- Waardering
- 700
- Lengte
- 1m82
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Als je goed zoekt dan valt er wat te vinden. Meeste verkopen hun lcd nu omdat dit in hun ogen verouderde of te kleine toestellen zijn. Dus het is niet meer zo dat het miserie-toestellen zijn. Zit er natuurlijk wel tussen, daarom best in de buurt zoeken en even langs gaan. Plasma tv's zijn nog wel nieuw te vinden. Ook zeer zacht voor je ogen. http://www.televisies.nl/plasma-tv-kopen/ Lcd zijn er ook nog een paar te vinden zo te zien. http://www.televisies.nl/plasma-tv-kopen/#soort=1 Inderdaad, is allemaal led nu en zal de komende jaren zo blijven. Edge-led is de juiste naam ipv side-led. Dat is even zoeken tussen de led schermen. tv's zijn er nog niet zoveel van, maar plasma is zeker een betere keuze als je toch een nieuwe wilt.
Begrijp ik het goed dat ik met mijn TN LCD monitor 'goed' zit? En dus geen f.lux nodig heb voor mogelijke schadereductie (maar wel voor melatonine)?
Heel erg bedankt voor het mee zoeken, Cools.
Dit toestel spreekt me aan. http://www.coolsound.nl/salora-lcd-2441fhdvx-zwart-lcv-televisie/P27527 Maar blijkbaar bestaat de mogelijkheid niet om het apparaat terug te sturen naar Nederland als het me niet bevalt of gebreken vertoond. Volgens de nieuwe Europese richtlijnen zou dit nochtans mogelijk moeten zijn met betrekking tot koop op afstand.
Ik zou een webwinkelier in België moeten vinden die dergelijke toestellen nog verkoopt. De zoektocht is niet simpel.
Ik ben geestelijk vermoeid aan het worden. Het klopt inderdaad dat het teruggestuurd kan worden. Ik verwarde rembours (betalen bij levering) met retour (terugzenden). Vandaar mijn vergissing. ---------- Toegevoegd om 19:38 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:15 ----------Dat is een goed scherm, zolang er geen led als verlichting wordt gebruikt zit je goed. Voor schadereductie is het niet nodig, maar het kan voor 's avonds gebruikt worden (melatonine idd). Overdag kan je best op 6500K laten dan en 's avonds is het even zoeken wat het beste is, ik vermoed 4500-5500K. ---------- Toegevoegd om 20:56 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:51 ---------- http://www.coolsound.nl/faq?gr=12 Kan gewoon hoor. Alleen moet je de retourkosten zelf betalen. Even uitzoeken welke beste shop is, op trustpilot kan je dat ook checken.
De reacties over de tevredenheid van Coolsound.nl op Trustpilot zijn lichtjes verdeeld. Vooral de levertijd laat blijkbaar te wensen over. Trouwens, bedankt voor de verwijzing naar Trustpilot. Handige website. Ik was niet op de hoogte van het bestaan ervan. ---------- Toegevoegd om 19:38 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:38 ----------Dat is een goed scherm, zolang er geen led als verlichting wordt gebruikt zit je goed. Voor schadereductie is het niet nodig, maar het kan voor 's avonds gebruikt worden (melatonine idd). Overdag kan je best op 6500K laten dan en 's avonds is het even zoeken wat het beste is, ik vermoed 4500-5500K. ---------- Toegevoegd om 20:56 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:51 ---------- http://www.coolsound.nl/faq?gr=12 Kan gewoon hoor. Alleen moet je de retourkosten zelf betalen. Even uitzoeken welke beste shop is, op trustpilot kan je dat ook checken.
De reacties over de tevredenheid van Coolsound.nl op Trustpilot zijn lichtjes verdeeld. Vooral de levertijd laat blijkbaar te wensen over. Trouwens, bedankt voor de verwijzing naar Trustpilot. Handige website. Ik was niet op de hoogte van het bestaan ervan.Dat is een goed scherm, zolang er geen led als verlichting wordt gebruikt zit je goed. Voor schadereductie is het niet nodig, maar het kan voor 's avonds gebruikt worden (melatonine idd). Overdag kan je best op 6500K laten dan en 's avonds is het even zoeken wat het beste is, ik vermoed 4500-5500K. ---------- Toegevoegd om 20:56 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:51 ---------- http://www.coolsound.nl/faq?gr=12 Kan gewoon hoor. Alleen moet je de retourkosten zelf betalen. Even uitzoeken welke beste shop is, op trustpilot kan je dat ook checken.
M'n telefoon ziet er echt afschuwelijk uit op 3500K![]()

Ik heb zopas de LCD tv besteld bij Coolsound. Benieuwd wanneer ik hem toegestuurd krijg. Mijn huisgenoot houdt voor haar de led smart tv.
Ben ook benieuwd, zal alvast een hele verbetering zijn.Ja amoled (Samsung Galaxy S5)
Op telefoon zou ik op 4500K zetten. Is het een scherm met led?
---------- Toegevoegd om 23:51 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 23:50 ----------
OkBen ook benieuwd, zal alvast een hele verbetering zijn.
Op telefoon zou ik op 4500K zetten. Is het een scherm met led? ---------- Toegevoegd om 23:51 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 23:50 ---------- Ok
Ben ook benieuwd, zal alvast een hele verbetering zijn.

Met side-led heb je nog dezelfde licht en intensiteit in je ogen want side of direct, je licht gaat nog langs/door een reflectie/diffusie plaat die ervoor moet zorgen dat je een min of meer uniforme lichtopbrengst hebt. Je weet wel met al die gevaarlijke LED golflengtes.
Heeft zijn telefoon LED? Nee! Dat is nog zo'n telefoon met TL lampen.
Gaat goed Cools laat je niks wijsmaken!
Ik heb vanmiddag van Coolsound bericht gekregen dat de door mij bestelde LCD tv niet meer leverbaar is. Ze stelde een alternatief voor, lees: een led tv! Ik heb hun terugge-e-maild en mijn probleem met een led tv uiteengezet. De zoektocht kan opnieuw beginnen. Nondedju!Ik heb zopas de LCD tv besteld bij Coolsound. Benieuwd wanneer ik hem toegestuurd krijg. Mijn huisgenoot houdt voor haar de led smart tv.
Ik heb vanmiddag van Coolsound bericht gekregen dat de door mij bestelde LCD tv niet meer leverbaar is. Ze stelde een alternatief voor, lees: een led tv! Ik heb hun terugge-e-maild en mijn probleem met een led tv uiteengezet. De zoektocht kan opnieuw beginnen. Nondedju!
Heb het even voor je aangepast.Cools, dank voor je hulp bij het zoeken naar een tv. Ik heb de door jou naar voorgebrachte websites bekeken en er staan enkele interessante toestellen bij. Maar ik ga eerst nog eens informeren bij firma’s bij mij in de buurt: vandenborre, carrefour, media markt, enz.
Nogmaals dank, kameraad.
Kans dat je in een winkel nog wat vind is zeer klein.Ongelofelijk. Ik moet nog maar in de woonkamer rondlopen terwijl mijn huisgenoot naar tv (een led smart tv) aan het kijken is en ik krijg al bloeddoorlopen ogen en verergering van de ontsteking achter mijn oogkas – zonder ook maar één blik te werpen naar dat toestel! Gewoon door die korte golflengte die bij dergelijke toestellen vrijkomen en door mijn ogen worden geabsorbeerd.
Ik heb nog geen LCD scherm gevonden. Ongelofelijk. Ik moet nog maar in de woonkamer rondlopen terwijl mijn huisgenoot naar tv (een led smart tv) aan het kijken is en ik krijg al bloeddoorlopen ogen en verergering van de ontsteking achter mijn oogkas – zonder ook maar één blik te werpen naar dat toestel! Gewoon door die korte golflengte die bij dergelijke toestellen vrijkomen en door mijn ogen worden geabsorbeerd.
Ik heb nog geen LCD scherm gevonden.
Ongelofelijk. Ik moet nog maar in de woonkamer rondlopen terwijl mijn huisgenoot naar tv (een led smart tv) aan het kijken is en ik krijg al bloeddoorlopen ogen en verergering van de ontsteking achter mijn oogkas – zonder ook maar één blik te werpen naar dat toestel! Gewoon door die korte golflengte die bij dergelijke toestellen vrijkomen en door mijn ogen worden geabsorbeerd.