niveau te bereiken. En iedereen met een normaal niveau nog eens extra bijzet. Maar mogelijk is dat te easy gedacht haha. Weet jij er raad mee?
 
Voor je eigen tekort te compenseren?
Als je gaat kuren maak je zelf niks meer aan dus wat bedoel je daarmee? of denk je dat wat je erbij spuit je bij je eigen aanmaak op kan tellen ofzo?

Ja maar toch niet onmiddellijk.. Ik dacht dat ik van een lager niveau moest komen voor hetzelfde te bereiken. Dus moet er geen rekening mee houden volgens jou?
 
Ja maar toch niet onmiddellijk.. Ik dacht dat ik van een lager niveau moest komen voor hetzelfde te bereiken. Dus moet er geen rekening mee houden volgens jou?
Als jij anabole steroiden injecteert dan stopt je eigen productie van testosteron. Je vervangt je eigen aanmaak door de dosis die je injecteert. Het wordt dus niet opgeteld.

Chucky87, hoe graag ik het je ook gun: beter ga je niet kuren want je hebt échtttttttttttt geen flauw idee wat je aan het doen bent.

Fuck dit, ik ben er klaar mee.
 
Je hebt dus blijkbaar echt geen flauw idee wat je aan het doen bent lmao
Naja doe wat je niet laten kunt maar dit gaat sowieso niet uitpakken zoals jij denkt dat het gaat uitpakken

Het beste advies is hierboven al gegeven, luister daar aub naar, wees nou eens verstandig
 
Back
Naar boven